Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alexduma

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salut. am citit toate topicurile despre aceasta problema dar se pare ca aceasta problema fiecare are sau a avut si alte proleme la si nu se poate stii exact de la ce i se trage.
masina mea da rateuri, mai bine spus aud ca un fel de borborosit in toba finala de esapament, cand e la relanti mai putin iar cand o accelerez mai agresiv. pe tester nu apare nici o eroare si a -si vrea sa stiu daca are legetura cu consumul mare de benzina. are vreo importanta daca schimb prima sonda lambda ?


multumesc
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi sonda lambda o poti masura... nu sunt adeptul sa schimbi o piesa la simpla banuiala...... cand o fo pusa pe tester nu a verificat functionarea sondei?
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
la tester sigur se vede functionare sondei. incearca alt tester, nu te apuca de schimbat fara sa fii sigur.
  • alexduma

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pe tester la sonda lambda fluctueaza foarte rapid amestecul cand bogat cand sarac , si la tensiune intre 100 si 800 mv mai mult intre 450 si 800 mv.

ps: am uitat sa mentionez ca bujiile sunt cele recomandate bosch flr8ldcu. exista o metoda sa testez bujiile, fisele si modulul care da scanteia?

multumesc
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi sonda are un semnal oscilatoriu... daca folosesti un voltmetru digital care are impedanta mare atunci citesti o valoare medie.. ideal este pe la 0,45V.. daca tensiunea se aproprie de 0.8 atunci ai amestec bogat.. de unde si consumul..
ca sa verifici scanteia la bujii e suficient sa scoti fisele pe rand afara sa le pui bujia, sa pui pe cineva sa dea la automat si sa aproprii varful de sasiu sau blocul motor (masa).. apoi vezi daca ai scanteie.. Daca vrei sa vezi daca sunt pierderi pe la fise uita-te pe intuneric la motorul functionand.. daca e strapunsa o fisa se fac scantei..
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut.nu stiu daca am postat unde trebuie dar am tot cautat si nu am gasit nimic concret.motor 16 szr,astra g nu vrea sa mearga cu mufa de la sonda lambda bagata,adik merge dar foarte rau.dc scot mufa masina merge bine.acum intrebarea mea este:este sonda defecta?dc o masor cu motorul cald imi arata o valoare de 0.80 cu mici fluctuatii pana la 0.85.am un consum foarte mare din cauza ei,adik din cauza ca merg cu mufa scoasa.din cate am citit, 0.80 e un amestec bogata si de la asta mi se trage si consumul......Sonda are vreo 2-3 luni dar e una ieftina,100 ron,cred ca e de aia universala.multumesc mult si astept parerile voastre.e sonda sau ea chiar isi face treaba si citeste intradevar amestecul bogata din cauza altor factori?(cum ar fi aer fals,ceea ce nu prea cred,pt ca am verificat)
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nu mai e nimeni?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR