Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
1600 ron o turbina noua ?! suna foarte bine , dar asa gasesti la sh , noua unde gasesti este 1000-1200 euro cu 2 ani sau 100.000km .
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
tase a scris:Vad ca sunt undeva la 1600 de lei noi cu garantie 1 an


poate tot reconditionata la banutii astia.
eu am gasit-o la 2965 lei nou-nouta prin alte parti.noua si originala zic ei.
la km astia sa-ti cada turbo e curat ghinion.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@tase
Scrie in semnatura ce motor am.

@all
Auleu, inca nu speriati omul, tre sa mai si verifice daca e vorba de turbina.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pe Google am gasit la banii aia si spun ca sunt noi ..acum nu stiu ce sa cred si eu stiam ceva de 1000E dar cine stie,poate au scazut preturile
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
NU are cum sa fie 1600 ron o turbina! La un Land rover freelander a fost 1200 lei sh, si masina e din 2002!
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@seftaka 1600 ron de reconditionat o turbina Smile)
  • pisik90s

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Lasati vorbele despre turbine noi sau reconditionate(ca sincer sunt off-topic NICI O OFENSA) eu daca prin absurd as avea probleme cu turbina sau daca aveti probleme cu turbina vreunu dati-mi pm si va zic eu la cine sa apelati ca va schimba tot in interior de calitate va costa cam 1000 ron si va da garantie la ea un 1 an indiferent daca ii dai in gusa sau nu. Pana una alta avem noutati : pe scutul motor apare ulei si mutand masina din parcare am observat ca am pete de ulei dedesubt deci cred mai mult ca sigur ca uleiul papat este cazut defapt pe la busonul cu care am avut probleme si cand am schimbat uleiul ca mecanicul l-a desfacut cu mana si nu cu cheia deci s-a zlabit grav! Si pana la urma si daca era un consum de 500 ml la 8,500 km nu cred ca era o problema iesita din comun o sa vad maine ca am impresia ca o bujie nu reactineaza deloc deci o sa le schimb pe toate si porma o sa vedem ce urmeaza la verificare!

Chiar daca foarte multi dintre voi aveti o parere proasta despre aditivi am facut de curand rost de KEROSEN pentru cei care nu sunt familiarizati cu folosinta lui in combinatie de 10% cu motorina acesta are rol de aditiv si o sa imi dea o foarte buna curatare a injectoarelor!Am si totusi o nelamurire daca dau jos capacul motorului si scot sigurantele (alea ce seamana ca niste agrafe) de la cele 4 furtunase care intra in injectoare si vreau sa fac testul returului furtunasele care le bag in pahare trebuie sa le cuplez la alea patru care le scot in sus sau la gaurile care raman ca o scobitura in injector? Eu am conectat la gaurile alea din injector si am vazut ca pe furtunele care le-am scos in sus si le-am dat deoparte mi-a dat motorina!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca Kerosenul e combustibil pentru avioane nu aditiv pentru Opel...parerea mea stricta si personala...K este de fapt o benzina cu cifra octanica peste 100
  • Kmc0smin

  • Mesaje scrise: 569
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
kerosenul are o cifra octanica mare si poate sa distruga chiuloasa , indiferent de motor.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut, ai rezolvat ceva cu pornirea? /ceeasi problema o am si eu
  • pisik90s

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat toate problemele si o sa va fac mai jos o lista cu tot ce trebuie sa faceti:
1)pentru pornire proasta la rece verificati prima data bujiile este lucrul cel mai normal mai ales daca in ultimii 60.000 nu le-ati inlocuit.
Daca totusi problema persista urmatorul lucru de pe ordinea ar fi sa va duceti cu masina in Baicului pentru cei din Bucuresti sub podul nou facut care leaga cartierul Fundeni de Doamna Ghica si sa il cautati pe nea Nicu un om expert in tot ce inseamna electromotoare / alternatoare.(200-300ron) va costa in functie de cum se prezinta problema cu tot montaj demontaj etc.
O alta piedica intr-o pornire proasta pentru CDTI ar fi bateria pentru ca aceste motoare necesita la pornire un amperaj mare astfel ca si daca bateria ta este cumparata de 1-2ani poti avea probleme cu ea pentru acest motor(asta a fost la mine prima problema si am facut schimb cu tatal meu el avand un 2.0Tdi iar la el merge si cu ceva mai slab )
Volanta si injectoarele sunt ultimele lucruri care pot influenta pornirea si sunt destul de rare cazurile cand acestea apar.(stiu ca volanta este un defect des intalnit dar aici m-am referit strict la pornire si ca sa influenteze aceasta trebuie sa fie foarte decalibrata)
Pentru problema cu uleiul la mine a fost filtrul de ulei prost din fabrica si de acuma in colo o sa cumpar doar filtre man cu exceptia celui de motorina unde GM este sef.(filtrul sa desfacut pe curcea pe la capacul de plastic)
Daca va apar probleme la Turbina eu va rog frumos sa imi lasati un pm. Ca si costuri averti undeva la 200-300 lei dat jos turbinas +aproximativ 1400 lei turbina reconditionata cu 12 paleti in loc de 6 si se poate chiar asista la cum este facuta turbina pentru doritori ,Eu personal am incercat peste 4 firme si decat aici am vazut profesionalism.(nu am refacut inca turbina personala dar ii voi face un upgrade)
Pentru injectoare si valori marite eu am folosit kerosen si nu vorbesc aici de cel cu cifra octanica mare ci de cel cu cifra cetanica ,este cel din care se face dupa inca 2 procese asa zisul gaz lampant.
Pentru cei care doresc mai multa putere de la masina lor decomand remaparea dar nu de la oricine,aceasta operatiune pe mine ma costat 500ron acuma posibil sa fie tot atat cel care s-a ocupat de ea este catalin WPP si masina mea in momentul de fata pot spune ca bate 1.9cdti 150 cp de fabrica la distanta imensa am probat si cu un prieten care are tot 1.9cdti de 120 cp ca al meu dar remapat la eds si rezultatul a fost enorm adica pe 0-100 ia peste 3-4 masini bataie. 0-100 km cu cronometrarea din bord am 7.5 sec
  • arias

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare colegilor.....am si eu o nelamurire in privinta autoturismului meu....o am de 2 ani este vorba de o vectra c facelift din 2006 1.9 cdti 120 cp luata din anglia si inmatriculata in RO. Problema a aparut la 7000 de km dupa ce am luat masina cind a inceput brusc sa consume ulei .....1 litru la 1000 de km....nu pierde pe sub ea ....scoate ceva fum pe esapament dar nu atit sa nu se mai vada in spate cind conduc.....adevarul este ca daca turez la 3500 motorul lasa pata neagra pe asfalt.....cineva spune ca sigur este turbina de vina....dar nici ea nu se aude rau daca turez motorul....ar mai fi ceva la 2 luni trebuie sa curat ERG-ul pt ca se umple de funingine ( 2-3 mm)....la fel si clapeta de acceleratie....astazi am curatit iar EGR-ul si clapeta de acceleratie si am gasit ulei la greu in ea precum si pe tubul care pleaca din ea catre interculer. Daca stie cineva vreo cauza....ma gindesc maine sa demontez turbina ca poate o fi vreun semering dus ..daca are asa ceva ca nu stiu.....ideea este sa vad posibile cauze...joc in ax....etc....are rost sa desfac turbina? Risc ceva daca o desfac? Sau mai poate fi si alta cauza? Multumesc anticipat de raspunsuri!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR