Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • c_berbec

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am in intentie sa maresc puterea motorului diesel 2 l 110cp la 130cp dar nu stiu ce presupune aceasta schimbare
(mi s-a intamplat de mai multe ori cu masina plina si cu A/C pornit sa se opreasca motorul la pornire de pe loc)
doresc cateva informatii de la specialisti :cu cat se va modifica consumul / efectiv in ce consta cresterea puterii/cat costa
va multumesc
Skip ads

  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut !

Ai mai rezolvat ceva?
As fi si eu interesat Smile
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
asta insemna o remapare
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut,c_berbec !
Ce vrei tu sa faci este defapt o remapare,asa cum spuena si colegul Avram Adrian.
Acest lucru cosnta in modificarea softului original si cresterea puterii dar si a cuplului.
Varianta 110CP poate fii dusa la 190HP si 400NM iar daca nu ma insel,la cerere se poate si o putere mai mica
Uite aici mai multe informatii.
http://www.serviceopel.ro/chiptuning/0/0/0
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Kissdragos : nu ma pricep dar din cate am citit,daca ar duce la 190 Cp nu ar fi cam stresant pentru cutia de viteze ? Question
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai ar cam fi un pic stresant pt cutia M32 cuplu de 400Nm. De ce or fi pus cutie F40 pe variantele de 160CP/350Nm si 195CP/400NM? Ca altfel o pastrau pe cea M32, nu?
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa am citit si eu ca ar duce maxim 350Nm cutiile M32 si F40 duc maxim 400Nm. Eram curios daca in afara de cutie ar mai trebui cea schimbat: ambreaj, turbo ?
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Este stresant.
Daca mergi omeneste nu e nici o problema,riscul sa cada ambreiajul este mic...Asta doar in cazul in care vrei sa ai o masina mai puternica pentru depasiri nu liniute si alte nebunii.
Nu trebuie schimbat din prima turbina,ambreiaj si alte componente.
Asta doar in cazul in care cad Smile) Si o turbina e 300 E,se merita daca vrei sa fii primul la semafor,sa te arate lumea prin oras,insignia aia fuge de mananca asfaltul..
Adica,mai bagi 1000 E in ea si ai facut-o de nu mai vede tot orasul tau asemenea masina.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Imi surade foarte tare ideea de a avea vreo 60 de armasari in plus sub capota, dar cand ma gandesc la consecinte.........revin cu picioarele pe pamant.
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Te referi cumva la Garantie? sau faptul ca pot sa se strice anumite componente ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
La faptul ca se pot strica multe......turbo, cutie etc. Si nu sunt deloc ieftine, pe deasupra nu ai nici o garantie ca dupa reparatie nu iti pica iar.
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca daca nu se depaseste limita maxima la care pot lucra componentele, nu ar trebui sa fie o problema prea mare. Daca de ex. se remapeaza la 400Nm si cutia duce doar 350, atunci e o problema.
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sunt si pe forum cativa colegi care au facut aceasta remapare si sunt foarte multumiti.
Din cate am inteles,unii au folosit masinile si la liniute...
Nu e neaparat sa o duci de la 110 la 190CP.
eu unul as duce-o la 170,mi-e suficient
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Dar cutia auomata AF40-6 (TF80-SC) cum rezista la aceste modificari? Din ce stiu e aceeasi si pe cele cu 131cp si pe cele cu 160
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din moment ce se efectueaza remap-uri la aceste cupluri denota o studiere atenta a solicitarilor maxime la care sunt supuse subansamblele.
Deschideti un chestionar si veti vedea cat de multi vor fi pentru remap(la diferite valori ale cuplului,nu neaparat la cel maxim).
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Probabil c_cerbec a si schimbat masina de'atunci, subiectul este din 2012. Laughing

Ca "sa se merite", asa cum zic conferentiarii pe'aici Laughing, s'o faci pe cercetasul schimbind hartile de injectie in ECU, n'ar trebui sa sari in putere cu mai mult de'o treapta. Adica ai motor de 110CP nu'i creste puterea mai mult de 131CP, ai motor de 131CP,... mai mult de 161CP. Asa poate ai noroc sa nu'ti crape ceva pe la motor/cutie, desi la cit de "slabut" sint facute masinile in ziua de azi si nu numai Opel, n'ar trebui sa le atingi nici cu o pana si sa te rogi sa nu'ti crape ceva, daca le mai si fortezi... Nu!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Kissdragos a scris:Sunt si pe forum cativa colegi care au facut aceasta remapare si sunt foarte multumiti.
Din cate am inteles,unii au folosit masinile si la liniute...
Nu e neaparat sa o duci de la 110 la 190CP.
eu unul as duce-o la 170,mi-e suficient


Problema nu e la caii putere, e la cuplu. Ceea ce dezvolta motorul e momentul (cuplul), puterea e o valoare care se calculeaza functie de cuplu si turatie. Ambreiajul si cutia sunt proiectate sa reziste la un anumit cuplu, Asta nu inseamna ca daca ai depasit valoarea cuplului cu 1Nm crapa cutia, au o marja de siguranta. La o cutie M32 eu n-as depasi 350Nm la remapare.

@B295CRS. Cutia AF40 rezista pana la 450Nm.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Merci de info!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:

Cutia AF40 rezista pana la 450Nm.


Exact la aceasta valoare a cuplului este efectuat si remap-ul celor de la EDS pentru masinile cu motoare de 160CP si cutii F40 si AF40,deci...
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si eu m-as mutumi cu 170 CP de la 110 Smile. Deocamdata cred ca ambreajul meu e pe duca (adica patineaza) Sad
Asa ca deocamdata stau linistit Very Happy si strang bani...
Stie cineva daca e vre-o diferenta intre kiturile de ambreaj de 110, 130 si 160 CP ? Sau sunt la fel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR