Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • tisi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ieri am avut parte de o surpriza neplacuta, dupa un drum cam de 100 km prin soare si pe la 40 de grade cand am vrut sa opresc motorul am constatat ca desi am cheia in mana motorul nu este oprit, s-au stins toate becurile cand am scos cheia din contact si radio dar nu motorul.
am bagat iar cheia in contact, am pus contactul, s-au aprins toate becurile, acele, dupa 2-3 secunde s-au stins dar s-a aprins martorul cu masina si cheita, care a ramas singurul aprins.
am scos bornele de la baterie si am lasat-o asa cam 2 ore dupa care merge normal.
CARE AR PUTEA SA FIE CAUZA?
am un opel astra H 1.7 cdti 59kw 2005
Skip ads

  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Fa un test cu op-com vezi din ce cauza iti sta aprins martorul cheita.
Poate o fi o problema din contact nu inchide toate circuitele cand scoti cheia din contact.
Dar motorul merge normal cand scoti cheia din contact sau da semne de inecat cand ai cheia scoasa?


Numa bine (ssergiiu).
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
este de la un releu de pe UEC. Nu mai stiu exact care,dar parca este unu maro.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
sigur e de la releu, cum spune prietenul de mai sus! am patit asa cu o supernova, mai demult! Laughing
Skip ads

  • tisi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
motorul merge normal si cu cheia scoasa.
care releu maro? unde il gasesc si daca pot sa-l verific cumva, pentru ca acum merge normal si masina si contactul?
multumesc pentru raspunsuri.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mi_ronic a scris:sigur e de la releu, cum spune prietenul de mai sus! am patit asa cu o supernova, mai demult! Laughing

Nu compara benzina cu motorina. Motorina face autoaprindere , iar benzina are nevoie de scanteie. Sunt oarecum diferite prin modul de aprindere al combustibilului, asa dar si componentele periferice sunt putin diferite.
  • Liviu_ro

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu am patit problema inversa, adica pun contactul, astept sa se stinga martorii si cand sa pornesc nu se intampla nimic. Tot asa, dupa ce masina a stat mult in caldura.. Am scos cheia am suflat putin in contact si la urmatoarea incercare a pornit. Totul ok, nici o eroare stocata. Banui ori o problema la CIM-ul din volan, ori contact imperfect, ori cheia care mi.a cazut de la inaltime si s.o fi intamplat ceva cu partea electronica. Urmeaza sa le iau prin eliminare..
  • ginerica

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut, am avut exact aceasi problema la un dodge caliber motor 2.0 diesel(motor de vw), pe tester nu dadea nici o eroare, dar pana la urma mi-a gasit un electrician un fir care era in scurt, si a rezolvat problema. problema a fost ca a durat cam o zii pana sa gaseasca firul vinovat(luandu-le si el pe fiecare la sunat), plus o gaurica destul de buna in buzunar(500ron).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR