Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare ! Sunt proprietarul unei corse 1,2 65cp model2000, consumul este de 9% ,in oras si cam 7% afara in conditiile unei viteze de max 100km/h.
Mentionez ca masina are 42.000km , deci nu poate fi vorba de segmenti sau alte chestii. Mai face o nazbitie , la plecarea de pe loc...treapta 1 , 2 incetineste brusc ca si cand i-ar taia combustibilul, dupa care se accelereaza brusc. Nu se observa nici o variatie de turatie la relanti, deci bujiile ar trebui sa fie bune nu? Inca o buba , nu am lumina la bord in partea de reglare a ventilatorului , ac, si ce mai e pe acolo, stie cineva de unde se schimba becul? Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi.
Te rog foloseste cautare.
Citeste la Agila despre EGR si Throttle Body. Seamana bine.
Succes,
  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am ramas super impresionat de cate detalii am putut gasit in sfaturile tale tehnice ...nici in cartile cele mai tari nu cred ca poti gasi atatea amanunte .Abia astept sa incep lucrarea , revin cu noutatile dupa ce termin .
PS. Am pus masina pe un tester , la un oarecare service si mi-au spus ca da eroare la prima sonda lambda, sfatuindu-ma sa -mi cumpar deja una noua . Am sa fac mai intai lucrarea recomandata de tine si abia dupa aceea o sa mai vorbim de altele. Multumesc inca o data , salutari la toti corsariii!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Referitor la sonda oxigen citeste la debitmetru. Daca este murdar el simte mai putin aer, deci se baga mai putina benzina si din cauza asta sonda da alte valori. Si altii au primit acelasi raspuns in service, gata e sonda si nu era ea. Citeste deci atent la : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556. Ai mare grija cu debitmetrul sa nu il strici cumva.
Skip ads

  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
In sfarsit am reusit sa-mi fac timp sa umblu la debitmetrul de aer , era f curat i-am dat un sray de curatat contacte electrice si mai mult de atit nu am avut ce sa-i fac.... nu s-a modificat cu nimic comportamentul masinii.
In ce priveste ERG-ul l-am curatat cu periute cu solutii , ma rog semana cu ce am vazut in foto. i-am plimbat pistonasul din interior cu ajutorul unui traf. pe care-l am in casa . Toate bune si frumoase, l-am montat , dar simptomele sunt aceleasi, masina se bilbaie in continuare la plecarea de pe loc,ma apuca groaza cand ma gandesc ca trebuie sa ajung din nou pe mana unor "specialisti" din service , care sa faca experimente pe masina. Spuneti-mi ce altceva asi mai putea sa-i fac sa scap de probleme? : Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle body
Si la mine cind apasam pe acceleratie citeodata nu vroia sa plece, nu vroia si pace, vedeam cum vina aia sa se infinga in mine si animala nu se tura.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Interesant ar fi ce eroare legata de sonda lambda a fost aia? amestec prea bogat/prea sarac, lipsa semnal, scurt circuit...? la un moment dat sonda aia chiar poate fi defecta sau sa nu lucreze in parametrii-si e foarte posibil pt. ca daca era vorba de o functionare total aiurea a motorului, ar fi zis si a 2-a sonda ceva.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cit de curind am sa continui la Agila postul cu senzorii asta referitor la sonda de oxigen. Cum se verifica, ce trebuie sa apara pe osciloscop, cit tine km si porniri....nu am timp....dar nu va las
Skip ads

  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Puteti sa-mi spuneti si mie daca pot sa-i fac ceva la porcaria aia de sonda Lambda , se poate curata , un mentenance ceva...
In ce priveste zona asa zisului carburator, l-am mai curatat dar fara sa-l dau afara i-am dat cu un spray pe care-l am de la fostul proprietar, si am mozolit-o acolo pe pozitie .Mi se pare destul de tare arcul de la clapeta, deci e normal sa revina usor , probabil motorasul care il actioneaza e mai puturos, oricum am sa-l dau afara sa mai incerc si varianta asta , decat sa ma duc la repetentii din service sa-mi strice masinuta. Sunt suparat ca nevasta-mea nu mai vrea sa o conduca e si incepatoare, si va dati seama ca sunt o gramada de situatii cand ai nevoie sa tisnesti cu masina , si nenorocita te lasa cu fundul gol in fata la toti bolizii din trafic care daca ar putea , te-ar inghiti...
Sper sa o rezolv pana de sarbatori...Bafta si multumesc pt sfaturi....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci mai intii sonda lambda se curata doar cu flacara si rezultatele sunt slabe. De obicei se inlocuieste la 150.000km sau un nr de porniri, nu mai retin dar voi scrie la Agila senzori...
Tu nu ai arc la clapeta de acceleratie este numai motor, pinioane si 2 potentiometri. Nu se trage de clapeta, nu se apasa, pina la motoras ai pinioane reductoare care se pot barbieri daca se trage ca mioriticul de clapa. Se demonteaza si se curata. Am pus poze, murdaria mare este in spatele ei si nu ai cum sa o vezi. Am sa completez postul cu masuratori si detalii.
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
...de la "dancuciureanu" am invatzat...da'i bujiile jos si vezi dak sunt negre...dak da...curatzele sau schimba'le,si curatza f.f bine clapeta aia de acceleratie,ea nu inchide cum trebuie si de aceea iti baga mult combustibil care ramane nears...si de aici ti'a crescut si consumul.bafta la curatzare;)
  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Gata m-ati comvins maine la prima ora ma apuc de treaba, daca nu ploua bineinteles , abia astept sa vad rezultatele.....Salutari!
Skip ads

  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am curatat throttle body cum am vazut in pozele tale "DancuCiureanule" , dar simptomele continua , incep sa fiu din ce in ce mai mult comvins ca e vorba de porcaria aia de sonda lambda.Stii spuneai tu ca ea "sonda" incepe sa lucreze cand ajunge la nu stiu ce temperatura a gazelor , la mine cand motorul este rece nu-mi face nici o figura abia dupa ce se incalzeste incepe sa o ia in nas cu reprizele de plecare. Si inca o curiozitate , clapeta de la throttle body cand e in pozitia inchis trebuie sa fie perfect inchisa sau mai ramane un pic desc. cat sa se vada o fanta de lumina? Si la furtunul de vacum sau ce e acolo sub cel de la vaporii de la culbutori, m-i s-a parut ca gaura e opturata , sau are o bila ceva in cap nu am avut curaj sa bag o sarmulita de teama sa nu stric , mai bine intreb...Salutari!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU foloseste informatia de la sonda de oxigen dupa ce ea ajunge la temperatura de lucru 250-350 grdC, in rest dozajul este prestastabilit
A mea este cu 4 fire deci cu incalzire, iarna motorul este turat pentru citeva secunde (lucreaza fara sonda) si pe urma scade turatia la cea normala.
  • lucianiorescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: constanta
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca i-asi scoate mufa la sonda , si asi merge cativa km , doar pt a ma comvinge ca e de vina , ar fi vreo problema pt motor? Sau da-mi tu te rog o solutie cum sa verific sonda fara a merge la service. In ce priveste pornirea la rece si la mine e ceva de genul: sta turata aproape 1 min. in functie de cat de rece e afara dupa care revine la 920-940 ture. Salutari!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Zilele astea am sa pun la Agila , Senzori si cum se masoara cel de oxigen.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR