- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
30 - plus permanent prin siguranta
31 - masa permanenta
15 - plus prin contact si siguranta
G1 - pare a fi grup 1 de bujii (2 bucati)
G2 - pare a fi grup 2 de bujii (2 bucati)
DI - pare a fi comanda, probabil cu + dar nici cu - nu e exclus. Nu garantez ce se intampla daca nu e corect legat aici.
ST - nu stiu.
Mai sigur ar fi sa stim de pe ce masina este, apoi gasim schema.
31 - masa permanenta
15 - plus prin contact si siguranta
G1 - pare a fi grup 1 de bujii (2 bucati)
G2 - pare a fi grup 2 de bujii (2 bucati)
DI - pare a fi comanda, probabil cu + dar nici cu - nu e exclus. Nu garantez ce se intampla daca nu e corect legat aici.
ST - nu stiu.
Mai sigur ar fi sa stim de pe ce masina este, apoi gasim schema.
- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
este corect ce a zis colegul cu precizarea ca acolo la comanda este cu minus (de la baterie) pe care il treci prin buton
31 este masa permanenta adica minus de la baterie.
Acum hai sa te ajut daca tot sau scris fiecare papuc
asa cum a spus colegul la 30 legi plus de la baterie prin siguranta(gasesti pe la magazinele de profil suport de siguranta pe fir) fir de 2,5 mm
la 15 legi plus de pe contact(prin siguranta sau nu) gasesti plus prin contatc in cutia de sigurante si relee de la motor este un fir rosu gros) fir de 2,5 mm (sau chiar mai mic )
la 31 legi minusul de la baterie cu un papuc rotund (gasesti un surub acolo pe borna) fir de 2,5 mm
la DI legi minusul de la baterie trecut prin buton(pe care il duci in masina unde vrei tu ,eu l-am pus pe plasticul de sub scrumiera,am folosit un buton cu lumina ca sa vad cand este functional,numai ca butonul cu led avea polaritate inversa ,adica pe papucul care ii trebuia mie intra plus ca sa aprinda si ledul ,noua ne trebuia minus asa ca am intors ledul astfel incat sa se aprinda cand apas pe buton ) fir de 0,5-0,7 mm
la G1 si G2 legi cate o bujie cu fire groase litate de 2,5mm sau chiar putin mai groase
daca mai ai nelamuriri cauta-ma, dar asa am montat si eu
numai ca eu am avut mufa cu fire si le stiam dupa culori
unde ai
30-plus permanent rosu gros
31-Minus permanent maro
15- plus pe contact rosu subtire
G1- bujii negru gros(sau gri nu mai stiu exact dar se vad diferente fata de restul)
G2- bujii la fel ca mai sus
DI - comanda cu minus de la baterie maro-albastru
ST-albastru ,nu ai treaba cu el .
31 este masa permanenta adica minus de la baterie.
Acum hai sa te ajut daca tot sau scris fiecare papuc
asa cum a spus colegul la 30 legi plus de la baterie prin siguranta(gasesti pe la magazinele de profil suport de siguranta pe fir) fir de 2,5 mm
la 15 legi plus de pe contact(prin siguranta sau nu) gasesti plus prin contatc in cutia de sigurante si relee de la motor este un fir rosu gros) fir de 2,5 mm (sau chiar mai mic )
la 31 legi minusul de la baterie cu un papuc rotund (gasesti un surub acolo pe borna) fir de 2,5 mm
la DI legi minusul de la baterie trecut prin buton(pe care il duci in masina unde vrei tu ,eu l-am pus pe plasticul de sub scrumiera,am folosit un buton cu lumina ca sa vad cand este functional,numai ca butonul cu led avea polaritate inversa ,adica pe papucul care ii trebuia mie intra plus ca sa aprinda si ledul ,noua ne trebuia minus asa ca am intors ledul astfel incat sa se aprinda cand apas pe buton ) fir de 0,5-0,7 mm
la G1 si G2 legi cate o bujie cu fire groase litate de 2,5mm sau chiar putin mai groase
daca mai ai nelamuriri cauta-ma, dar asa am montat si eu
numai ca eu am avut mufa cu fire si le stiam dupa culori
unde ai
30-plus permanent rosu gros
31-Minus permanent maro
15- plus pe contact rosu subtire
G1- bujii negru gros(sau gri nu mai stiu exact dar se vad diferente fata de restul)
G2- bujii la fel ca mai sus
DI - comanda cu minus de la baterie maro-albastru
ST-albastru ,nu ai treaba cu el .
- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- biker_boy_86
- *
- 9 mesaje
- din 21 Oct 2012
- Vectra 1997 2.0 DTI 16 V
- Vaslui
biker_boy_86
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- **
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
claudiu-cld a scris:este corect ce a zis colegul cu precizarea ca acolo la comanda este cu minus (de la baterie) pe care il treci prin buton
31 este masa permanenta adica minus de la baterie.
Acum hai sa te ajut daca tot sau scris fiecare papuc
asa cum a spus colegul la 30 legi plus de la baterie prin siguranta(gasesti pe la magazinele de profil suport de siguranta pe fir) fir de 2,5 mm
la 15 legi plus de pe contact(prin siguranta sau nu) gasesti plus prin contatc in cutia de sigurante si relee de la motor este un fir rosu gros) fir de 2,5 mm (sau chiar mai mic )
la 31 legi minusul de la baterie cu un papuc rotund (gasesti un surub acolo pe borna) fir de 2,5 mm
la DI legi minusul de la baterie trecut prin buton(pe care il duci in masina unde vrei tu ,eu l-am pus pe plasticul de sub scrumiera,am folosit un buton cu lumina ca sa vad cand este functional,numai ca butonul cu led avea polaritate inversa ,adica pe papucul care ii trebuia mie intra plus ca sa aprinda si ledul ,noua ne trebuia minus asa ca am intors ledul astfel incat sa se aprinda cand apas pe buton ) fir de 0,5-0,7 mm
la G1 si G2 legi cate o bujie cu fire groase litate de 2,5mm sau chiar putin mai groase
daca mai ai nelamuriri cauta-ma, dar asa am montat si eu
numai ca eu am avut mufa cu fire si le stiam dupa culori
unde ai
30-plus permanent rosu gros
31-Minus permanent maro
15- plus pe contact rosu subtire
G1- bujii negru gros(sau gri nu mai stiu exact dar se vad diferente fata de restul)
G2- bujii la fel ca mai sus
DI - comanda cu minus de la baterie maro-albastru
ST-albastru ,nu ai treaba cu el .
31 este masa permanenta adica minus de la baterie.
Acum hai sa te ajut daca tot sau scris fiecare papuc
asa cum a spus colegul la 30 legi plus de la baterie prin siguranta(gasesti pe la magazinele de profil suport de siguranta pe fir) fir de 2,5 mm
la 15 legi plus de pe contact(prin siguranta sau nu) gasesti plus prin contatc in cutia de sigurante si relee de la motor este un fir rosu gros) fir de 2,5 mm (sau chiar mai mic )
la 31 legi minusul de la baterie cu un papuc rotund (gasesti un surub acolo pe borna) fir de 2,5 mm
la DI legi minusul de la baterie trecut prin buton(pe care il duci in masina unde vrei tu ,eu l-am pus pe plasticul de sub scrumiera,am folosit un buton cu lumina ca sa vad cand este functional,numai ca butonul cu led avea polaritate inversa ,adica pe papucul care ii trebuia mie intra plus ca sa aprinda si ledul ,noua ne trebuia minus asa ca am intors ledul astfel incat sa se aprinda cand apas pe buton ) fir de 0,5-0,7 mm
la G1 si G2 legi cate o bujie cu fire groase litate de 2,5mm sau chiar putin mai groase
daca mai ai nelamuriri cauta-ma, dar asa am montat si eu
numai ca eu am avut mufa cu fire si le stiam dupa culori
unde ai
30-plus permanent rosu gros
31-Minus permanent maro
15- plus pe contact rosu subtire
G1- bujii negru gros(sau gri nu mai stiu exact dar se vad diferente fata de restul)
G2- bujii la fel ca mai sus
DI - comanda cu minus de la baterie maro-albastru
ST-albastru ,nu ai treaba cu el .
am si eu o intrebare daca as folosi releu de opel sa il montez pe un ford transit din 2000 cu motor de 2.5d care nu are buji deloc si nici instalatie are merge?
eu ma gandeam sa il bun pe un butonas in loc de contact si sa ii dau drumu doar atunci cand este frig?
pe G1 si G2 se monteaza bujiile? adica 2 bujii la G1 si 2 la G2?
- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- biker_boy_86
- *
- 9 mesaje
- din 21 Oct 2012
- Vectra 1997 2.0 DTI 16 V
- Vaslui
biker_boy_86
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1997 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
am cumparat un releu pt bujii incandescente pt opel vectra B din 1998 si nu ii gaseam pozitia sa il schimb(crezand ca cel de pe masina nu functioneaza)...a scazut temperatura afara arculetul in bord se aprinde deci...functioneaza. Acum am ramas cu releu cumparat si as vrea sa il vand ..daca este cineva interesat ...0767779914!
- Ducati1100
- **
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 49 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
scriu si aiaci poate ma poate ajuta cineva.
vreau sa imi pun si eu pe masina incalzire auxiliara cu bujii....problema este ca am un releu de bujii de mercedes c class si nu stiu cum trebuie sa il leg, poate stie cineva sa imi zica si mie. corpul ala din aluminiu cu bujii este luat de epe un peugeot 306, asemenetor cu alea de renault, cu 4 bujii. masina pe care vreau sa il pun este un astra g caravan, y20dth.
asa arata releul, sper sa nu se considere reclama : http://www.piese-dezmembrar...TO_%28W638%29_189
va multumesc anticipat!
vreau sa imi pun si eu pe masina incalzire auxiliara cu bujii....problema este ca am un releu de bujii de mercedes c class si nu stiu cum trebuie sa il leg, poate stie cineva sa imi zica si mie. corpul ala din aluminiu cu bujii este luat de epe un peugeot 306, asemenetor cu alea de renault, cu 4 bujii. masina pe care vreau sa il pun este un astra g caravan, y20dth.
asa arata releul, sper sa nu se considere reclama : http://www.piese-dezmembrar...TO_%28W638%29_189
va multumesc anticipat!
- ionutzzz81
- **
- 191 mesaje
- din 30 Jun 2014
- Astra 2005 1.7 DTH
- Arges
ionutzzz81
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2014
- Mesaj Privat
buna ziua,
vreau si eu sa-mi montez sistem auxiliar de incalzire a antigelului, am gasit la cineva corpul cu 3 bujii, este de pe un renault megane din 2000 cu motor de 1.9. Baiatul mi-a zis ca instalatia electrica are cate un releu pe fiecare bujie, m-i se pare ciudat din ce am citit este un releu ca cel de bujii incandescente. Acest releu comanda bujiile separat, in sensul ca nu merg toate in acelas timp, gresesc? astfel consumul este mai mic. Cum as putea sa incerc bujiile fara sa le alimentez, pot testa cu un aparat de masura? cam ce rezistenta ar trebuii sa aibe? Releul se poate testa daca este bun?
vreau si eu sa-mi montez sistem auxiliar de incalzire a antigelului, am gasit la cineva corpul cu 3 bujii, este de pe un renault megane din 2000 cu motor de 1.9. Baiatul mi-a zis ca instalatia electrica are cate un releu pe fiecare bujie, m-i se pare ciudat din ce am citit este un releu ca cel de bujii incandescente. Acest releu comanda bujiile separat, in sensul ca nu merg toate in acelas timp, gresesc? astfel consumul este mai mic. Cum as putea sa incerc bujiile fara sa le alimentez, pot testa cu un aparat de masura? cam ce rezistenta ar trebuii sa aibe? Releul se poate testa daca este bun?
- ionutzzz81
- **
- 191 mesaje
- din 30 Jun 2014
- Astra 2005 1.7 DTH
- Arges
ionutzzz81
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2014
- Mesaj Privat
relubr
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua colegi ,
Daca puteti sa-mi spuneti si mie , am doua nelamuriri legate de releul de bujii incandescente :
1. Daca il alimentez separat , acest releu declanseaza automat alimentarea bujiilor dupa un anumit timp sau ramane alimentat atata timp cat am nevoie ?
2. Daca bujiile sunt alimentate in impulsuri concomitent , cat dureaza acest impuls ?
Intreb deoarece doresc sa il folosesc intr-un proiect care nu are nici o legatura cu masinile
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.
Daca puteti sa-mi spuneti si mie , am doua nelamuriri legate de releul de bujii incandescente :
1. Daca il alimentez separat , acest releu declanseaza automat alimentarea bujiilor dupa un anumit timp sau ramane alimentat atata timp cat am nevoie ?
2. Daca bujiile sunt alimentate in impulsuri concomitent , cat dureaza acest impuls ?
Intreb deoarece doresc sa il folosesc intr-un proiect care nu are nici o legatura cu masinile
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Bujiile functioneaza sub 5 grade celsius ( temperatura motorului) in doua etape. Inainte de pornire primesc curent incontinuu si se inrosesc. Dupa ce masina porneste primesc intermitent. Daca pui de exemplu un bec de 12 v, dupa pornire el clipeste. Cand temperatura motorului ajunge intre 50 si 60 grade ( la mine 53 de exemplu - temperatura antigelului , deci motorul poate era 55 ) se opreste functionarea. Succes