Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi.Mi s-a spart caloriferul de caldura si am vrut sa- demontez.Am demontat tot pana am ajuns la el si cand am vrut sa desfac surubul care tine cele 2 conducte,nu a mers.Am folosit o bormasina si am gaurit in capacul de plastic al caloriferului,dar am atins si gatul pe care sta oring-ul la ambele conducte.Acum vreau sa le schimb,ptr ca am pus alt calorifer,am inlocuit oringurile,dar pierde apa pe langa ele.Am scos conductele,dar au iesit foarte greu ptr ca au coturi.Una chiar am rupt-o.Stie cineva care ar fi operatia inversa corect?Sau sa ma invete vreun truc ceva,sa schimb usor conductele?Am inteles ca trebuie demontat bordul sau turbina.Cum se face?Multumesc de ajutor!
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu a facut nimeni aceasta operatiune?Va rog sa ma ajutati ca vine frigul si nu am cum sa bag antigel in instalatie.Multumesc!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat,se poate inchide!
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
De ce nu postezi si rezolvarea?
Este bine de stiut cum ai procedat.
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ptr ca nu am aparat foto sa fac poze sau filmulete,si deja totul este montat.Am vrut sa fac un tutoruial,de la a la zero,cum am demontat,cum se fac piesele la strung,cum se monteaza,etc...dar am fost foarte dezamagit ca nu mi-a raspuns nimeni la problema asta care am avut-o eu.Daca o sa aibe cineva aceeasi problema,gaseste sigur post-ul acesta si o sa ma caute.O sa-l ajut cu cea mai mare placere.Acum degeaba fac tutorial ca nu am poze.Si chiar daca as gasi sa fac acum ,as putea face doar la o parte din ceea ce eu am facut.Stima!
  • vicky83

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Geo89 a scris:am rezolvat,se poate inchide!

cat de greu e sa-l schimbi?
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
povesteste putin si noua ,totusi de unde te ai inspirat?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu m-am inspirat de nicaieri,poate de la batrana Dacie putin.Deci,ca sa va zic sigur,nu stiu exact care este procdeul standard de demontare al caloriferului,dar eu am rupt un colt din bord,consola centrala(doar partea interioara de carton,spuma ce o fi,nu si "pielea")si apoi iese caloriferul fara nici un fel de problema.La mine a fost problema cu surubul care este prinsa tablita se sustinere a celor doua conducte,ca nu a vrut sa se desfaca si din cauza aceasta am faramat si conductele(am gasit metoda si de inlocuire a conductelor cu furtun).Daca aveti ceva nelamuriri,nu ezitati sa ma contactati,va ajut cu cea mai mare placere.App,nu se cunoaste nimic ca am rupt bucatica accea din bord.Stima
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la "caloriferul de caldura", cand am cumparat prima Vectra B, prin Bucuresti m-am trezit la un semafor(noroc ca eram pe prima banda) cu abur prin tot bordul. Se fisurase caloriferul si a curs tot antigelul la pasager pe mocheta. Am oprit intr-o parcare la o piata prin Vitan. Am remediat problema demontand clema(tablita) care tine conductele prinse in calorifer si am cumparat furtun de calorifer de dacie 1310(de la un magazin de piese). Furtunul din dreapta si l-am montat cu doua coliere pe conducte. Am completat cu apa(stiu ca nu era recomandat, dar nu mai aveam nici bani de antigel) si asa am venit pana la Pitesti fara alte probleme. Aici am dat comanda de al radiator si remediat problema.

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Caloriferul se schimba simplu cat de cat,dar conductele ai ideea ce fel se schimba?Eu nu am reusit in nici un fel sa imi dau seama cum pot baga alte conducte.Trebuie demontat bordul,sau ce?Eu am improvizat.Si vad ca tine foarte bine!Numai bine!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Off-Topic

Imi pare rau ca am telefonul stricat si nu am cum sa filmez,sau sa fac poze(nu merge nici sa sun),ca am facut multe chestii la Opel-ul meu gen:
1.Schimbare tapiterie plafoniera si remedierea zarnaitului din plafoniera
2.Confectionare imbracaminte din piele naturala pentru frana de mana si maneta de viteze
3.Remediat prindere bara fata
4.Remediat sparturile din aparatorile noroi fata
5.Curatare proiectoare(decapsare si lipire)
Si mai sunt si alte maruntisuri,pe care nu imi mai aduc aminte.Numai bine!
  • Cheles.Cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Geo89 a scris:Ptr ca nu am aparat foto sa fac poze sau filmulete,si deja totul este montat.Am vrut sa fac un tutoruial,de la a la zero,cum am demontat,cum se fac piesele la strung,cum se monteaza,etc...dar am fost foarte dezamagit ca nu mi-a raspuns nimeni la problema asta care am avut-o eu.Daca o sa aibe cineva aceeasi problema,gaseste sigur post-ul acesta si o sa ma caute.O sa-l ajut cu cea mai mare placere.Acum degeaba fac tutorial ca nu am poze.Si chiar daca as gasi sa fac acum ,as putea face doar la o parte din ceea ce eu am facut.Stima!
salut ajutama si pe mn te rog si zimi cum ai demontat radiatorul de caldura k tebuie sal demontez si eu k imi pierde antigelul am gasit pata sub masina si mocheta uda.multumesc!
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut.suna-ma maine sau cand vrei u,si iti explic pas cu pas.in principiu,demontezi capacele laterale de la consola centrala,apoi "cal-ul" cu cotiera, capacul de la aeroterma unde e caloriferul,si mai sunt cateva maruntaie.nr meu esre 0758287508
  • Cheles.Cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2013

  • Mesaj Privat
topic inchis.am rezolvato cu ajutorul lui Geo89 multumesc!
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si nu puteti sa specificati cum ati rezolvat?
Eventual cateva recomandari sau este secretul vostru?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Amm scris in mare si sus.de fapt,cam asta este procedeul.cine are nevoie de informatii,ma gaseste negresit aici sau la tel
  • susanu89

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1997 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
buna geo mai esti pe site
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sunt prezent!
  • figo84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut. pana la urma cu se rezolva problema cu caloriferul? am urmatoarea problema, mi a dat in bord ca nu mai am apa in vas ...am completat si la 10 mn iar mi a dat ca s a dus apa. m am uitat pe sub ea si nimic,la cat de des completam trebuia sa curga bine si vazand ca nu e nimic sub ea mai erau 2 variante ori e in baie ori in cabina. cand am ridicat presu din dreapta era balta bine. m am uitat eu pe sub bord dar nu am vazut nimic. m am dus la compartimentul motorului si cand am apasat pe buretele unde intra furtunele in cabina era ud. trebuia sa fac nunta in 3 zile plus ca dupa nunta trebuia sa plec la mare . varianta cea mai ok pt moment ca nu ma puteam lipsi de masina a fost sa tai furtunele care intrau in cabina si le am unit cu o teava de pexal cu aluminiu in ea.acum nu mai pierde dar suntem deja la jumatatea lui august si trebuie sa remediez problema. asadar...cum schimb caloriferul din cabina sau conductele care duc in calorifer? multumesc anticipat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai verificat daca problema ta nu era cumva de la o-ringurile caloriferului din habitaclu? vezi ca exista tutorial de schimbare a lor... Wink ca dupa cum ai explicat acolo vad eu ca ar fi problema
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR