Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Azi, ducandu-ma la munca, s-a simtit un soc dupa care motorul a tacut.Mergeam in cu vreo 80km/h.Am tras pe banda de siguranta, nu am incercat sa pornesc motorul.M-am uita sub capota si iesea un pic de abur.Mi-am dat seama ca cureaua s-a dus, dar nu din cauza ei cred.Probabil vreo rola s-a deplasat a luat cureaua cu ea si cureaua s-a frecat de aparatoare aia din plastic pana a topit/taiat plasticul si probabil dupa aia a cedat si cureaua. Am citit prin forum, dar mai mult se vorbeste despre benzinare.Mecanicul imi da maine un diagnostic, care sigur o sa fie exagerat si scump. Eu am un 1.9ctdi 150 hp.
Cine stie ce se mai poate strica pe langa pompa apa, role , curea si ceva valve?
Multam pentru ajutor,
Emil
Skip ads

  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Vorbim de posibilitati:
- se poate sparge un piston (2, 3.....),
- axele cu came au de suferit,
- supape strambe,
- se pot rupe lagarele axelor cu came,
- carcasa de plastic distrusa,
Cred ca o sa-ti trebuiasca:
- alta chiuloasa completa
- garnituri: chiuloasa, admisie, evacuare
- schimb ulei si filtru
Ai ocazia sa umbli la o-ringurile tecilor de la injectoare, sa cureti EGR-ul si daca-mi mai amintesc ceva, o sa-ti spun.
Ceva asemanator (sau identic) m-a costat aprox 3000 lei acum 2 ani.
O zi buna.
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, inca astept ce va spune garajistul.Daca ar fi 1000 euro ar fi acceptabil, dar cred ca o sa fie mult mai mult.
Mersi de informatii.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dupa parerea mea daca reparatia ajunge la 1000E mai bine cauti un motor second hand
Skip ads

  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
In cazul acesta se sparg culbutorii.. In jur de 8 din 16 (para) pretul unuia este undeva la 30 ron. Este posibil sa se indoaie si putin supapele. Un lucru este sigur: nu se face praf motorul daca se rupe distributia.. Cand pistoanele dau in supape, cedeaza culbutorii. Sunt facuti special sa cedeze.
Multa bafta!
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, Lucifer sper sa ai dreptate.
Azi am trecut pe la garaj si de abia incepuse sa se uite , deci nu stiu exact ce s-a stricat.Cert este ca s-a ajuns aici din vina mea. Curea a fost schimbata la 75 k , dar pompa de apa nu cred ca a fost schimbata.Masina are 160 k si probabil pompa este originala.De la pompa de apa s-a stricat cureaua, de fapt pompa a avut joc, a ghidat rau cureaua spre plasticul protector, care la randul lui a facut sa sara cureaua de pe mersul ei normal.Plasticul este taiata zici ca e taiat cu cutitul, cureaua nu s-a rupt in totatl, mai mult a sarit de pe role.
Am sa revin cu amanunte cand mai aflu cate ceva.
Salutari!
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, oferta de reparare a venit , dar nu in totalitate, dupa cum m-am asteptat sare bine de 1000 euro.In atasament este fara tva si fara mana lucru.Deci, se poate si mai mult.
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am trecut pe la garaj, trebuie controlat si un as(ax came?) , ca s-a desurubat si trebuie repus in pozitia initiala, calibrat.O intrebara acum, daca s-au rupt niste piese(ni le stiu exact numele sunt 16 in total) in forma de popice cam de vreo 2-3 cm trebuiesc schimate toate?sau doar cele care s-au rupt?si mai sunt rupte niste piese care sunt ca niste parghii pe capatul valvelor.sunt vreo 4 rupte, dara garajistul ma sfatuieste sa le schimb pe toate , pe motiv ca s-ar putea sa fie una fisurata si sa se strice ulterior.Cam ii dau dreptate mail ales dupa ce am patit acum..(:
Mersi de ajutor!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Popicele de care vorbesti sunt supapele. Ar fi bine sa le schimbi pe toate. La total nu vei iesi mult mai scump.
  • viorelt

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
treaba asta era sa o patesc si eu, dar s-a aprins martorul care imi arata ca nu am suficient lichid de racire.
a doua zi am fost la sevice, pompa de apa era de vina. rulmentul era varza.
masina mea are 51000 km, cumparata noua de la reprezentanta, la 50000km efectuati a cedat pompa.
la tine nu s-a aprins nici un martor in bord?
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
alre a scris:Popicele de care vorbesti sunt supapele. Ar fi bine sa le schimbi pe toate. La total nu vei iesi mult mai scump.

popicele sunt scumpe 30 euro bucata x 16, de fapt astea sunt scumpe si cu acele parghii tot cam 30 x16.

De aprins vreu martor nu s-a aprins , nu cred ca am senzor la antigel.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scuze popicele cum le spui tu sunt tachetii. Preturile pleaca de la 60 la 110 lei de bucata. E cam scump daca mecanicul ii vrea pe toti 16 si inca 16 culbutori(parghii).
Skip ads

  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Mecanicul a zis ca sa nu fie niciun risc sa le schimbam pe toate.Acum ca m-am cam fript suflu si in iaurt!Smile
Inca nu s-a uitat la valve , nu a desfacut, a zis ca normal nu se strica acolo.Dac e si vreo valva stramba se va vedea ulterior.
Pretul cu tot cu tva si mana de lucru este 1750 euro.Cumva sunt fericit ca nu este mai mult. Oricum din astia multi se duc pe curea, pompa , deci paguba este la vreo 1000 euro.Data viitoare cascam bine ochii!

off: am vazut la el in garaj astra noua in cinci usi. Nu arata rau deloc.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incearca si o chiuloasa de la dezmebrari, asta daca pistoanele nu au probleme.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Aici, in tara, cu chiuloasa sh + piesele noi corespunzatoare, nu cred ca vei cheltui mai mult de 1000 euro. Atentie mare, daca cumperi chiuloasa sh: sa fie completa, dar, mai ales, tachetii sa fie la locul lor, sa nu se amestece! Tachetii sant niste piese ca niste pahare mici, care sant actionate de culbutorii de pe axele cu came. Fiecare pereche ( tachet + culbutor ) s-au "pasuit" (tocit) in felul lor. De aceea e bine sa nu se amestece. Un mecanic bun ( cum am avut eu) nu va avea problema sa le imperecheze daca s-au amestecat. Si inca ceva: nu am cumparat chiuloasa pana nu a vazut-o mecanicul meu si mi-a confirmat ca e buna. Cat despre axele cu came deranjate...e foarte greu sa le scoata cineva exact cum au fost. Recomandarea e inlocuirea lor.
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sper sa fie ok, nu mi-a spus nimic mecanicul de chiuloasa, doar a deschis etajul superior al motorului unde se vad capetele de la valve.
Nu am cum sa caut chiuloasa acum, numai asta imi lipseste acum sa mai caut chiloase si ale alea.Sper s afie de ajuns Smile
Multam de raspunsuri.
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azi am luat masina inapoi, merge bine nu se aude niciun zgomot suspect , aproape totul e ok, ecxeptand faptul ca intre timp(in garaj) s-a crapat geamul, pe care de abia il schimbasem.Am sa il schimb gratis ca am asigurare la geam spart, dar asta este alta poveste.
Am facut testul pedale/contact pus si au iesit cateva coduri erori.Acum nu stiu or fi de la problema cu curea distributie sau sunt facute dupa reparare.Am cautat pe site si cam gasesti cate ceva despre aceleasi erori.Am incercat sa le sterg scotand borna de la baterie , dar au ramas in continuare active.Coduri :7071,34029,875A,8712 si ultimul 110963.
Am sa fiu in continuare atent si sper sa fie ok.
Pentru eventualii ghinionisti cu distrubutie rupta (cel putin la 1.9ctdi): se inlocuiesc cele 16 tachet /culbutori, calibrare as came daca a iesit din ritm, motorul a ramas cat de cat protejat.Nu s-a ajuns la distrugeri majore.
Salutari!
  • ulm
  • *
  • 4 mesaje
  • din 09 Nov 2012
  • Zafira 2007 1,9 CDTI 150CP
  • Germania
  • ulm

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2007 1,9 CDTI 150CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
]Salut colegi!
Acceiasi problema o am si eu la Zafira cu 168.000 cu distributia si originale,dar din pacate sa blocat pompa si motorul nu a mai avut putere nu sa auzit nimic suspect,am schimbat distributia dar nu prneste da doar rateuri si nici cu spraiul nu porneste?motorul il invart la mana si are compresie,am verificat si compresia are undeva intre 14 bari si 16 bari,ce trebuie oare sa fac?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Compresie trebuie sa ai o valoare intre 24-32 bari.
Aproape la fel presiunea in rampa de injectoare 23-28 bari.
Distributia e garantata 150.000 km. Daca a ta e distributia de fabrica, la 168.000 km e normal sa cedeze.
Fa o diagnoza si spune ce erori ai in ECU.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR