BRAVOGTR
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
SALUTARE TUTUROR!
OMEGA 2.2 DTH problema :in stationare la semafor se aprinde martorul de motor,cand plec de pe loc,in treapta 1 si 2 nu se simte ca are putere,se tureaza greu parca ar fi diesel simplu,in a 3 a se stinge martorul si incepe turbina sa livreze putere si masina merge normal...trebuie facuta o diagnoza sa vad de unde vine problema.EGR curatat,functioneaza bine,mai trebuie sa curat admisia .......alte idei ?
OMEGA 2.2 DTH problema :in stationare la semafor se aprinde martorul de motor,cand plec de pe loc,in treapta 1 si 2 nu se simte ca are putere,se tureaza greu parca ar fi diesel simplu,in a 3 a se stinge martorul si incepe turbina sa livreze putere si masina merge normal...trebuie facuta o diagnoza sa vad de unde vine problema.EGR curatat,functioneaza bine,mai trebuie sa curat admisia .......alte idei ?
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
BRAVOGTR
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
senzorul respectiv este pe capacul admisiei(unde vine si EGR-ul)in partea dreapta a acestuia,cum te uiti la motor.incearca sa vezi si daca ti se umfla furtunul la turbo cand accelerezi.daca nu se umfla,baga furtunasul de vacum care intra in electrovalva din partea stanga a motorului(cum te uiti la el),cea de langa tamponul motor,direct in capsula westgate,si vezi ce se intampla,daca se umfla furtunul.ma poti suna cand faci probele.0757287508.succes
BRAVOGTR
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
BRAVOGTR
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
@GEO89-era in jur de 13:00,nu-i bai pt ca am gasit rapid senzorul.In alta ordine de idei:EGR-ul cred ca este bun pt ca daca ii acopar orificiul unde intra furtunul de vaccum,cu limba,se simte ca tine ca sa zic asa,in schimb astazi am observat ca pe cel de-al 2 lea orificiu pe unde cred ca trage aer din atmosfera scuipa putin ulei sau ceva de genul asta,direct pe furtun.Pe Tech 2 ,la acceleratie se vede ca lucreaza,indica niste valori si EGR-ul si debitmetru....o sa incerc zilele astea sa verific toate furtunele de vaccul si cred ca o sa le schimb integral pe toate cu furtun siliconic.Mai am de curatat integral admisia si apoi sa mai vad daca o sa mai fie ceva.....merci oricum de ajutor,sper sa o rezolv si sa-ti spun ce a fost.am mai citit un topic pe aceeasi problema prin forumul de OMEGA...m-am cam ingrozit ce scriau colegii pe acolo )
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
BRAVOGTR
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
salutare all,problema rezolvata !
Una din cuplele de cauciuc de la furtunul de vaccum(cel care se duce pe caroserie in spate la pompa de vaccum) era fisurata,dar,din cauza ca este imbracata intr-un material textil,nu mi-am dat seama din prima ca este praf.Am inlocuit-o cu o bucata de furtun siliconic si astazi o sa caut sa cumpar cativa metri ca sa le inlocuiesc pe toate cu tot cu tevile de legatura.Acum masina parca a prins viata,trage liniar si face presiune cum trebuie.....MERCI MULT @GEO89,pentru asistenta !
Una din cuplele de cauciuc de la furtunul de vaccum(cel care se duce pe caroserie in spate la pompa de vaccum) era fisurata,dar,din cauza ca este imbracata intr-un material textil,nu mi-am dat seama din prima ca este praf.Am inlocuit-o cu o bucata de furtun siliconic si astazi o sa caut sa cumpar cativa metri ca sa le inlocuiesc pe toate cu tot cu tevile de legatura.Acum masina parca a prins viata,trage liniar si face presiune cum trebuie.....MERCI MULT @GEO89,pentru asistenta !
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
BRAVOGTR
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
Problema anterioara a revenit putin in forta la inceputul lunii,cand am plecat la mare.Dupa cca 50-60 km parcursi fara nicio problema a inceput sa se aprinda martorul motor.Masina avea momente cand rula ok,momente cand rula ca naiba.Mi-am facut concediul fara sa ma stresez prea mult,pana la intoarcerea catre Buc,cand ,pe ultimii 30 km m-am enervat.Asadar imediat am dus-o sa-i curat admisia de aer si sa-i fac schimbul de ulei si filtre.Admisia cred ca nu a mai fost curatata de ~10 ani(adica de la momentul cand masina a intrat in RO) avea ~3 mm depuneri de calamina si alte mizerii.A fost curatata,montata si mare surpriza! Masina are un raspuns in pedala mult mai ferm,pornirea la rece(dimineata)mult mai buna,motorul merge mult mai rotund ...per total o MARE imbunatatire!
In W/E urmator am curatat din nou tot traseul de la turbina pana la EGR ca sa ma asigur inca odata ca tot traseul este pus la punct!Pozele nu sunt de calitate dar cred ca se poate distinge ce marmelada era pe acolo
In W/E urmator am curatat din nou tot traseul de la turbina pana la EGR ca sa ma asigur inca odata ca tot traseul este pus la punct!Pozele nu sunt de calitate dar cred ca se poate distinge ce marmelada era pe acolo
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
salut. am o mare problema cu motorul masinii mele, un y20dth. de cateva zile nu mai trage in sarcina deloc. la o rampa mai mare imi moare motorul in treapta 1, nu se tureaza oricat as accelera, iar consumul instant este foarte mic. la vale insa se tureaza dar la fel, trage foarte greu. am curatat egr, admisie, desfacut egr si verificat membrana insa tot asa face. acum ceva timp masina a fost avariata iar cotul de plastic de la intercooler, cel din partea de sus (nu cel ce duce in turbo) a fost crapat si apoi lipit. se poate sa fie aceasta cauza? multumesc.