Ai uitat parola?


  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Trimite-mi si mie date contact sau adresa.
Eu pot veni direct cu masina.
Ca si defect,- bordul functioneaza conditionat de aprinderea pozitiilor, - km 'cade' din cand in cand si nu mai inregistreaza nici la km.
Daca te bagi la reparatie sa-mi spui si cat costa interventia.
Mersi.
  • i_o_n

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Te costa drumul pana la mine. Da-mi o adresa de mail.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
cip077@yahoo.co.nz
  • Trifu Alin

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Frontera din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Va rog daca stie cineva ce capacitate are rezervorul la frontera 2,2 in talonul meu scrie 85 litri,azi eram cu acu aproape de rosu nu mi-se aprinsese inca becul si am facut plinul pana in gat si surpriza mi-a intrat 55 de litri,acul nu sta la plin ci putin peste 60litri.
Ce sa fie, acul nu merge bine s-au rezervorul a fost schimbat cu unul mai mic.
Multumesc!
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ai alimentat de la pompa de camion? Adica mare?
S-a facut multa spuma si a declansat repede pistolul, din cauza spumei.
Exemplu de acum doua zile la mine, tot pe rezerva, fara bec aprins, a intrat 60-65 L si s-a dus peste cap Exclamation
A inceput sa miste dupa vreo 200 de km, adica dupa Harsova(Ploiesti-Constanta).

Posibil, acul a avut o zi proasta(maine e alta zi), sau varianta cu spume Evil or Very Mad
De schimbat rezervorul e cam dificil, ca el sta pe niste suporti. La o privire minima pe sub masina vezi daca suportii sunt modificati sau alte balarii. Dar cu siguranta sunt presupuneri, cine sta sa schimbe rezervorul cu unul mai mic sau mai mare(asta e mai plauzibila).
La Frontera B, de cand am acest model de masina, niciodata nu m-am bazat la mililitru(of, ce greu a fost sa scriu corect Crying or Very sad, vinul e de vina) pe indicator, am luat doar orientativ consumul.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
2 posibilitati--ori rezervorul e lovit si infundat (rau)-dar e greu de crezut,fiind de plastic
--sonda arata aiurea,ceea ce e mai plauzibil-poate din ceasurile de bord,fiind
boala cunoscuta la Frontera B.
  • Trifu Alin

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Frontera din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Tind sa cred ca acu arata aiurea spuma a facut dar am asteptat sa se duca si am umplut cu motorina pana in gura motorina fara spuma.
Mersi.
  • Serocska

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Frontera din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor,
sunt si eu proprietar din decembrie a unui Frontera B cu motor 2.2 DTI 16V, am aceasi problema ca si tu Alin - motorul la turatie intre 1600 si 2000 scoate fum si trepideaza , iar bordul functioneaza numai daca aprind lumina.
Am fost la service, dar nu au reusit sa identifice corect problema, nu au putut sa ia valori de adaugare, au spus ca s-ar putea provine de la EGR. Am scos am curatat, dar fara rezultate. Am verificat si la vacum, la furtunase, erau fisurate, am rezolvat, dar motorul nu a revenit la normal. Mai trebuie sa ma uit langa vasul de expansiune, dupa cum am citit pe topic, dar nu am mari sperante.
Nu am inteles bine ce ti-au facut la service? poti sa pui foto despre valva la care au umblat? Mersi!
Numai bine...
  • mathy007

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera X22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2011

  • Garaj Mesaj Privat
trepidatul acela vine de la galeria cu clapete ! scoate furtunul de vacum care intra in spatele chiuloasei si incearca sa vezi diferenta!
  • Serocska

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Frontera din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Da, intre timp sa rezolvat am desfacut toate tevile de vacum si cum zici si tu, sa gasit "rezolvarea" problemei. Oricum mersi pt raspuns!
  • nino

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Frontera X22DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, legat de indicatorul de combustibil, la Frontera B 3 usi inclin sa cred ca rezervorul are, asa cum scrie in cartea cu care a venit masina, 65 de litri...
  • PVadraru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare am aceiasi problema ca domnu Trifu Alin cum sa rezolvat aveti idee?
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera Y22DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ce problema? ... a scris mai multe ... si a primit si raspunsuri ... nu ne lasa sa ghicim despre ce vorbesti
  • PVadraru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Aveti dreptate ma scuzati .
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face desc cum imi făcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
  • PVadraru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Aveti dreptate ma scuzati .
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face desc cum imi făcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
  • PVadraru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Aveti dreptate ma scuzati .
Este vorba de ce a scris in prima postare mi se aprinde check engine si imi taie acceleratia pe la 2700/3000 rot/mn si scoate fum alb albastru, am schimbat electrovalva EGR, supapa EGR si am curatat admisa, dupa ce am schimbat toate astea nu imi face des cum imi făcea inainte aveti idee ce ar mai putea fi?
Opel frontera b 2.2 DTI
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera Y22DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca minim 50% din motoarele 2.0 si 2.2 DTI dezvolta problema asta, inclusiv al meu. Varianta ieftina si rapida ... anulezi vacuumul voletilor de pe admisie (NU vorbesc de EGR ... desi il poti anula si pe acela). Capsula vacumatica se afla in partea dreapta a capacului de admisie, scoti furtunasul de vacuum si obturezi cu un surub capsula (sa nu intre mizerie) ... urmaresti furtunasul pana la una din cele 3 valve din spatele filtrului de aer, il scoti afara si de acolo si obturezi valva cu un surub (ca sa NU piarda vacuum, atentie surubul asta este mult mai important). Practic voletii de pe admisie vor ramane permanent deschisi.

Variantele scumpe ... posibil sa fie ECU ... posibil sa fie pompa de vacuum uzata ...

Care este codul de eroare pe care il ai?
  • PVadraru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Sincer nu stiu
  • flavicx

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera Y22DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu sti ... nu sti ...

Scoate furtunul ... vezi daca mai intra in limp mode, daca mai pierde putere ... foloseste metoda ca mijloc de diagnoza.
Daca merge bine fara furtun ... atunci sti unde e problema ... la voletii de pe admisie (care nu sunt actionati corect).
Daca vrei sa pui furtunul la loc si sa mearga bine ... perfect ... apuca-te si schimba toate valvele vacuumatice, pompa de vacuum si probabil si ECU.

Sau varianta 2 ... mergi la un service (sau 2, 3, 4 ...dupa noroc) si nu mai pune intrebari pe forum, in special daca te-a speriat anularea temporara a unui amarat de furtunas de vacuum ... ramai la ce sti.

Bafta

dar ... daca nu sti ... nu sti ...
  • VMoise

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.am un opel frontera B 2.2 dti 2003 si cand turez in gol dupa 3000 parca motorul.e mai zgomotos.asa trebuie sa fie?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata