Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pentru ca tot amanam sa deschid acest topic a venit si vremea lui
Se dau aceste doua masini,aceleasi caroserii(hatchback),dotari etc. dar motorizari diferite.:



Datele Astrei 1.4 twinport :
-Putere Max. 90 CP - 66kw/5600RPM
-Viteza maxima constructiva 182 km/h
-Cuplu Max. 125 Nm/4000 RPM
-Acceleratie 0-100 km/h - 12.9 s (informatie gasita pe net)
-Masa proprie : 1145 kg


Datele Astrei 1.7cdti:
-Putere Max. 80 CP / - 59kw/4400RPM
-Viteza maxima constructiva 173 km/h
-Cuplu Max. 170Nm/1800-2800 RPM
- Acceleratie 0-100 km/h 14.5 s (informatie gasita pe net)
-Masa proprie 1280 kg


Acestea fiind spuse ma intereseaza strict doua situatii:
1) In repriza 0-100 care iese invingatoare si de ce ?
2) In repriza 100-viteza maxima care iese invingatoare si de ce ? - aici s-ar pune un drum intins,liber si drept(sa zicem vreo 50 de km de autostrada)

Sper sa nu se considere offtopic deoarece nu e,stiu de existenta topicului Astra G 1.4 16v vs. Astra G 1.7 dti,dar acolo sunt alte generatii de motoare si in fond chiar si alt tip de motor(z14xe),asa ca astept pareri, fara subiectivism si argumentate,scurt si la obiect.Nu ma intereseaza alte comparatii sau alte impedimente doar raspunsul la cele doua curiozitati
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Schimbat la benzina numai la rosu, 1.4 va castiga tot timpul indiferent daca vorbim de 0-100 sau 100-VMAX. Pana la 100-120km/h conteaza foarte mult avantajul de aproape 100Kg al benzinarei iar dupa aia se simt cei 10CP in plus ai benzinarei.

0-100 vad ca le-ai gasit, nu inteleg de ce le mai vrei o data Very Happy Dar nu prea cred diferenta de greutate din datele tale, cred ca provine de la dotari diferite. La aceleasi dotari ar trebui sa fie cam 90-100Kg.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La 0-100 dupa mine cifrele vorbesc,dar pe forum sunt oameni subiectivi pentru care alea nu conteaza,cat despre masa proprie nu am scris-o eu ci producatorul
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
XEP-ul castiga ... dar cu un consum dublu la un sprint 0-100 km Smile.
XEP-ul este cel mai slab din gama de benzinare de ce te-ar interesa cat face pana la suta? Are 125 Nm la 4000 rpm cam de cate ori ajungi tu la turatia aia la un condus normal de zi cu zi? Eu zic ca foarte rar spre deosebire de DTL care are 170 Nm la 1800 rpm ...
Auzi ... liniute cu motor de 1.4.
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu ma intereseaza consumul sau alte lucruri ma intereseaza care poate mai mult atata tot,ma rog ce e de stiut este faptul ca motorul asta mic nu plange la turatii mari crede-ma si apoi de ce nu liniute cu 1.4 si de ce cu 1.7(cum mai sunt pe forum comparatii)ala e mai breaz sau cum ? nu o fi 1.4 cel mai tare si nici cel mai bun motor,dar zic ca este ceva peste 1.7 cdti (80 de cai)
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Care-i scopul? Pregatesti o astfel de cursa?!?
Vezi ca daca Z17DTL vine remapat, nu prea ai sanse.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cate am inteles eu, scopul ar fi o paralela intre "Astra 1.4i 90CP vs Astra 1.7cdti 80CP" si "Logan 1.4mpi 75CP vs Astra 1.7dti 75CP". Adica daca aici recunoastem clar ca 1.4 e mai rapid ca 1.7, atunci de ce in topicul celalalt nu se admite ca Loganul 1.4mpi ar fi mai rapid decat Astra 1.7dti.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Imi place ca esti baiat destept,te-ai prins exact,mie imi place sa fiu obiectiv,da tata am opel astra G,dar asta nu inseamna ca e cea mai buna si cea mai fiabila masina si desigur nu suport lipsa de obiectivitate a dieselistilor cu 1.7 de pe astra G,ala e cel mai bun motor,cel mai fiabil,cel mai rapid,uite ca nu e mai rapid decat un mititel de 1.4,la consum e mai bun nu e de nerecunoscut.
Mie unul chiar nu-mi pasa daca imi da vreun logan clasa la liniute etc.,aia e,asa frigider cum e el e mai rapid si gata ,opelul meu compenseaza in alte lucruri mult mai importante fata de el
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
tu nu stii ca y17dt e cel mai al dreacu motor de pe planeta?
uita-te in topicul cu viteza maxima sa vezi declaratii de 200-210 km/ora cu y17dt.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Care-i scopul? Pregatesti o astfel de cursa?!?
Vezi ca daca Z17DTL vine remapat, nu prea ai sanse.


Daca vine si astra a mea cu motor de 2.2 benzina pus de mine nu prea are sanse dieselul remapat,daca si cu parca,am zis clar neremapat,producatorul nu l-a facut asa
Pe langa scopul obiectivitatii mai avem un user posesor de 1.7cdti care pur si simplu declara ca nu are sanse 1.4 sa-l faca pe al lui



madalyn2009 a scris:eu cred ca ai gresit masina. citeste tu ce scrie si raspundemi daca are vreo logica. hai sa iti dau eu datele din manualul masinii: Alezaj 79,0/ Cursa 86,0 mm/ cmc 1686/ Putere maxima furnizata (kw) la turatia (rmp) 59-4400/ Cuplul (NM) la turatia 170 (1800-2800)/ Raport de compresie 18,4 / Turatie maxima admisa functionare continua:5200 rpm/ Viteza maxima cu transmisie manuala 5+1 trepte: 173 km/h /( 168 km/h este pt autoutilitara) Consum urban,extraurban, mixt: 6,0/3,8/4,6 / Masa proprie 1280 kg. din cauza unui site care furnizeaza niste cifre care sunt eronate si amestecate intre diversele tipuri de astra 1.7 cdti sustineti vehement ca loganul 1.4 mpi 75 de cai face pe 400 m astra 1.7 cdti , am impresia ca nu stiti ce vorbiti, cum puteti sa sustineti ca loganul e mai puternic ca astra cand 1.7 cdti e mai puternic si decat 1.4 twinport 90 de cai si care e net superior 1.4 mpi 75 de cai de pe logan. producatorul nu specifica secundele care le face in 0-100 km/h si datele care sunt furnizate de anumite site-uri sunt eronate.


madalyn2009 a scris:mai innebunit cu cifrele tale, o fi avand twinportul cu 10 cai in plus dar NM trag de masina nu caii, degeaba ai caii daca nu ai cuplu. ti-am mai zis eu nu vorbesc din cifre, eu vorbesc din fapte reale, un prieten are 1.4 twinport si a recunoscut ca 1.7 cdti e mai puternic decat 1.4 twinport pe baza probelor facute, chiar si la 5000-6000 turatii twinport si nici loganul nu au cuplul dieselului. nu stiu cu cine ati facut voi liniutze dar nu cred ca au stiut sa foloseasca ce au sub capota.





marian_sro a scris:tu nu stii ca y17dt e cel mai al dreacu motor de pe planeta?
uita-te in topicul cu viteza maxima sa vezi declaratii de 200-210 km/ora cu y17dt.


Cel putin cel mai al dracu'
  • asandulescu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Eu as alege 1.7cdti fara sa ma gandesc pt ca dezvolta puterea de la 1800rpm, e un motor mai performant, adica consuma putin si oferma mult, e 16v, turbo tot ce trebuie ca sa fie un motor de ultima generatie, asta daca iei masina noua. daca o iei sh 1.4 are avantajul simplitatii si e mai ieftina la achizitie. intr-un mers normal putin sportiv 1.7 e mult mai bun, pt ca 1.4 trebuie sa treci de 4000rpm ca sa ai performanta, turatie la care consumul e foarte mare. cum spunea si cineva mai sus daca te intereseaza duar care e mai rapid 1.4 expluatat corescunzator e mai rapid. si de la 0-100 si de la 0-top speed si cum vrei tu.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dar voi de unde o scoateti pe asta cu turatii mari - consum mare la motorul asta,pe autostrada tinut in viteza legala 130 scoate un 6 -6.5/100,la 130 are 4000 de turatii,indiscutabil la consum 1.7 ii da lectii,dar nici asta nu e vreun gurmand de 10/100 in afara
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
asandulescu a scris:Eu as alege 1.7cdti fara sa ma gandesc pt ca dezvolta puterea de la 1800rpm, e un motor mai performant, adica consuma putin si oferma mult, e 16v, turbo tot ce trebuie ca sa fie un motor de ultima generatie, asta daca iei masina noua. Daca o iei sh 1.4 are avantajul simplitatii si e mai ieftina la achizitie. Intr-un mers normal putin sportiv 1.7 e mult mai bun, pt ca 1.4 trebuie sa treci de 4000rpm ca sa ai performanta, turatie la care consumul e foarte mare. Cum spunea si cineva mai sus daca te intereseaza doar care e mai rapid 1.4 exploatat corespunzator e mai rapid. Si de la 0-100 si de la 0-top speed si cum vrei tu.


Tractorasul dezvolta puterea maxima la 4515 rpm, nu la 1800. Nici macar cuplul maxim nu il are la turatia aia, e undeva la 2710 rpm.
Benzinarul este superior tractorului, cifrele vorbesc de la sine, n-are rost sa mai discutam. Ca tractorul consuma mai putin, e adevarat. Oricum, diferentele de consum se mentin odata cu cresterea turatiei, adica inclusiv tractorasul la turatii mari, suge si el destul de mult.
Tractorasul merita cumparat daca mergi foarte mult cu masina, e rentabil numai daca faci peste 30.000 km/an. Sa nu uitam cat costa o revizie la diesel fata de benzina, cat costa o turbina, cat costa o pompa de injectie, un set de injectoare. Sa nu uitam de confortul pe timp de iarna cand tractorasul se incalzeste foarte greu si ce consum are pana se incalzeste. Sa nu uitam ca un diesel condus majoritar in oras se va strica mult mai repede decat o benzinara.
Asa ca nu toata lumea poate spune ca ar lua tractorul cu ochii inchisi. Trebuie sa pui si factorii astia in balanta cand achizitionezi una dintre ele.

PS: Corecturile gramaticale sunt din partea casei, cu placere.

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Degeaba afisezi grafice daca omul a facut fizica la barul de langa scoala, oricum o sa compare merele cu pere, adica cuplul la roata cu cel la motor.
  • asandulescu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
asandulescu a scris:Eu as alege 1.7cdti fara sa ma gandesc pt ca dezvolta puterea de la 1800rpm, e un motor mai performant, adica consuma putin si oferma mult, e 16v, turbo tot ce trebuie ca sa fie un motor de ultima generatie, asta daca iei masina noua. Daca o iei sh 1.4 are avantajul simplitatii si e mai ieftina la achizitie. Intr-un mers normal putin sportiv 1.7 e mult mai bun, pt ca 1.4 trebuie sa treci de 4000rpm ca sa ai performanta, turatie la care consumul e foarte mare. Cum spunea si cineva mai sus daca te intereseaza doar care e mai rapid 1.4 exploatat corespunzator e mai rapid. Si de la 0-100 si de la 0-top speed si cum vrei tu.


Tractorasul dezvolta puterea maxima la 4515 rpm, nu la 1800. Nici macar cuplul maxim nu il are la turatia aia, e undeva la 2710 rpm.
Benzinarul este superior tractorului, cifrele vorbesc de la sine, n-are rost sa mai discutam. Ca tractorul consuma mai putin, e adevarat. Oricum, diferentele de consum se mentin odata cu cresterea turatiei, adica inclusiv tractorasul la turatii mari, suge si el destul de mult.
Tractorasul merita cumparat daca mergi foarte mult cu masina, e rentabil numai daca faci peste 30.000 km/an. Sa nu uitam cat costa o revizie la diesel fata de benzina, cat costa o turbina, cat costa o pompa de injectie, un set de injectoare. Sa nu uitam de confortul pe timp de iarna cand tractorasul se incalzeste foarte greu si ce consum are pana se incalzeste. Sa nu uitam ca un diesel condus majoritar in oras se va strica mult mai repede decat o benzinara.
Asa ca nu toata lumea poate spune ca ar lua tractorul cu ochii inchisi. Trebuie sa pui si factorii astia in balanta cand achizitionezi una dintre ele.

PS: Corecturile gramaticale sunt din partea casei, cu placere.



IMI CER SCUZE CA MI-AM SPUS PAREREA. SUNT TOTAL DEACORD SA SCRIE DUAR CEI MAI BUNI. CEI CARE ISI IAU 1.4. Nu inteleg de ce o gramada de fraieri si-au luat 1.7 cand aveau varianta mult mai buna de 1.4 care consuma o pipeta in plus si stiu ca motoarele pe benzina sunt chiar reusite astea de la opel nu mananca decat 2l de ulei intre schimburi si sunt foarte performante pt cat consuma. Acum serios vorbiind benzinara e mult mai confortabila dar la ce pret are combustibilul parca ma incanta tractorasul meu cu care am facut 650km cu un plin in bucuresti de unde rezulta un consum de 7.7. pot sa pun pariu ca daca aveam 1.4 era 11 luand in calcul aglomeratia si jantele grele.
Pt mine acest motor de 1.4 nu exista, toate motoarele mini gen 1.2,1,1.4, nu exista pt un pasionat de masini, ele sunt pt alta categorie de oameni, cei care fac duar piata cu masina.


Inca ceva, stiu ca toti iubiti cuplul de le diesel cum explodeaza la 1750 dupa cum se vede si in grafic.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Era doar un versus de performante dinamice, consumul nu intereseaza pe nimeni aici. Si pentru ca nu ai fost pe la fizica, atunci iti spun ca cuplul la roata e altceva decat cuplul la motor.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
asandulescu a scris:
forbidden27 a scris:
asandulescu a scris:Eu as alege 1.7cdti fara sa ma gandesc pt ca dezvolta puterea de la 1800rpm, e un motor mai performant, adica consuma putin si oferma mult, e 16v, turbo tot ce trebuie ca sa fie un motor de ultima generatie, asta daca iei masina noua. Daca o iei sh 1.4 are avantajul simplitatii si e mai ieftina la achizitie. Intr-un mers normal putin sportiv 1.7 e mult mai bun, pt ca 1.4 trebuie sa treci de 4000rpm ca sa ai performanta, turatie la care consumul e foarte mare. Cum spunea si cineva mai sus daca te intereseaza doar care e mai rapid 1.4 exploatat corespunzator e mai rapid. Si de la 0-100 si de la 0-top speed si cum vrei tu.


Tractorasul dezvolta puterea maxima la 4515 rpm, nu la 1800. Nici macar cuplul maxim nu il are la turatia aia, e undeva la 2710 rpm.
Benzinarul este superior tractorului, cifrele vorbesc de la sine, n-are rost sa mai discutam. Ca tractorul consuma mai putin, e adevarat. Oricum, diferentele de consum se mentin odata cu cresterea turatiei, adica inclusiv tractorasul la turatii mari, suge si el destul de mult.
Tractorasul merita cumparat daca mergi foarte mult cu masina, e rentabil numai daca faci peste 30.000 km/an. Sa nu uitam cat costa o revizie la diesel fata de benzina, cat costa o turbina, cat costa o pompa de injectie, un set de injectoare. Sa nu uitam de confortul pe timp de iarna cand tractorasul se incalzeste foarte greu si ce consum are pana se incalzeste. Sa nu uitam ca un diesel condus majoritar in oras se va strica mult mai repede decat o benzinara.
Asa ca nu toata lumea poate spune ca ar lua tractorul cu ochii inchisi. Trebuie sa pui si factorii astia in balanta cand achizitionezi una dintre ele.

PS: Corecturile gramaticale sunt din partea casei, cu placere.



IMI CER SCUZE CA MI-AM SPUS PAREREA. SUNT TOTAL DEACORD SA SCRIE DUAR CEI MAI BUNI. CEI CARE ISI IAU 1.4. Nu inteleg de ce o gramada de fraieri si-au luat 1.7 cand aveau varianta mult mai buna de 1.4 care consuma o pipeta in plus si stiu ca motoarele pe benzina sunt chiar reusite astea de la opel nu mananca decat 2l de ulei intre schimburi si sunt foarte performante pt cat consuma. Acum serios vorbiind benzinara e mult mai confortabila dar la ce pret are combustibilul parca ma incanta tractorasul meu cu care am facut 650km cu un plin in bucuresti de unde rezulta un consum de 7.7. pot sa pun pariu ca daca aveam 1.4 era 11 luand in calcul aglomeratia si jantele grele.
Pt mine acest motor de 1.4 nu exista, toate motoarele mini gen 1.2,1,1.4, nu exista pt un pasionat de masini, ele sunt pt alta categorie de oameni, cei care fac duar piata cu masina.


Inca ceva, stiu ca toti iubiti cuplul de le diesel cum explodeaza la 1750 dupa cum se vede si in grafic.


Dupa cum ziceam de obiectivitate,este de recunoscut ca 1.7dti/cdti exceleaza la consum si poate intr-adevar la unele lucruri la care conteaza cuplul,dar la fiabilitate nu exceleaza, arata-mi un topic unde se plange vreun posesor de consumul de ulei la 1.4 twinport sau chiar arata-mi probleme majore la acest tip de motor,ca apoi iti arat eu probleme la 1.7dti/cdti cu nemiluita.Sa nu crezi ca posesorii de 1.4 nu-si permiteau la cumparare 1.7 sau eu care am luat masina sh nu puteam sa-mi iau un 1.7,a contat mult ceea ce scrie pe aici, sirul ala de probleme la diesel(injectoare,turbine,termofloturi etc.),un procent extrem de mare de pe acest forum este ocupat de problemele dieselurilor
  • asandulescu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Da domne e mai bun 1.4. Si eu recomand tuturor motoare pe benzina. Nu am avut o intersectare directa cu acest 1.4 dar daca zici ca e asa bun imi iau si eu doua.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
asandulescu a scris:....., e un motor mai performant -> in raport cu ce?, adica consuma putin si oferma mult, e 16v -> la fel ca 1.4?, turbo tot ce trebuie ca sa fie un motor de ultima generatie -> vezi ca ultima moda e biturbo, asta daca iei masina noua. daca o iei sh 1.4 are avantajul simplitatii si e mai ieftina la achizitie -> isi pastreaza avantajul pretului de achizitie si daca e noua. ....


turbo nu inseamna neaparat mai fiabil
apropo, turbo ala minunat...de pe la ce turatie iti intra? pana intra turbo ala nu cumva e cam lesinata masina? cand intra turbina nu cumva iti creste consumul semnificativ?

daca vrei turbo...16v...modern...poti sa te uiti la 1.4T sau 1.6T....sau de ce nu, 1.2T...benzina evident... cu grafice de cuplu / putere similare (nu identice) cu cele de la turbo diesel, cu consumui similare.... cu aproximativ aceleasi probleme... sau de ce nu un 1.9cdti...sau 2.0cdti...

daca iti permiti, si esti si pasionat cum zici, uita-te frate la 4-5-6L biturbo... uita-te la boxer turbo....uita-te la ce vrei, intrebarea e ce iti permiti?...pana cuma, observ ca iti permiti un 1.7 Turbo Diesel...


asandulescu a scris:....
IMI CER SCUZE CA MI-AM SPUS PAREREA. SUNT TOTAL DEACORD SA SCRIE DUAR CEI MAI BUNI. CEI CARE ISI IAU 1.4. Nu inteleg de ce o gramada de fraieri si-au luat 1.7 cand aveau varianta mult mai buna de 1.4 care consuma o pipeta in plus si stiu ca motoarele pe benzina sunt chiar reusite astea de la opel nu mananca decat 2l de ulei intre schimburi si sunt foarte performante pt cat consuma. Acum serios vorbiind benzinara e mult mai confortabila dar la ce pret are combustibilul parca ma incanta tractorasul meu cu care am facut 650km cu un plin in bucuresti de unde rezulta un consum de 7.7. pot sa pun pariu ca daca aveam 1.4 era 11 luand in calcul aglomeratia si jantele grele.
Pt mine acest motor de 1.4 nu exista, toate motoarele mini gen 1.2,1,1.4, nu exista pt un pasionat de masini, ele sunt pt alta categorie de oameni, cei care fac duar piata cu masina.


Inca ceva, stiu ca toti iubiti cuplul de le diesel cum explodeaza la 1750 dupa cum se vede si in grafic.


1) hai sa lamurim o chestie...daca nu mi-am luat 1.7 sunt fraier? sau cine si-a luat 1.4 e fraier?...cam asta reiese din mesajele tale... ar fi de bun simt din partea ta sa iti retragi aceasta remarca...

2) nu toti stam in Bucuresti...deci consumul tau in Bucuresti este cam irelevant. Eu scot 8.5%, in alt oras.... benzina....e asa mare diferenta? cel putin diferenta de pret intre motorina si benzina reduce semnificativ aceasta diferenta de consum.

3) 2L consum de ulei intre schimburi? poate daca schimburile sunt facute la 60000km sau motorul e praf si neintretinut...

4) nu fac doar piata cu masina...nu e nici masina de firma, dar fac cam 15000km anual in conditiile in care nu e singura masina cu care circul (celalata e diesel Laughing si nu fac cu ea mai mult de 10000km pe an...dar deh, pasiunea nu tine cont de calcule....) .

5) costul de achizitie a fost cu 700 EUR mai mic decat 1.7CDTI. ... NU am avut acei bani la momentul achizitie, si nici nu te-ai oferit sa mi-i donezi (nu imprumuti)... ai o problema cu chestia asta? mentionez: masina am luat-o noua

6) eu VERIFIC distributia la 120000km...tu o SCHIMBI la fiecare 60000km .... asta asa, o diferenta de "cost de intretinere" , presupunand ca toate celelate consumabile costa la fel (si nu, nu sunt la acelasi cost in realitate).

7) vrei sa vorbim despre cele cateva milioane in plus pe an datorita diferentelor de impozit si de RCA? ...te asigur ca fac 1 plin pe banii aia.

Cool am considerat ca nu circul mai mult de 20000km pe an (de fapt in primii 2 ani am facut cate 23000km, da nu conteaza), asa ca de ce sa platesc mai mult pe un diesel? de sa am revizii ceva mai scumpe? de ce sa platesc impozite si RCA mai mari? doar ca sa te satisfac pe tine sau pe altii ca tine?

9) ptr mine, pasionat de masini si motoare existe ORICE motor, orice masina..... tu NU esti pasionat de masini...tu esti pasionat de opelul tau 1.7

Am si masina diesel, si e altceva .... "altceva" poate fi de bine sau de rau.... cand am de facut o revizie la ea (ca la carte nu dupa ureche cum mi-o zis ceva nea Mesteru') e de rau...semnificativ mai rau (financiar vorbind)....cand ma sui cu ea pe munti e de bine Embarassed


Si ca sa terminam discutia: de ce trebuie noi, astia fraierii care fac piata cu 1.4, sa justificam in fata ta ce masina am luat? cine esti tu?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Simplu,e un posesor de 1.7 diesel de pe astra G(ala de Isuzu ca am vazut ca pentru ei conteaza mult si remarca asta),cel mai tare,mai rapid,mai fiabil motor pus vreodata pe aceasta masina.


asandulescu a scris:Da domne e mai bun 1.4. Si eu recomand tuturor motoare pe benzina. Nu am avut o intersectare directa cu acest 1.4 dar daca zici ca e asa bun imi iau si eu doua.


Vezi ca stii,pacat ca nu esti asa modest si obiectiv precum suntem noi posesorii de 1.4,dar e frumos din partea ta ca recunosti,chiar daca e in ironie asa
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR