Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
De ceva timp am probleme cu Astra F-ul meu, cu motor X16XEL, 1.6, 16v, 74kw, combi.
Porneste greu cand motorul este rece dupa care merge foarte bine. Uneori (in cele mai nepotrivite momente) imi moare motorul cand pun frana (ambreiaj+frana).
Se intampla destul de rar, dar de 2 ori mi s-a intamplat in curba si era sa intru intr-un gard de beton si intr-o masina parcata. Volanul parca ingheata si frana nu mai e la fel de eficienta.

Stie cineva de la ce ar putea fi?
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ciudata treaba.Suspectez motorasul de relanti dar nu vad legatura cu frana.Volanul se intareste deoarece fara motor pornit nu mai ai nici servo.Fa o curatare de iac, clapeta, egr si vezi apoi
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca omu calca si ambreiaj la franare, motorul ramane la ralanti, de aici legatura;p
  • crisu_ rcd

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Uitate de martor aprins in bord, vezi pe forum cum se face testul cu agrafa.
Skip ads

  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Nu se aprinde nici un martor in bord dar ce-i drept n-am incercat sa fac recent un test cu agrafa.
Am fost azi si am curatat motorasul de relanti, clapeta de acceleratie si EGR. Erau putin afumate dar nu existau urme de calamina.
Clapeta se inchidea perfect, chiar retinea la suprafata solutia de curatat.

Dupa curatare am remarcat doar ca tremura puternic la relanti, probabil de la solutia de curatat dar nici o imbunatatire. Crying or Very sad
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Completez cu alte simptome, poate puteti veni cu alte idei: tremurat la relanti, in toba o data la 2-3 secunde se aud niste detonatii si pornire greoaie pentru prima oara.
Bujiile si fisele au fost schimbate. La service mi-au recomandat sa incerc sa inlocuiesc bobina de inductie dar nu inteleg de ce ar face probleme doar la mersul in gol.
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mai bine dute sa o puna pe un tester pentru ca e destul de periculoasa problema , atat si la motor cat si pentru siguranta ta si a celor din jur.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sa nu ai vreo problema la servo-frana si poate cand calci pedata targe aer fals pe la conducta de gaze pentru serva, astfel primeste debit mare de aer deodata si se ineaca. Verifica si varianta asta. Daca nu se aprinde martorul, nu cred ca este defect vreun senzor.
Skip ads

  • mariodintimi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salut sant curios ai mers cu masina la tester ce ti a iesit? am si eu aceasi problema la masina mea cred e IAC ul
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
N-am fost la tester, i-am facut o "agrafa" si mi-a iesit ca nu este nimic electric. Deci probabil este de la vreun furtunas care fie nu e conectat unde trebuie, fie e fisurat, etc. Are un tremurat urat la relantii desi i-am schimbat si toba finala. Cei de la service recomandau sa schimb bobina de inductie desi problema se manifesta doar la relantii.
De atunci mi s-a mai oprit de vreo 2 ori cand stateam pe loc si temperatura motorului era de 100.
  • mariodintimi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
la mine problema este in felul urmator porneste greu dimineata trebuie sa dau vreo 2 pedale si cu ambreiajul calcat altfel o ia greu si in mers cand o scot pe liber si calc brusc sau repede frana atunci imi moare motor de obicei se mai intampla si atunci cand i au curba sau trebuie bagat in a 2 uneori cand sant in trafic se mai aprinde check engine ma-m uitat la furtunase dar n am obs nimic spart sau fisurat urmeaza sa o pun pe tester cat de curand toata stima
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mariodintimi nu ti poti da seamna daca vre un furtun de vacum este fisurat decat daca tragi un pic de ele pt ca pot fi fisurate pe partea pe care nu o vezi. ai schimbat filtrul de benzina? fa ti un test sa vezi ce eroare indica martorul din bord nu este obligatoriu ca simptomul de pornire grea dimineata sa fie cauzat de eroarea pe care o ai. nu am restinut dar verifica ti bujiile cu atentie pt ca eu am avut una cu o fisura mica si mi a dat batai de cap f mari am suspectat celelete componenete de pornire uitate daca pe camasa bujiilor se vad puncte negre pot fi fisele vinovate iti spun din experienta. sper ca te am ajutat
Skip ads

  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
astra f ai pus fise si bujii noi? toba este noua? fisele daca nu sunt noi sau chiar si asa nu inseamna ca sunt si bune cu alt sfat nu stiu cu ce sa te mai ajut e bine sa o iei usor ca parerile sunt multe si de la multi care zic ca se pricep dar doar isi dau cu parerea la fel fac si eu imi dau cu parerea si din problemele pe care le am mai avut si eu. la 100 de grade iti porneste electroventilatorul poate ai undeva un scurt ce sa zic este enervant cand nu gasesti cauza dar o rezolvi usor usor nu te descuraja multa bafta


Ultima modificare facuta de lucky69boy la Mar 02 Oct, 2012 11:50 pm
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Gogule, pune si tu un semn de punctuatie. Nu se intelege mare lucru din ce srii tu... Scuze, dar te rog!
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nu te scuz ca nu stii ce e ala semn de punctuatie probabil ai lipsit de la scoala eu am postat aici sa ajut cu un sfat nu sa te invat pe tine sa citesti daca nu scriu cu virgula scuza ma dar nu m am putut abtine.... !
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca problema e electrica, incep sa cred ca e ceva la ambreiaj. In seara aceasta am plecat din parcare, dupa vreo 200m parcursi si vreo 2 curbe apas ambreiajul. Parca aveam cablul rupt, se apasa prea usor, eu fiind obisnuit sa fac febra musculara.
Am oprit masina, am ridicat capota, cablul era la locul lui. Vitezele se schimba bine, dar cand iau piciorul de pe ambreiaj masina merge de parca as tine pedala apasata , n-are putere deloc. Daca apas acceleratia puternic, creste rapid turatia dar masina nu prinde viteza pe masura turatiei.
E ambreiajul sau cutia de viteze?

PS: pana azi accelera foarte bine, nu dadea semne de oboseala
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
gata- placa si disc, chiar si rulment garantat.
  • mariodintimi

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
lucky69boy a scris:mariodintimi nu ti poti da seamna daca vre un furtun de vacum este fisurat decat daca tragi un pic de ele pt ca pot fi fisurate pe partea pe care nu o vezi. ai schimbat filtrul de benzina? fa ti un test sa vezi ce eroare indica martorul din bord nu este obligatoriu ca simptomul de pornire grea dimineata sa fie cauzat de eroarea pe care o ai. nu am restinut dar verifica ti bujiile cu atentie pt ca eu am avut una cu o fisura mica si mi a dat batai de cap f mari am suspectat celelete componenete de pornire uitate daca pe camasa bujiilor se vad puncte negre pot fi fisele vinovate iti spun din experienta. sper ca te am ajutat
am schimbat filtru de benzina acum recent nu am reusit sa i fac inca un test dar urmeaza voi verifica bujiile le -am schimbat le am ngk de vreo 6 luni pe masina fisele sant cam vechi ar trebui schimbate multumesc de mesajul tau ,citeam postul lui astra f si la mine par aceleasi probleme cu ambreiajul le am sesizat si eu acum cateva zile deci se ca-m strange lantul sper sa i dau ce capat si sa mi rezolv problemele cu ea
  • animalfce

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1994 c14se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
De curiozitate,ati gasit rezolvarea la oprirea motorului in mers ( frana sau chiar frana de motor la mine)?
  • AstraF

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu am gasit motivul pentru care murea in mers, am remarcat doar ca se intampla cand motorul ajungea la 100 grade. Acum fiind frig rar mai trece de 90grade. Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR