Ai uitat parola?


  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am o problema cu o ASTRA G, mai exact pe partea de incarcare a bateriei, pur si simplu incarca atunci cand vrea, in mod aleator. Problema se manifesta astfel:
-pun contactul, se aprinde martorul de baterie, dau cheie si masor tensiunea la baterie, e ok, 13,8-14V
-pun iarasi contactul, martorul nu se mai aprinde, pleaca pompa de servo si am servodirectie cu toate ca nu am dat cheie, pornesc si daca masor constat ca nu incarca, tensiunea fiind 11,5-12,5V cu tendinte de scadere. Daca stau cu motorul pornit poate trece o perioada si incepe sa incarce dar nu e obligatoriu, cateodata sta si 30 de minute sau mai mult si tot nu incarca.
-se mai intampla ca martorul sa nu se aprinda la contact ci doar cand dau cheie, apoi se stinge si imi incarca normal.
Releul a fost schimbat acum vreun an iar cu restul (alternator, punte diode) nu au fost probleme. Prin metoda "preudo-agrafa" nu am coduri de eroare. Sa presupun ca e vorba de releul alternatorului si sa il schimb? Totusi mai intreb de ce cate odata face, altadata nu face si de ce porneste incarcarea in alt caz in timpul mersului? Contact imperfect oare?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 1,927
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
verifica punctul de masa la alternator...
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat, e ok legatura
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 1,927
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
se pare ca trebuie verificat din nou puntea de diode si stabilizatorul de tensiune..
du-te la un electrician auto.. astia au aparatura sa depisteze cauzele
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra x16xel din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
releu de incarcare este sigur dus
  • mariun nmo

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y17dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
as vrea sa schimb bateria la masina sotiei(astra g 1,4 16v)dar ma intereseaza daca dupa inlocuire trebuie executata ceva procedura de ,,invatare"a geamurilor electrice si a climatronicului.codul de la radio si ora stiu sigur ca trebuiesc setate.un coleg(mecanic) mi-a spus ca trebuie lasata masina la relanti fara a o accelera pana ajunge apa la 90 pentru a memora ECU niste parametri.m-ar ajuta niste raspunsuri de la cineva care a mai schimbat bateria.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,603
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Geamurile trebuie sa le "reinveti" si e ff usor. Le lasi jos si tii apasat pe buton inca cca 5 secunde. La fel faci la ridicarea lor. Partea cu mersul pana ajunge apa la 90 grade stiam ca se face doar dupa interventii majore asupra motorului, pentru a observa eventuale probleme. Ecu are parametrii in el, nu mai are ce sa invete. In rest, schimbi bateria si gata.
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
katalin.r a scris:Salut, am o problema cu o ASTRA G, mai exact pe partea de incarcare a bateriei, pur si simplu incarca atunci cand vrea, in mod aleator. Problema se manifesta astfel:
-pun contactul, se aprinde martorul de baterie, dau cheie si masor tensiunea la baterie, e ok, 13,8-14V
-pun iarasi contactul, martorul nu se mai aprinde, pleaca pompa de servo si am servodirectie cu toate ca nu am dat cheie, pornesc si daca masor constat ca nu incarca, tensiunea fiind 11,5-12,5V cu tendinte de scadere. Daca stau cu motorul pornit poate trece o perioada si incepe sa incarce dar nu e obligatoriu, cateodata sta si 30 de minute sau mai mult si tot nu incarca.
-se mai intampla ca martorul sa nu se aprinda la contact ci doar cand dau cheie, apoi se stinge si imi incarca normal.
Releul a fost schimbat acum vreun an iar cu restul (alternator, punte diode) nu au fost probleme. Prin metoda "preudo-agrafa" nu am coduri de eroare. Sa presupun ca e vorba de releul alternatorului si sa il schimb? Totusi mai intreb de ce cate odata face, altadata nu face si de ce porneste incarcarea in alt caz in timpul mersului? Contact imperfect oare?


Salut, cam aceasi problema o am si eu acu, care a fost "hiba" si cum ai rezolvat treaba?
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat releul de incarcare cu ceva mai de calitate (pe cel defect dadusem putin, vreo 30 lei). Acum problema s-a rezolvat asa ca-ti recomand sa-ti iei un releu bun, pe la 100-150 de lei
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am mai serios de lucru: releul de incarcare, puntea de diode 2 rulmenti si "saiba" de plastic lipsa
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, colegi!
Am patit-o cu incarcarea. Baterie in garantie, pornire grea dimineata. Am mers la cei ce mi-au vindut bateria. Bateria ok. Incarcarea problematica. Cauza: contact imperfect la papucul cablului gros de +. Batut cu ciocanul pentru o presare mai buna a papucului peste cablu. Rezolvat provizoriu. A aparut din nou problema. M-am enervat. Am cumparat o borna de+ cu brida, am taiat papucul buclucas si am prins capatul cablului gros cu brida cu 2 suruburi. Rezultatul: invirte ca elicopterul, comparativ cu inainte. Se pare ca e o problema des intilnita (cel putin asa spun electricienii auto). Sper ca va fi de folos povestea mea.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata