Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am curiozitatea sa stiu care dintre cele 2 modele mentionate mai sus (ASTRA G 2.0 DTI vs FORD FOCUS 1.8 tdci) sunt mai puternice si care dintre ele sunt mai fiabile. Eu am un Opel Astra G 2.0 DTI , dar un prieten spune sa o vand si sa imi iau un 1.8 tdci cum are el (fiecare isi lauda masina). Mie mi se pare ca opelul este mult mai silentios , consumul este la fel si confortul din opel nu se compara cu cel din ford).
Multumesc!
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Presupun ca te referi la Focus MK1?Modelul fabricat intre 2000-2003 TDCi stiu ca a avut ceva probleme cu injectoarele, fiind la prima experienta Fordul cu motoarele common-rail pe atunci.E mai puternic decat 2.0DTI al tau, 118 cai daca nu ma insel vs 101 cati ai pe Astra G, dar nu e la fel de fiabil si nici la fel de usor de intretinut.
Intre cele doua probabil ca as alege G-ul, fiindca am avut asa ceva in familie timp de 5 ani si s-au investit putini bani in ea cat timp a fost la noi.
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Si daca fac o remapare sa ajunga Y20DTH meu la 125 cp cred ca vor vi egale:)
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si daca isi face si el o remapare? Laughing
Skip ads

  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Laughing el nu face pentru ca nu e o comfruntare intre noi:)) el mi-a spus mie sa imi vand astra g meu ca am luato la un pret foarte bun si sa imi iau un ford focus 1.8 tdci . Mie nu imi place sa tot schimb masinile:)) Oricum eu sunt fan opel :X . Nu imi place nici interiorul fordului fata de astra. Eu vreau o masina care sa imi placa interior exterior si sa ma simt bine cu ea. Peste vreo 5 ani dau astra si iau Vectra:X
  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Neapãrat vectra B sã îþi iei.

Este o maºinã foarte bunã ºi foarte frumoasã.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Si daca isi face si el o remapare? Laughing


La acel motor de Ford e cam degeaba. Nu va castiga mare lucru.

Cunosc ceva Forduri/motoare din acea generatie, si toti vor sa scape de ele. Asa ca daca vrei sa dai Astra la schimb, vei gasi usor un astfel de Ford.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Presupun ca te referi la Focus MK1

Si MK2 are acest motor.
Puterea prin tuning creste la 140-145 CP.
Skip ads

  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu dau astra g pe ford niciodata , asta este opinia mea Smile
Stiu ca fordurile 1.8 tdci au probleme , eu am prieteni mecanici ford si mi-au spus inainte sa imi cumpar G-ul sa ma feresc de fordurile dupa anul 2000 pentru ca sunt pacatoase.
Imi plac foarte mult Vectra b:X dar cand a fost sa fie nu am gasit decat Astra de care sunt foarte multumit:) Smile
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 494
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Dragilor, sa nu uitam ca Ford Focus MK1 a fost masina anului in 2000 daca nu ma insel. Oare o fi fost degeaba ?
Am mers cu acest model de Focus multicel, atat benzinare cat si diesel. Castiga clar in fata Astrei G la capitolul tinuta de drum si stabilitate in curbe (ma refer la modele stock doar).
Acuma sincer sa fiu, nu stiu exact cat consuma o Astra G 2.0 DTI insa va pot spune sigur ca Focus din 2001 1.8 TDCI este extrem de economic. Sa spun undeva o medie de 5.8 - 6 l / 100 km in regim mixt. Cumuland si cu faptul ca dezvolta putere mai mare decat Astra, eu spun sa n-avem dubii, Focusul castiga la toate capitolele mai putin probabil la fiabilitate si costuri de intretinere, in rest domina Astra din toate punctele de vedere.
Stima!
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ai dreptate Smile
Nu neaga nimeni ca fordul nu e bun dar multa lume nu il alege din cauza unelor probleme si costurilor de intretinere.
Multa lume stie ca opelul este masina romanului datorita fiabilitatii lui.
Respect!
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ca posesor de 1,8 TDCI pe Mondeo, iti pot da niste sfaturi destul de pertinente.
Primo, sa fiu in locul tau, nu as schimba masina daca as fi multumit de ea. Atat timp cat nu iti face probleme, pastreaz-o.
Ca performante, 1,8-ul castiga. Nu ca ar fi mare diferente intre ele, Focusul doar sta un pic mai bine pe hartie. La un condus omenesc, diferenta o sa fie insesizabila.
La fiabilitate, DTI-ul castiga detasat in fata commonrail-ului, indiferent ca e Ford, Opel sau altceva. Cum spunea un coleg mai sus, sunt de evitat cele produse intre 2000 - 2003. Au fost probleme cu injectoarele la astea, multe s-au rezolvat de atunci si pana acum, dar parca nu m-as risca. Un alt punct sensibil, volanta, e cu masa dubla, nu stiu cum e la Astra 2.0 DTI. Pica volanta si la 1,8 Tdci la fel cum pica si cele de la Opel.
La consum, parca tot pe Focus as paria, e commonrail, e mai mic, nu are voie sa consume mai mult decat 2.0 DTI. E un alt versus aici pe forum, Focus, Astra, Vw, parca, am niste poze puse acolo cu consumul care il am pe Mondeo cu motorizarea asta. La un mers regulamentar, scot intre 5,6 - 5,8%, in Bucuresti o singura data am testat, 9.1% o traversare de Bucuresti la ora de varf.
Ca zgomot, 1.8-ul este mai silentios, e common rail, nu are cum sa fie mai zgomotos decat 2.0 DTI. La interior, zgomotul tine de antifonare. Aceeasi poveste, la variantele de echipare inferioare, antifonarea Focusului cam lasa de dorit. Diferenta imensa fata de variantele superioare.
La tinuta de drum si manevrabilitate, Focus iar castiga detasat. O foarte lunga perioada de timp a fost etalon in aceasta privinta.
Comfort, depinde de echipare. Daca este Trend, sa nu ai multe pretentii de la Focus. Destul de sarac ca echipare. In schimb, daca este Ghia sau Titanium, e alta mancare de peste. E cu totul alta masina, alt comfort, alte materiale, dotari foarte generoase.
La intretinere, la ambele gasesti piese scumpe sau ieftine, depinde daca stii unde sa cauti. Mare diferenta intre ele nu este. Totusi, din cauza ca 1.8-ul este common rail si la intretinere parca tot pe Astra as merge daca ne referim doar la partea de injectie.
Despre design interior si exterior, nu ma pronunt deloc. Gusturile sunt diferite, daca imi place mie, nu inseamna ca trebuie sa iti placa si tie.
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La Astra G 2.0DTI fabricat inclusiv in 2002, volanta e cu masa simpla, cele fabricate incepand cu 2003 (PSG16 mai exact PI) au volanta cu masa dubla.Oricum, slabe sanse sa ai probleme cu ambreiajul chiar si daca e PSG16, cele de 1.9 CDTI sunt foarte pacatoase la aspectul asta.
2.0DTI de pe Astra o fi el puturos, dar dpdv al consumului eu zic ca nu e prea departe de Focus, asa common-rail cum este el, diferenta este mica, in jur de 6.2 - 6.4 % din cate-mi amintesc era consumul la fosta din semnatura.Faza cu consumul scos de tine forbidden pe Mondeo se cam anuleaza, din cate stiu eu, 1.8 ul tau e in 6 trepte cu 125 de CP, in timp ce generatia anterioara de 118 cai sau cat o avea el e in 5 trepte, conteaza destul de mult lipsa treptei de consum zic eu.
Referitor la zgomot, sunt de acord in totalitate cu ceea ce s-a scris mai sus, Y20DTH e un TRACTORAS in miniatura, 1.8-ul de pe Ford e mult mai rafinat din punctul asta de vedere.
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Ca posesor de 1,8 TDCI pe Mondeo, iti pot da niste sfaturi destul de pertinente.
Primo, sa fiu in locul tau, nu as schimba masina daca as fi multumit de ea. Atat timp cat nu iti face probleme, pastreaz-o.
Ca performante, 1,8-ul castiga. Nu ca ar fi mare diferente intre ele, Focusul doar sta un pic mai bine pe hartie. La un condus omenesc, diferenta o sa fie insesizabila.
La fiabilitate, DTI-ul castiga detasat in fata commonrail-ului, indiferent ca e Ford, Opel sau altceva. Cum spunea un coleg mai sus, sunt de evitat cele produse intre 2000 - 2003. Au fost probleme cu injectoarele la astea, multe s-au rezolvat de atunci si pana acum, dar parca nu m-as risca. Un alt punct sensibil, volanta, e cu masa dubla, nu stiu cum e la Astra 2.0 DTI. Pica volanta si la 1,8 Tdci la fel cum pica si cele de la Opel.
La consum, parca tot pe Focus as paria, e commonrail, e mai mic, nu are voie sa consume mai mult decat 2.0 DTI. E un alt versus aici pe forum, Focus, Astra, Vw, parca, am niste poze puse acolo cu consumul care il am pe Mondeo cu motorizarea asta. La un mers regulamentar, scot intre 5,6 - 5,8%, in Bucuresti o singura data am testat, 9.1% o traversare de Bucuresti la ora de varf.
Ca zgomot, 1.8-ul este mai silentios, e common rail, nu are cum sa fie mai zgomotos decat 2.0 DTI. La interior, zgomotul tine de antifonare. Aceeasi poveste, la variantele de echipare inferioare, antifonarea Focusului cam lasa de dorit. Diferenta imensa fata de variantele superioare.
La tinuta de drum si manevrabilitate, Focus iar castiga detasat. O foarte lunga perioada de timp a fost etalon in aceasta privinta.
Comfort, depinde de echipare. Daca este Trend, sa nu ai multe pretentii de la Focus. Destul de sarac ca echipare. In schimb, daca este Ghia sau Titanium, e alta mancare de peste. E cu totul alta masina, alt comfort, alte materiale, dotari foarte generoase.
La intretinere, la ambele gasesti piese scumpe sau ieftine, depinde daca stii unde sa cauti. Mare diferenta intre ele nu este. Totusi, din cauza ca 1.8-ul este common rail si la intretinere parca tot pe Astra as merge daca ne referim doar la partea de injectie.
Despre design interior si exterior, nu ma pronunt deloc. Gusturile sunt diferite, daca imi place mie, nu inseamna ca trebuie sa iti placa si tie.


Multumesc de sfat!
Parerea mea este ca Mondeo este mai frumos ca disign decat Focus si este mult mai silentioasa datorita antifonarii.
Am fost cu Mondeo (taxi)si mergea mai bine decat un Focus personal(ma refer si la silentiozitatea in masina si nu se aude fiecare groapa)
Mondeo este clasa superioara de la Ford cred:)
Sa iti stapanesti sanatos masina!
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:La Astra G 2.0DTI fabricat inclusiv in 2002, volanta e cu masa simpla, cele fabricate incepand cu 2003 (PSG16 mai exact PI) au volanta cu masa dubla.Oricum, slabe sanse sa ai probleme cu ambreiajul chiar si daca e PSG16, cele de 1.9 CDTI sunt foarte pacatoase la aspectul asta.
2.0DTI de pe Astra o fi el puturos, dar dpdv al consumului eu zic ca nu e prea departe de Focus, asa common-rail cum este el, diferenta este mica, in jur de 6.2 - 6.4 % din cate-mi amintesc era consumul la fosta din semnatura.Faza cu consumul scos de tine forbidden pe Mondeo se cam anuleaza, din cate stiu eu, 1.8 ul tau e in 6 trepte cu 125 de CP, in timp ce generatia anterioara de 118 cai sau cat o avea el e in 5 trepte, conteaza destul de mult lipsa treptei de consum zic eu.
Referitor la zgomot, sunt de acord in totalitate cu ceea ce s-a scris mai sus, Y20DTH e un TRACTORAS in miniatura, 1.8-ul de pe Ford e mult mai rafinat din punctul asta de vedere.


Al meu e din 2003 deci are volanta cu masa dubla
Multumesc ca mi-ai spus:)
Referitor la zgomotul din interior la Astra mea , este mai mare doar atunci la relanti si cand schimb vitezele peste 3000 , dar dupa 100 km/h in treapta a-5a zici ca e benzinar:)
Eu sunt multumit cum se aude in interiorul masinii , fata de cealalta masina care dupa 2500 trebuia sa urli unu la altu sa vb , mie imi este perfecta:)
Multumesc de raspuns!
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii motorului 2.0 DTi. Cum se comporta acesta cu motorina de Lukoil din Ucraina? Foloseste cineva motorina de asta pe 2.o DTi? Momentan am un 1.9 TDI ALH si merge numai cu motorina de Ucraina de un an de zile si n-are nici pe dracu. As vrea s-o dau pentru o Astra G 2.0 DTi, dar nu vreau sa renunt sub nicio forma la sursa externa de combustibil, avand in vedere economiile uriase pe care le fac asa (motorina la 4.5 lei si consum mediu de 6l pe ultimii 5500 de km).
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum se comporta 2.0 dti insa eu unul am alimentat ani de-a randul doar de la lukoil, cam acu 2-3 ani m-am sucit pe rompetrol.
PS....De peste 6 ani de cand am masina n-am avut probleme la sistemul de injectie indiferent de motorina....cred ca nici cu 2.0 nu vei avea probleme
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pastreaza ALH-ul ca e mult mai fiabil

Inca nu s-a inventat un motor diesel mai robust si mai fiabil ca ALH, din pacate diselurile de generatie noua s-au prostit rau.

Partea buna la ALH e ca si acceesoriile( volanta, injectoare, pompa, turbo) de pe motor sunt simple si rezistente.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@drogas..eu cred ca exagerezi spunand ca alh-ul e mult mai fiabil, am citit destule pe vwforum de alh cu probleme la turbina...probleme pe care la 2.0 dti nu prea le ai, se stie ca turbina de pe alh are geometrie variabila si deci este mai sensibila.
Eu stiu ca ai avut 2.0 dti cu care ai avut destule probleme dar nu ar trebui sa generalizezi...sunt multi useri aici care sunt foarte multumiti de motorul asta.
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La un motor SH cel mai important este modul in care a fost intretinut. Poti lua un ALH cu care sa stai doar in service, la fel se poate intampla si cu un DTI. E drept ca in aceleasi conditii, un ALH e mai fiabil...insa cum nu mai exista posibilitatea de a le cumpara noi...e o loterie.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR