Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.tocmai ce mi-am facut si eu cont aici iar acesta este primul meu post.detin un Opel Astra H 1.6 TwinTop din 2007 si nu-s deloc multumit de cum accelereaza.urca foarte greu in turatii.tocmai ce i-am schimbat uleiul,filtru de ulei si aer.masina o am de aproximativ 2 luni inaintea mea a fost a unui batranel.cand am luat masina avea 51.000 km iar acum am 59.500 si ma gandesc sa-i schimb distributia si bujiile.am citit diverse disctutii despre motorul acesta si din cate am inteles este destul de fasnet,insa nu si la mine.saptamana aceasta ma duc cu ea la reprezentata sa-i schimb ce-i de schimbat.in afara de distributie si bujii ar mai fi ceva de schimbat?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
masina e fasneata, insa, ca orice benzinar aspirat pe 16 valve, de la 3000 ture in sus....
Lasa-ma sa ghicesc, ai avut diesel inainte, nu?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Spui ca urca greu in turatii...posibil catalizatorul infundat, poti verifica cu motorul pornit masina pe loc scoasa din viteza, apesi brusc pedala de acceleratie pana jos si turatia trebuie sa ajunga la fel de brusc in 6000rot/min... ceva de genul 1 secunda.Daca in schimb masina creste in turatie insa nu si in viteza...rezulta ambreaj defect, proba se face in viteza a treia, in mers, la o viteza de 30-40 km/h, apesi acceleratia in podea si daca masina doar se tureaza insa nu si "prinde"viteza ai probleme la ambreaj, daca nu sunt probleme cu ambreajul, viteza va creste cam la fel cum si urca in turatii. Ma rog, poate sunt si alte teste, poate mai costisistoare, astea sunt doar asa pentru tine...sa-ti faci o idee despre masina.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu ai avut inainte de opel ceva de peste 2500 cmc si diesel?
Skip ads

  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am condus foarte mult diesel.si stiu ca nu se compara motorul asta de 1.6 cu unu turbo diesel.dar am avut si-un opel astra h 1.4 benzina 90 cp si tragea bine tare in schimb cu asta sunt foarte dezamagit.in depasiri cand vreau sa-i trag si eu mai tare parca se ingenuncheaza.uneori cand e motorul mai rece imi da in nas.la ceva infundat ma gandeam si eu si am facut cam 1000 km intre 160-200 km/h cu speranta sa-si revina.cand plec de pe loc de la semafor intotdeauna se subtureaza pentru ca cu toate masinile cu care am mers am bagat antaia am piscat putin acceleratia si am dat drumu la ambreiaj,in schimb la asta bag antaia o calc astept sa urce oleaca in turatii ( deci astept ) apoi dau drumu usor la ambreiaj.daca ma iau cu un logan 1.4 imi da ala injoseala mare.este super enervant sa nu-ti traga masina si extrem de periculos.nu o singura data am fost injurat pt ca nu am reusit sa efectuez intreaga depasire.parca sta pe loc si nu e pt ca nu o turez,pur si simplu simt ca are ceva.cunosc senzatia cum trebuie sa traga un motor in turatie si cum se aude un motor chinuit.
P.S sorindf2000 o sa fac testu ala ui catalizatorul iar ambreiajul nu-mi patineaza deloc.l-am testat
va multumesc pentru raspunsuri si va astept si cu alte pareri
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nasol, vinde-o mai bine
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
seftaka, te-ai trezit sa fii destept?
albcunegru, pe langa recomandarile facute de sorin, ar mai fi de verificat egr (daca ai), cum functioneaza sonda lambda... cum stai cu consumul?
  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
consumul mediu este de 8 l/100 km.cum aflu daca am EGR? Smile
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hm, nu suna a sonda lambda...
pai zi-i codul de motor si puterea (codul de motor e ceva de genu' Z16XEP)
  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
cod: Z16XER
cilindree :1598
kw/rpm: 85/6000
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hm, asta cred ca nu are egr
Incearca sa scoti mufa de la debitmetru. Debitmetrul il gasesti pe coloana de admisie, intre filtrul de aer si clapeta de acceleratie. Vezi cum merge masina asa....
Pornesc de la premisa ca nu ai un op-com or something, care sa iti permita sa faci diagnoza....
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Mufa la debitmetru scoasa "functioneaza" si am pus ghilimele sa fie mai clar, doar la unele motoare, foarte putine, 1- max.2 ( nu este cazul motorului Z16XER), o stiu de la cineva care se pricepe foarte bine, de pe acest forum, am auzit clar cu urechile mele cand explica acest lucru cuiva cu motor Z18XE, ca al meu, care suspecta probleme la debitmetru,pe tester debimetrul parea relativ ok insa nu bun, pana la urma i-am imprumutat eu debitmetrul pentru o proba si in urma probei omul si-a luat debitmetru nou. La acea persoana, masina ajungea cu greu la 130 Km/h, un Astra Bertone. Deci, daca vrei sa excluzi debitmetrul 100%, gaseste unul de proba sau poate la un tester sa apara valori aiurea...pana la urma cred ca cel mai bine sa mergi la cineva care cunoaste cu testerul si sa-i faci o diagnoza ca la carte, prea multe ...necunoscute in cazul tau.Incearca si varianta lui @je, cu mufa scoasa la debitmetru, nu ai nimic de pierdut dar nici foarte sigur nu vei fi.
Skip ads

  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am facut si chestia cu debitmertu.i-am scos mufa si am plimbat-o oleaca si aceeasi treaba.merge fix la fel.cand mam dus sa fac schimbul de ulei aveam si-o problema la hardtop.nu mi se deschidea si au bagat acolo un aparat care spunea de unde vine problema.si mi-a zis ca am depasiti limita de km si trebuia schimbat uleiul si a doua chestie era la hardtop.au rezolat alea.au pornit motorul si stateam si eu langa baietasu ala sa vad de scrie pe aparatul lui si arata la toate OK.o sa-mi mai fac o programare sa schimb distributia si bujiile si-am sa-i spun sa se duca s-o alerge oleaca sa vada daca-i place cum se comporta
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Repet, cineva care intradevar se pricepe sa foloseasca testerul...nu oricine detine unul, inclusiv service-uri, si stiu sa lucreze cu el, daca nu ma crezi, citeste ce catastrofe de mecanici lucreaza prin reprezentantele Opel/GM, cu cele mai performante testere... gasesti pe forum Smile
  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
aaaaa dar stiuuu.un amic avea o zafira si nu-i mergea sa stropeasca parbrizul cu lichid.si ne-am dus la un mecanic renumit el chipurile.am pus masina pe rampa aia a lui si dadea sa demonteze bara din fata."hoooo janeee.opreste-te aici" am luat masina ne-am dus la altcineva care mi-a schimbat siguranta si gata.mergea

sper sa-i dau de capat la astra.va multumesc pentru pareri
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Smile...tare faza cu Zafira...deci, sti cum sta treaba...In alta ordine de idei, vad la tine la locatie, Alta tara, de obicei mecanici astia de pe alte meleaguri nu prea stau ei sa le caute de defecte...ori schimba nou ori merge bine, nu exista alta varianta, daca mai vrei si altceva trebuie sa le specifici tu ce anume vrei si ei se executa si inlocuiesc...cred ca o sti si pe asta..Smile. La noi, in Romania, pe Club Opel sigur gasesti cateva persoane chiar pasionate de tot ce tine de Opel, de la mecanica pana la soft, in adevaratul sens al cuvantului, poate e si asta o varianta de a rezolva...In fine, sper sa rezolvi sa sa ne tii si pe noi la curent cu ce ai facut si cum s-a rezolvat...bafta.
  • albcunegru

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
cam intr-o ora o plimb vreo 500 km si citeam despre presiunea in pneuri pt ca am bagat 2.5 la fiecare cat imi scria pt ECO si ma uitam si pe forumuri sa vad daca-i ok cat am bagat.eu am condus foarte mult diesel si la drum lung unde puteam sa merg o tineam in 3000.la turatia asta cu unele aveam 140 cu altele aveam 180 depinde de fiecare masina de motor si cutia de viteza.iar cu opelu la 140 imi sta in 4000 rpm si ma gandesc asa (iti dai seama ce scandal e acolo sub capota la turatia asta) uneori mai intalnesc idioti care merg in paralel cu mine pe autostrada ori me dezavanseaza pe banda 1 si ii dau pe la 180-190 adica cam in 5700 rpm si ma gandesc daca cedeaza distributia la turatia aia imi iese motorul cu totu afara sau doar jumate?mai exact motorul functioneaza in parametrii normali la sa turatia sau e chinuit?
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Prea mult iti bati capul......La mine a fost exact invers!Am trecut de pe benzina pe diesel.Si cum la benzina eram invatat sa schimb pe la 1500rpm,sa vezi show la diesel.Ca intrebam pe cine apucam la cat se schimba vitezele,care e mersul optim,unde e cuplul cel mai bun...etc.Dar mi-a trecut ! Asa ca bucura-te de masina si nu mai baga toate "semnele" astea in seama!Asculta motorul,ca fiecare masina iti spune prin sunetul motorului unde se simte ea cel mai bine.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
140 km/h la 4000rpm e corect. Asta e raportul din cutie. La fel sta si a mea.
Benzinarului ii place turat
Daca ti se rupe distributia la 3000 rpm sau la 6000 rpm tot acolo esti, ca la fel de varza iese motorul. De aia e bine sa schimbi distributia la timp. Nu ca ar merge motorul mai prost cu distributia veche, ci ca o curea de distributie uzata se poate rupe. Si da cu virgula la portofel.
Daca cu mufa de la debilmetru scoasa masina merge la fel, incearca sa ii pui alt debilmetru, si vezi cum merge
De debilmetru te apuci dupa ce i-ai schimbat consumabilele (filtrul de aer e consumabil, uleiul e consumabil, BUJIILE SUNT CONSUMABILE!) si verifici sa nu iti fie infundata evacuarea/catalizatorul.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut , citeam problema ta, si cautam prin forum discutia mea despre o erroare stocata -

Sa stii ca la mine cand am cumparat masina era cu erroarea asta ! si anume ECN36504 - Camshaft Position Sensor Circuit No Signal sau Camshaft Position Sensor Circuit No Signal B- 037 sau Camshaft Position Sensor Circuit Range/ Performance B- 037 ! Eu prima data am crezut ca senzoru e mort ( defect ) , apoi la service baietii au spus ca trebuie curatate mufele de contact ! Zis si facut , au dat jos cele 2 mufe , au dat cu sprey apoi suflat cu aer, si problema a disparut complet.

La mine masina pornea, mergea, si nu avea nimic in afara ca acceleratia parca nu era la 100% din ce poate masina. Cateodata intram in pasaj si nu puteam sa accelerez deloc. In orice viteza era , masina era fara putere. Si asa era zi de zi. ! In rest mergea bine si nu facea probleme. De la cineva am inteles ca daca senzoru era defect masina nici nu porneste deloc !

Trebuie neaparat sa vezi ce errori ai stocate im masina, fara ele nu pot sa imi dau seama ce problema ar avea...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR