Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Lungu_Nebunu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut.

Am un Opel Astra H 1.7 cdti cod motor Z17DTH 101cp prospat achizitionat.

Cand merg cu el si ating pragul de 3000 de turatii se plafoneaza....(da in nas...pierde puterea) si in accelerare devine zgomotos motorul. Se aprinde masinuta cu cheie in bord si dupa ce las umpic masina si o repornesc, ramane aprins ''motorul galben...Engine check''.. Precizez ca am verificat presiunea in rampa , presiunea care o produce pompa , injectoarele toate bune.

Codul de eroare este P0697 Senzor Reference Voltage C - circuit open.... habar nu am de la ce poate fi si nici cei 4 mecanici cu 4 testere diferite la care am fost, habar nu au.

Unii au spus ca este EGR-ul......lam blocat cu o tabla si nimik. Nu mai stiu ce sa ii fac. Mentionez ca in serviceurile in care am fost nu erau chiar mecanici lesinati...dar degeaba.

Intr-un final un mecanic mia zis ca ar fi electrovalva pneumatica sau senzorul de presiune dupa intercooler..... nu mai vreu sa dau bani degeaba pe piese asa ca va rog....daca sa mai lovit cineva de problema asta sa imi spuna si mie cu a rezolvat.

Multumesc anticipat!
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Problema consta in lipsa tensiunii(5v) de referinta cu care se alimenteaza o serie de senzori .Circuitul deschis(P-0697),poate fi in senzor(senzor defect),in instalatie sau chiar in calculatorul motorului.Defectiunea este delicata si presupune un nivel de pregatire pe masura...,care chiar nu tine de... mecanica!
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Masina a avut accident pe partea stanga ? (a soferului) ceva aripa ? bara stanga ? far ? capota ?
In zona aceea este ECU si in urma unui accident firele se rup sau se intind, refacerea lor uneori e precara si apoi apar probleme ! De verificat.

CristianTM.
  • Lungu_Nebunu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sa rezolvat.
Pentru cei care au aceiasi eroare ''P0697 Senzor Reference Voltage C - circuit open'' sau ce e legat de eroarea P0697 problema este ECU.
ECU baga in toti senzori exact voltajul din baterie adica minim 11,5 V iar maximul in senzori intra 5,3 V.
Aici aveti 2 variante:
1. Duceti ECU la reparat, varianta ieftina si cea mai proasta pentru ca nu stii exact cat va tine.
2. Cumparati un ECU sh cu acelasi cod pe care il aveti pe masina plus programatul. Pt. ca ECU trebuie programat pe masina.
Ajungeti la problema cu ECU in cazul in care aveti eroarea asta daca nu este aceasta eroare problemele masini variaza de la pompa....rampa...EGR....senzori de presiune ....etc.
Merci Cristian si Big_electro61
Skip ads

  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da-ne mai multe detalii, ce era stricat in ECU sau care e explicatia pentru care, fiind stricat, mai pornea masina?
  • Lungu_Nebunu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ECU in loc sa scoata din el catre senzori 5.3v baga de la 11v in sus...habar nu am ce piesa din ecu era stricata pt. ca nu sunt electronist.
Masina pornea si mergea , dar pana la 3000 de ture...acolo se plafona. Relantiul oscila si nu tragea de loc.
Explicatia este ca motoarele de Opel 1.7 cdti (cel putzin) nu trebuie forjate ...turate....sunt sensibile si costisitoare.
Intretinerea unui Opel astra H depeseste BMW X5 E53. (articulatie....injectoare....etc).
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Este destul de curios ce zici, din cauza ca motoarele diesel trebuie turate. Cum ti-ai dat seama sa schimbi ECU?
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cat a costat ECU sh si de unde l-ai luat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR