Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • shagg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti cu respect, sunt nou aici, o sa incerc sa fiu cat mai direct.
De 2 luni sunt mandrul posesor al unui Insignia 2.0 CDTI 160 CP, merge excelent, dar de ceva zile am observat ca pierd antigel, m-am uitat sub capota se pare ca problema este la un recipient negru(usor fisurat nu se vede dar lichidul efectiv se prelinge usor ) care este conectat la recipientul pricipal de racire, ma poate lamuri cineva mai excat ce piesa este, as vrea sa o inlocuiesc. Crying or Very sad
Atasez cateva poze.





Va multumesc, astept pareri
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca s-a mai discutat despre asta la probleme, se pare ca a crapat capacul de plastic de la EGR
vezi discutia de aici si eventual cum a rezolvat-o
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720
  • shagg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc Lucio.
Sa vad cum o sa remediez problema!
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am trecut prin exact problema ta. Capac racitor EGR crapat ! S-a rezolvat pe garantie dar din cate stiu e destul de scumpa lucrarea daca nu mai ai garantie.
Iti spun si de ce ti-a crapat, e din vina ta! Si la mine tot din vina mea a fost Smile - ai forjat masina inainte ca temperatura apei sa ajunga la 90 de grade, la disel ii poti da in gura doar dupa ce apa a ajuns la 90 de grade, mai ales la Insignia. Ai pornit probabil mai forjat cu pauze foarte scurte intre forje!
Skip ads

  • shagg

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2012

  • Mesaj Privat
da, ma rupe 3200 ron piesa, n-am facut chesti de genu, posibil sa fii cedat dinainte...sa vad, azi o dau jos, si am pe cineva care se ocupa, sa vad poate reuseste ceva omu.
Daca cineva stie vre-un parc de dezmembrari unde pot sa gasesc piesa cod:GM851008, as fii foarte recunoscator, eu am sunat mai peste tot si nu gasit nimic:)
  • y8y8ss

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut , ai rezolvat problema? am si eu aceiasi problema ..imi poti spune te rog daca ai rezolvat o si cum?
ms
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Retin ca am vazut la cineva o rezolvare romaneste. Peticita cu adeziv, parca Poxipol.
  • y8y8ss

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si o fi tinut?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai am detalii despre cazul respectiv, e Insignia, dastea vad rar in zona mea, insa pot spune ca stiu masina care merge de 2 ani cu radiatorul antigel si intercoolerul lipte cu poxipol, bine vorbim de parti de plastic, nu metal, desi sunt solutii si acolo. Ba mai mult, am avut o Dacie ce ii lipisem o fisura in blocul motor(pa partea de antigel) cu poxipol. Cand faci astfel de lipituri conteaza si cat de tehnic esti.
La masina din semnatura am vasul de lichid parbriz refacut cu poxipol. Nu pierde. Acum am o mica pierdere la radiator, la imbinarea dintre plastic si metal. Nu am gasit timpul necesar sa desfac si sa lipesc si momentan am considerat mai rezon sa completez cu 200 g antigel la 5000 km.
  • y8y8ss

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sa rezolvat. am gasit in dezmembrari prin tara... am scapat ff ieftin.multumesc sal
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Ce antigel se foloseste pentru completate, e ceva special sau trebuie sa fie doar la culoare ?
Merci !
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De aceea e si col,orat sa sti cu ce sa completezi, schimbi Very Happy
Skip ads

  • egoslick

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2012

  • Mesaj Privat
paul_fly a scris:Ce antigel se foloseste pentru completate, e ceva special sau trebuie sa fie doar la culoare ?
Merci !



Antigelul este G12+, culoare roz/visiniu.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Y8y8ss@
Cat te-a costat?
  • Lari SMARANDACHE

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut cu respect toti membrii clubului. Sunt nou inscris in club(10 min).
Am aceasi problema: pierd antigelul - nu am descoperit "fisura" sau motivul. Sincer sper sa nu fie acel capac care costa 3200-3400 de ron. Prima data am completat cu 200 ml de apa...si a cerut sa adaug dupa 4-5 zile. Acum dupa 1 luna imi cere sa adaug racitor la fiecare 150-200 km. Tin sa mentionez ca am masina (opel insignia) de 45 de zile achizitionata SH cu 106000 km adusa din Belgia.
As dori un contact pentru un mecanic bun in bucuresti. Mii de multumiri si Un An 2014 plin de realizari!
Laurentiu
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
ma poate lamuri si pe mine cineva, de ce asta vara pierdeam 1l de antigel la o luna si acum de o luna nu am mai completat deloc? nu am facut km mai putini, sau stil de condus diferit, etc....
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am zis ca mai merg asa cu ea dar ma 'roade' asa ca sunt in cautari de raspunsuri inainte de 'doctor' si pun o poza cu zona in care am vazut antigel vara trecuta, poate ma lamureste cineva ce poate fi;



Intre partea de plastic si motor......poate fi garntura de chiuloasa ciupita si sa il dea afara pe acolo, desi nu am auzit pe nimeni pana acum de asa ceva, plus ca asta vara cand era f cald pierdeam 1-1.5l pe luna indiferent daca mergeam cu masina sau nu, iar toata iarna nu am completat deloc.

In motor nu il baga......vas lichid racire curat, ulei curat si la nivel, capac ulei curat......etc.

Merci. Bafta.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In semnele indicate de tine este rampa de la injectoare....
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
DB77AAA daca ar fi rampa de la injectoare, ce se poate face?


Mai pun o poza si in zona incercuita cu rosu e uscata fara urme de antigel, sub ea am vazut asta vara urme de antigel (sageata galbena)

Astazi m-am uitat si e curata toata zona respectiva si de 1 luna nu am mai completat deloc. Am scos azi cu o seringa un pic de antigel din vasul de racire(sa vad daca are ulei in el si nu are) dar am observant ca are o culoare usor portocalie si normal trebuia sa fie roz Confused .

Merci. Bafta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
borsy a scris:

Intre partea de plastic si motor......poate fi garntura de chiuloasa ciupita ...


Este vorba de galeria de admisie,ai verificat garniturile?
La aceste modele este foarte cunoscuta problema clapetelor,care mai "pleaca" de la locul lor,chestie care implica multe probleme chiar si batai "ciudate"...
Efectueaza o verificare mai riguroasa.
Banuiesc ca poza este mai veche,sau ai demontat motorul cumva...?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR