Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu ar strica sa testezi injectoarele,inchidele pe rind,la opel mai cad
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
As exclude injectoarele. As merge pe admisie si evacuare, asta dupa ce am eliminat aprinderea....
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
fara 0303,0300 etc,asa e,dar precizez e nevoie de tester bun,nu la toate ies codurile defecte,banuiesc ca au avut,eu oricum nu le as exclude,chiar de nu e martor aprins,daca nu e defectiune mecanica,iar aici pot fi multe cauze
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
relantiul la motoarele fara cablu de acceleratie e tinut de clapeta de acceleratie... mai exact acolo este motorasul pas cu pas care o tine deschisa un pic.. tot acolo este un potentiometru care lucreaza cot la cot cu potentiometrul de la pedala acceleratie........
ai compresie mica.. doar 12 bar.. nu cred ca la motorul cald sa creasca f. mult..
Skip ads

  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
trebuie sa incerc si cu alta clapeta de acceleratie .

Injectoarele ar trebui testate , dar nu vad rostul atat timp cat masina merge foarte bine , mai putin la relantii cand trepideaza.

Testul de compresie l-am facut pentru a elimina o problema. Un motor cu o compresie mai mica nu genereaza trepidatii , ci altele cum ar fi fum , lipsa putere , consum crescut de combustibil , etc.

Referitor la diagnoza am facut una , vizualizand inclusiv toti parametri motorului , neavand nici o eroare , iar parametri fiind in limitele admise.

Partea de aprindere am cam eliminat-o : bujii , bobina , fire , etc.

Urmeaza partea de evacuare : curatat din nou catalizatorul , eliminand alta problema. Dupa ce curat si catalizatorul , ma bag pe admisie , furtunase si senzori.

Mai sap.

Multumesc.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dupa RK de genul am vazut probleme cu aerul fals pe la furtunasul de depresiune de la servofrana....
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si la mine se mai comporta asa dar nu tot timpul....si in plus am niste intarzieri ale turatiei. clapeta de acceleratie e ok din spusele mecanicilor. daca rezolvi spune-ne si noua unde era problema.
daca ai nevoie te pot ajuta cu clapeta, sa faci proba la tine.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
azi am descoperit un oring la un injector care era muscat si o sa-l schimb foarte curand , poate maine.

Tot astazi am curatat si catalizatorul si tot sistemul de evacuare de la chiloasa la finala cu aer comprimat si toate cele.


Pe gpl parca nu mai trepideaza deloc , dar persista trepidatia pe benzina destul de urat.


Mai sap.

21kta daca am nevoie te contactez , multumesc.

DB77AAA am verificat furtunasele cu aer fals din spate si nu e nici unul spart / neetans etc.
Skip ads

  • mihaixxx89

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi. Am si eu aceiasi problema cu masina mea astra z16xe. Imi trepideaza motorul la relanzi la modul grav, nu trage ,consum ridicat , imi afuma bujia pe pistonul unu , rateuri la toba, Check-ul aprins, si pe tester imi da urmatoarele erori: p0300,p0301,p0130 . Am schimbat bujiile, bobina am probat-o de la altcineva. am verificat si injectoarele( leam schimbat intre ele ) si tot afuma prima bujie. Mai nou am aflat ca p0130 este de la sonda lambda.Credeti ca poate fi aceasta?
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
posibil,dar eu as merge pe probleme chiuloasa la pistonul 1,supape,incerca o preiune,macar 17
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
schimbat toate oringurile la injectoare , intr-adevar erau scoapte .

Nici o schimbare a functionarii motorului.

Am stat de vorba cu inca un electrician , si mi-a zis sa incerc cu o clapeta de pe alta masina. . .


Mai sap.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am citit mai sus,ai 12 bari,esti sigur ca ti au facut motorul,ca sa scapi de dubii,afla ce inseamna 12 bari,apoi vei intelege o masina ca a ta de cca 250000km,ar trebui sa aiba cam 20,bafta
Skip ads

  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nicoyulius te rog abtine-te daca nu ai habar de cunostiintele elementare ale acestui motor.

Compresia la Z16XE in carte e de 17 BAR. Din fabrica daca le faci compresia nu cred ca ajungi la 14.

20 deja e compresie de diesel.


Iar ca fapt divers , un motor cu compresie slaba NU DA TREPIDATII LA RELANTII.

Amin.
  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
daca ai nevoie de clapeta, da un semn
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sa se faca frumos afara , sau sa nu mai ploua. Sad
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vad ca postezi des,dar stii ce,asta nu te face neaparat si cunascator,intimplator acum am identic masina ta in fata,cu 20 pe 3 cilindri si 2 pe unul,dar ce stiu eu,tu vad ca stii deja ca 12 e ok,asa ca suze daca am intervenit,bafta
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
vorbesc cu manualul de reparatii in mana , nu-s cunoscator.

Intamplator am desfacut de 2 ori acest motor , si il cam cunosc ce sa zic .

Numai bine.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sper sa nu poluez topicul,dar cred ca o sa ajut pe cineva,adevarat la motorul tau e 14,dar producatoul,opel de el vb,el vrea sa nu aiba pierderi mari in firma si ia minimul admis adica 14 ,dar sunt si de 22,14 asta trebuie sa l faca performant minim cit e garantia,si cauta sa l imperecheze cu un bloc poate tot post ca material dar impreuna iese peste linie,au aparate care le ia la microni,apoi ies pe masina din fabrica catalogate,ex daca cistigi la loto un opel e foarte posibil ca eu cu un opel vechi dar sa zicem dotat sa am minim 2 bari peste compresia ta,apoi face o statistica cu marja mica de erore si face piese de schimb pentru reprezentante si garantie,ce cumperi tu segmenti cei ieftini mai ales sunt buni ca cercei pt dame,in cazul tau de ai diferente intre cilindri sigur trepideaza,nu spun ca e asta,dar....apoi compresia se schimba mult la materiale improprii,factori;diferenta de combustibil,tempertura,socuri,
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
aminul e pentru masina ta?sau ce
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
se poate sa fie senzorul... sau sa intre aer fals pe undeva ... verifica si cablul si contactele de la mufa..
un test de compresie merita facut...
Rampa de injectie poate fi data jos si daca se da la automat se poate urmarii cum pulverizeaza fiecare injector... la fel se poate da jos modulul de aprindere , montate bujiile, facuta masa la fiecare bujie si dat la automat sa se vada scanteia si ordinea aprinderii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR