Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
inca o problema cred?
am observat ca se incalzeste cam greau apa
un exemplu pot sa va dau ca asta seara am plecat de la cineva din voluntari de laga metro catre iancului unde satu si apa a ajuns la 80 grade pe la obor
ce parere aveti?
se incalzeste greu? Mad
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da, se incalzeste foarte greu...acelas motor pe Astra H, la mine, apa ajunge la temperatura normala de 90 grade Celsius in cateva minute, nu stiu sa-ti zic distanta insa in cateva minute motorul este cald. Unde stau eu, azi dimineata erau 2 grade cu plus si in 5-6 minute a inceput sa bage cald bine de tot in masina, eu nu am indicator cu temperatura lichid de racire dar cand baga caldura puternic stiu eu ca temperatura este la 90 grade. Intrebare, daca mergi in afara cu viteza, temperatura ramane constanta sau scade undeva la 60-70 de grade Celsius?
  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pai si daca o sa ies afara cu ia si merg mai tare si nu sta la 90 de grade inseamna ca e dus termostatu?
pe unde este amplasta termostatu la vectra b z18xe 2001?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sunt mari sanse sa fie dus termostatul...trebuie verificat un pic mai atent, poate citesti si tu pe forum cum, de ex., dimineata dupa cateva minute de la pornire, inainte ca motorul sa atinga temperatura de lucru, furtunul gros care iese din termostat si duce in partea de sus a radiatorului cum este cald sau rece? Daca este cald tare, termostatul este blocat pe deschis, ceea ce este un pic mai bine decat blocat pe inchis care ar fi nasol de tot... si asa mai departe, diverse simptome pana iti faci o idee, citeste si tu ca sunt zeci de pagini, daca crezi ca e prea greu sa descoperi singur problema si nu vrei sa-ti economisesti niste bani cu care ai putea sa faci altceva, poate ar fi mai bine sa mergi la un service decat sa patesti alte minuni cu masina si sa zici ca asa te-a invatat cineva pe forum si ai bulit masina din cauza asta. Termostatul se afla in partea de sus a motorului, stanga cum te uiti la motor langa capacul de la distributie si are pe el o mufa care este de la senzorul de temperatura+ binenteles niste furtune, 2 groase si unul subtire...
Skip ads

  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mersi mult.
uite acum am incercat si am pornit motoru l-am lasat 6 minute la relanti,am pus mana pe furtunul ala care iese de sub capacu de la motor din stanga sus si intra in radiatoru si era caldut,si apa la bord era la ultima linie albastra de sus pna in 80 de grade?
  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
problema nu este sa schimb termostatu ala dar eu nu stiu pe unde este si i-mi este frica sa nu fie prin spatele la distributie sa demontez jumate de motor pentru un termostat.
daca este acolo in fata la motor sub capacu ala cred ca nu e greu de schimbat!
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Termostatul e chiar in corpul ala din care iese acel furtun gros. E prins in trei suruburi (parca). Se desfac acele trei suruburi si se vede termostatul. Grija mare ca se pierde apa!
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
E simplu de schimbat, e ala de care ti-a zis si colegul @mariusgmg, prins in trei suruburi, termostatul pe langa fazele cu blocat pe inchis/semideschis/deschis mai poate fi si decalibrat, adica in loc de 90 grade sa deschida la 70 grade...deci, la alegere, cumperi termostat cu carcasa si senzor sau doar termostat si-l inlocuiesti in carcasa existenta pastrand senzorul. Termostat fara carcasa si senzor se gaseste doar slab calitative, cu carcasa si senzor gasesti inclusiv original. Eu am luat cica "Beru" cu carcasa si senzor si mi-a parut rau de bani ca arata a chinazaraie facuta pe vapor, asa ca am scos doar termostatul nou din carcasa si l-am inlocuit in carcasa mea originala. Functioneaza bine de aproape un an.
PS inainte de schimbat termostatul dai drumul la antigel din instalatie pe la robinetul situat in partea stanga jos a radiatorului cum te uiti la masina. Are culoarea rosie surubelul ala de care invarti la robinet...antigelul il refolosesti sau il schimbi daca are mai mult de 2 ani vechime si cu ocazia asta faci si o mica revizie/pregatire de iarna la masina: termostat si antigel nou. Antigelul se prepara in combinatie cu apa distilata in proportiile de pe ambalaj si ai nevoie de antigel roz la culoare sau "fara silicati", aprox 6 litri, 3 antigel si 3 apa in concentratie 50%-50%.
Skip ads

  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ok am inteles si mersi mult
eu am gasit termostat cu tot cu carcasa calorstat la 180 lei astia de unde iau adica revizie opel spune ca pe original firma asta.
acum intrebarea mea este sa schimb si senzoru ?
eu nu cred ca ma descurc sa il schimb!trebuie sa ma dec la service.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Laughing ...esti belea... pui 100 de intrebari, insisti si apoi dai anunt ca mergi in service ca tu nu sti ce e ala senzor...cred ca mai bine deschideai un topic cu titlul "cine imi verifica ce are masina mea si-mi schimba terostatul gratis". Am o intrebare, de ieri sau alaltaieri de cand tot intrebi pe aici, macar ai ridicat si tu capota la masina sa identifici macar piesele despre care discutam? Mi-e teama ca...nu Wink. Mergi in service colegu ca e mai bine.
  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
o iei aiurea,si sincer nu vrea sa i-mi schimbe nimeni gratis termostatu,vreau doar sa aflu daca chiar este stricat sau nu,si la service crezi ca dau de vrun destept sa schimbe ce este stricat sau ma pune sa schimb cine stie cate piese care nu au nici o treaba.
si doi la mana daca vrei sa i-mi raspunzi si sa ma ajuti bine daca nu sa fi sanatos si multa bafta!
a scuze daca te-am deranjat asa tare
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu m-ai deranjat...stai linistit. E treaba ta ce faci, eu am comentat doar ce-ai scris tu.Daca citeai posturile, macar ale mele, aflai urmatoarele:
sorindf2000 a scris:cumperi termostat cu carcasa si senzor sau doar termostat si-l inlocuiesti in carcasa existenta pastrand senzorul. Termostat fara carcasa si senzor se gaseste doar slab calitative, cu carcasa si senzor gasesti inclusiv original. Eu am luat cica "Beru" cu carcasa si senzor si mi-a parut rau de bani ca arata a chinazaraie facuta pe vapor, asa ca am scos doar termostatul nou din carcasa si l-am inlocuit in carcasa mea originala. Functioneaza bine de aproape un an

asta ca sa nu mai scri in acelas post odata :
VECTRA.OPC a scris:ok am inteles si mersi mult

si imediat dupa:
VECTRA.OPC a scris:
acum intrebarea mea este sa schimb si senzoru ?
eu nu cred ca ma descurc sa il schimb!trebuie sa ma dec la service.

Din aia am tras concluzia ca m-am obosit degeaba sa tot iti explic, n-ai citit, nici macar n-ai verificat pe masina sa vezi si tu cum arata termostatul, daca macar verificai ai fi vazut ca:
sorindf2000 a scris:Termostatul se afla in partea de sus a motorului, stanga cum te uiti la motor langa capacul de la distributie si are pe el o mufa care este de la senzorul de temperatura

asa poate vedeai ca senzorul are hexagon pentru cheie normala si iti faceai o idee, te descurci sau nu sa-l schimbi, pastrezi carcasa originala cu senzorul original si inlocuiesti doar termostatul din acea carcasa, cumperi senzor+carcasa+termostat ( vin deja montate in carcasa, aflai si asta daca aveai vreun interes) si inlocuiesti nou totul, combinatii de 2 luate cate 3...etc.
Restul, ca vrei tu sa afli ce este stricat, aici pe forum, ca sa nu-ti strice vreun destept de mecanic din service nu stiu ce...ma rog, de aflat ai aflat, atat cat se putea afla ca nu e nimeni D-zeu sa vada prin monitorul calculatorului ce ai tu la masina, sunt pareri doar, insa tot tu ai afirmat ca mai bine te duci in service...reciteste-ti macar posturile.
Bafta!
Skip ads

  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am dat de cineva care a stiut sa i-mi explice usor si pe inteles cum iti dai seama daca este dus termostatul
pornesti motor de dimineata il lasi 5 minute pornit si peurma pui mana pe motor si nlogic trebuie sa fie incalzit si apoi pe radiator,daca este rece inseamna ca este bun termostatul iar daca este cald inseamna ca este blocat pe deschis,
din pacate la mine este cald adica stricat termostatul!
acum am un o intrebare stie cineva daca este bun termostatul pe BEHR,?ca GM este 450 lei
a si inca ceva trebuie sa schimb si senzorul de temperatura odaca cu termostatul?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Sunt mari sanse sa fie dus termostatul...trebuie verificat un pic mai atent, poate citesti si tu pe forum cum, de ex., dimineata dupa cateva minute de la pornire, inainte ca motorul sa atinga temperatura de lucru, furtunul gros care iese din termostat si duce in partea de sus a radiatorului cum este cald sau rece? Daca este cald tare, termostatul este blocat pe deschis, ceea ce este un pic mai bine decat blocat pe inchis care ar fi nasol de tot...

...fara cuvinte...Wink
  • VECTRA.OPC

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
MI SE PARE MIE SAU SUFERI DE AROGANTA ,TE ROG FRUMOS SA TE ABTI SA MAI RASPUNZI DACA INTREB CEVA
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR