Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La rece e normal sa faca,fa un drum de 100 de km si apoi vezi ce mai gasesti acolo,eu zic ca e doar condens
Skip ads

  • asdre

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii legate de problema avuta pana acum cu spuma. De cand am schimbat uleiul, la recomandarea voastra (de pe 4 Ian. 2013 am Mobil 1 0W-40 New Life) au disparut toate problemele. Nu mai face spuma aia galbuie (la drumuri scurte) si a scazut si consumul de ulei. Am facut o calatorie de 2400 km (saptamana aceasta) si nivelul uleiului a scazut doar cu o linie!(In conditiile in care pana acum pentru aceeasi distanta completam cu 1 litru, poate chiar mai mult). In schimb am observt o crestere a consumului de combustibil cu aproximativ 0.2-0.3 L/100 km, in conditiile in care am circulat cu viteza de peste 130 km/h.
Nu vreau sa fac reclama in niciun fel uleiului pe care-l folosesc acum, dar consider ca am facut o alegere buna in conditiile in care cu uleiul anterior (Castrol Magnatec 5W-30) ma umpleam de nervi la fiecare 2-3 zile cand trebuia sa curat capacul de 2 degete de maioneza. Va multumesc tuturor pentru sfaturi!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Probabil pentru ca e inca nou,dar la z14xep nu ai ce sa-i faci ca la drumuri scurte sa nu mai faca "maioneza" e ceva normal si tipic lor.Eu am Mobil 1 0w40,cel facut in SUA,zic ei ceva mai calitativ decat ce ai pus tu si tot imi face spuma la drumuri scurte,e ceva normal,de scapat de ea la drumuri scurte nu ai cum orice ai face
  • Dan033

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Vallyyy sa inteleg ca la al meu Z16SE cu 152.000km, un Mobil1 0w40 nu ma ajuta sa scap de maioneza? Eu in general fac drumuri de oras de maxim 5km dus si 5 km intors. Momentan sunt la al 2-lea schimb si am bagat doar Aral 10w40, insa se apropie al 3-lea schimb si as cam avea in gand sa trec la acel Mobil1 0W40. Ce parere aveti? E bun ce am bagat pana acu`sau sa trec mai "sus" pe scara?
Skip ads

  • asdre

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Atata timp cat nu va mai fi la fel de mult ca inainte (vezi pozele de pe pagina anterioara) consider ca am facut o alegere buna.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dan033 a scris:Vallyyy sa inteleg ca la al meu Z16SE cu 152.000km, un Mobil1 0w40 nu ma ajuta sa scap de maioneza? Eu in general fac drumuri de oras de maxim 5km dus si 5 km intors. Momentan sunt la al 2-lea schimb si am bagat doar Aral 10w40, insa se apropie al 3-lea schimb si as cam avea in gand sa trec la acel Mobil1 0W40. Ce parere aveti? E bun ce am bagat pana acu`sau sa trec mai "sus" pe scara?


Nu stiu la z16se,eu vorbesam strict de z14xep
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu n-as baga ulei asa de subtire la motor cu 8 supape... mai ales ca are si ceva kilometrii
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu cine va baga in cap prostiile astea ca e prea subtire si masina are km ,trebuie neaparat unul mai gros ca altfel nu se poate,daca motorul nu e consumator,uleiul asta e genial,in special acum iarna.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
asdre noi am testat ani de zile uleiuri, nu vindem sau reclama, vrem doar sa ne mearga bine motoarele. Ca baiatul de la raft 'recomanda' sa-i fie de bine lui la bani si celui care bune botic e alta treaba

Dan033. de ceva maioneza scapi dar nu total, pune un capac de carton pe cel culbutori gen scut termic si ai exact ce face cel de pe seria Z14/16XE, un rahat de plastic cu ecotec pe el...motor capsulat pentru prosti, imbecili de mecanici care rup etc.
  • Dan033

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri. Deci este in regula sa merg in continuare pe Aral? Sau sa schimb? Daca schimb, ce imi recomandati?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z16SE indicat este 5W40, 0W40 e prea bun si scump, 10W40 e prea gros pe iarna.
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Deranjez si eu cu o intrebare: la X10XE ,e ok GM10W40 pe care il am acum? Am si eu putina maioneza insa nu de speriat.

Multumesc frumos.
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dupa cum se spune mai sus, nu e ok 10w40, e prea gros
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat si eu la masinuta mea ,1.7dti si se pare ca am gasit si eu ceva maioneza ..dar nu ca in pozele colegilor ,ceva mai mult cenusiu .Am bagat degetul pe la busonul de ulei si am gasit.
Dar stiu ca in anotimpul rece e normal..
Mi-a scazut si nivelul antigelului dar stiu de asta vara ca il pierd pe alta parte ..ca tot completez la intervale de timp ,posibil radiator cu por sau o-ringuri.
Nivelul uleiului pe joja a ramas la fel .
Voi continua verificarile..
Deci sa nu imi fac griji ? Rolling Eyes
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Y17DIT , Y17DT, Z17DTL , Z17DTH bla bla nu fac maioneza, ce ai gasit sunt depuneri datorita uleiului prost si/sau schimbat tarziu tare. Faci cateva schimburi omenesti la maxim 10,000km si la fiecare folosesti engine flush, in timp se va curata.
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mentionez ca inca nu am facuti 10.000 km !
Am folosit Magnatec 5w40 + filtre Mann ...am sa incerc engine flush.
Numai bine ,multumesc!
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa este cum zice @dancuciureanu, 10w40 e putin cam gros pentru iarna, daca ar exista ceva intre 5w40 si 10w40 ar fi ok.
De spuma am scapat aproape complet, pentru ca am bagat un fel de cauciuc moale de ala de spuma ca un burete in gaura unde se baga ulei, in felul asta condensul e mai mic. Se mai formeaza putina spuma doar pe buson. Alta solutie nu am gasit. Schimb in fiecare an uleiul. Merg drumuri scurte.
  • iGuana_05

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am si eu o problema legata de aceasta "maioneza".. In luna decembrie, observand ca a scazut nivelul antigelului (care fusese schimbat in martie 2012), am luat un bidonas si am completat (pana la linia rosie in poza). In aceste 2 luni si jumatate aproape 3, nivelul a scazut cu aproximativ 2 degete.



La revizie mi s-a spus ca ar fi o problema des intalnita la acest motor (astra g, z14xep) si ca in principiu ar fi bine sa schimb pompa de apa, iar ulterior, daca nu se remediaza..sa se ajunga la schimbarea garniturii de chiulasa.
Ideea este ca de la revizie pana acum (2 sapt), nivelul uleiului a crescut unpic, insa nivelul antigelului nu pare sa mai fi scazut deloc (poate nu am observat eu foarte bine). Pe buson nu pare sa fie decat foarte putina "maioneza", ca si cum ar fi de la condens.
Sa fie oare si la mine aceeasi problema cu garnitura de la distributie sau sa fie vorba de pompa apa (cu toate ca nu mi-a crescut niciodata temperatura mai mult de 90 grade)....
  • alinastrag

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z14R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2011

  • Mesaj Privat
garnitura sigur. e o problema foarte frecventa la toate marcile daca uleiul nu este schimbat la timp. in general diesel?
  • iGuana_05

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, am schimbat uleiul unpic cam tarziu, 15.000 km. Sa fie si din acest motiv?
Si care garnitura, la distributie sau chiulasa? Sad


Ultima modificare facuta de iGuana_05 la Mar 05 Mar, 2013 11:59 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR