Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut la toti.Am un opel astra h 2005 break 1.7 cdti 101 cp si e cam zgomotoasa la motor.Am fost acum 2 zile la un service ,domnu mecanic mi-a zis ca problema vine de la vibrochen ,cuzineti,segmenti,volanta si turbina.Ca si caracteristici motorul e zogmotos mult peste masura,nu se poate schimba la 3000 rpm ca e deranjant zgomotul mai ales in primele 3 viteze si e foarte cald,zice domnu mecanic.Voi ce parere aveti?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut ,domnul mecanic ar fi bine sa se hotarasca si sa-ti scrie cu manuta lui pe nota de constatare de unde vine zgomotul,sa fie de la toate astea in acelasi timp e destul de putin posibil si daca ne-ai detalia despre ce zgomote se aud poate te putem ajuta cu o solutie sa stii cam la ce te poti astepta,ori cel putin sa-l ajuti pe domnu mecanic sa se hotarasca despre ce-i vorba ca ce-am citit din prima lui constatare se lasa cu niste cheltuieli foarte mari pentru ca da defecte 3 componente mari 1.motor 2.volanta (kit ambreiaj) 3.turbina.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ti se pare ca este zgomotoasa in raport cu ce?
Am impresia ca domnul mecanic cam vrea sa te ciuguleasca de niste bani....
mai ramane sa zica sa schimbi si amortizoarele impreuna cu toate bucsile, dar si intreg traseul de evacuare, deoarece s-a subtiat cu 8 zecimi si din aceasta cauza rezonanta este destul de mare.....bla,bla,bla....
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
"Domnul mecanic"?Nu te supara,dar cati ani ai?Mecanicii sunt de fpat niste vulturi care abia asteapta sa te ciuguleasca!Apelativul "domnul" nu prea are ce cauta in cazul lor!Ma rog,99%din ei...Ca mai e si procentul ala de 1% dar ii gasesti foarte greu!
In alta ordine de idei,cel mai bine ar fii sa te duci la o intalnire a celor din clubul opel si asa ai putea sa faci o comparatie cu altii care au motor ca al tau...Si mie mi s-a parut foarte zgomotos la inceput,comparat cu alte dieseluri,dar cu timpul m-am obisnuit....
Ca fapt divers,am un coleg de servici cu un ford fusion tdci luat de el de nou si cu vreo 30.000km la bord acum si se aude motorul de zici ca-i Aro!
Skip ads

  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Acum o sapt am schimbat lichidul de racire,apoi am lasat motorul sa mearga cam o jum de ora ,primele zece minute a facut un zgomot placut ,diferit fata de cum merge el normal,ex de zgomot;1.6 diesel vw jetta 2009,dar dupa cele 10 min
avea zgomot comparabil cu un motor de 3.0.Plus de asta motor e exagerat de cald ,am facut comparatie cu altele motoare diesel.Asta cam ce am avut de zis la motor
La volanta ,sincer nu stiu ce sa zic,dar masina e capabila de "plecari cu scart"
Si turbo ,mecanicul a zis ca arunca urei,am vazut si eu ceva ulei prin zona aia,numai ca nu stiu sigur daca acolo e turbina situata.Mi-a aratat ca turbo e langa baia de ulei si catalizator.Turbina se simte pornirea ei cam in jur de 2000 rpm.
Cu schimbatul vitezelor intre 2500 si 4500 ,depinde de situatie.
De fapt motorul e mai zgomotos in retur decat cand e accelerata.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai, la un tester ai fost? Cauta pe cineva care se pricepe ce face si ce anume citeste pe un tester Tech 2, incearca sa eviti reprezentantele, pe tester se poate vedea daca turbina lucreaza in parametri plus multe altele si in plus poti vedea si ce se intampla cu temperatura motorului. de fapt temperatura poti sa o vezi si singur daca ai activat BC, in meniurile sau ecranele ascunse: tii apasat Settings de langa butonul de volum al radio-CD, cateva secunde pana se aude un "bip" daca ai radioul pornit si apoi apasand pe butonul BC tot de acolo vei naviga in ecranele ascunse...cauta ceva cu Temp. Coolant, exprimata in grade Celsius undeva in jurul a 90C cu motorul pornit si motor cald. Turbina n-o neglija si nu merge cu ea defecta, mai ales daca ai pierderi de ulei pe acolo, daca nu vrei sa schimbi motorul cum au patit unii...
  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma e asa cum a zis mecanicul,dar costul pieselor e undeva la vreo 3000 de lei plus manopera cel putin 1500.Asta inseamna 1000 de euro,dar am pe cineva care mi-a zis ca poate aduce din afara un motor cu de toate pe el la 1000 de euro plus transport vreo 200 ,si as iesi mai bine,ca am mai multe pe el in caz ca mai pica ceva.
  • peca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Imi dati si mie va rog un pret la volanta si rulment presiune! multumesc
Skip ads

  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
in jur de 8 mil volanta,discul de presiune nu stiu ce sa zic,mie asa mi-a zis mecanicul ca volanta ar fi cam 8 mil
  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
acum cateva zile mi-a pocnit furtunul de la apa,care pleaca spre bordul masinii,se poate sa fie si garnitura de chiuloasa dusa?
am mers cu a I-a la la vreo 2000 de ture pe drum de tara,in rest cand merg pe strada apa nu trece de 86 de grade
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
eu stiu ca furtunele de pe circuitul de racire sunt o problema obisnuita la z17dtl...posibil si la z17dth, parca ziceai ca iti cumperi motor cu totul, sau la asta nou cumparat ai din nou probleme?
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pai ai mers mult timp fara apa ? ti-am aparut masinuta cu cheie in bord ? daca nu atunci nu cred ca ai fiert motorul si implicit garnitura.
Skip ads

  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am mers cam 4-500 de m pe drum de tara(aI-a la 2000+ rpm) cu temp apei la 97-100 grade C si apoi a cedat furtunul,stiam intr-un fel ca va ceda furtunul.De obicei pe asfalt am 86 de grade la apa cand merg in regim normal max 3000 rpm
  • siman

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu un vectra c;nu trage;am fost la un mecanic si nu pierd ulei pe nicaieri nu scoate nici fum
  • BMA

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
verifica debitmetrul de aer ,in special mufa,apoi vezi si turbina
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR