Ai uitat parola?


  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
As dori sa compar aceste valori cu ati posesori de vivaro la relanti
Modelul ales>,2005,Vivaro,Șasiu,ABS/ESP
Valori reale:

Tensiune baterie,15.3 V
Contact frână,Deschis
Viteza roată stânga față(SF),1 km/h
Viteza roată dreapta față(DF),1 km/h
Viteza roată stânga spate(SS),1 km/h
Viteza roată dreapta spate(DS),1 km/h
Releu ABS,Activ
Pompa restabilire,Inactiv
Viteză vehicul,0 km/h
Calibrare mărime pneu,145 mm
Calibrare mărime pneu,205/65 R16
Distribuția electronică a frânării,Activ

Modelul ales>,2005,Vivaro,Motor,F9Q 760/762(1.9L)

Tensiune sistem,14.4 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune alimentare senzor 1,5.0 V
Tensiune alimentare senzor 2,5.0 V
Semnal imobilizator,Okay-Smile
Funcția imobilizator programată,Da
Senzor 1 pedală accelerație,0.73 V
Senzor 1 pedală accelerație,0 %
Senzor 2 pedală accelerație,0.36 V
Senzor 2 pedală accelerație,0 %
Semnal senzor poziție pedală,0 %
Temperatura aer admisie,30 °C
Senzor masă aer,56 kg/h
Presiune turbo,97 kPa
Temperatură lichid răcire,44 °C
Viteză vehicul,0 km/h
Contact 1 fârnă,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Turație prescrisă de ralanti,800 RPM
Turație motor,804 RPM
Stare sincronizare senzor axa came<->arbore cotit,Sincron
Releu pompă combustibil,Activ
Presiune Rail,29.296 kPa
Temperatura combustibil,33 °C
Comandă -Presiune turbo,85 %
EGR - poziție comandată,5 %
Poziție actuală AGR,1.14 V
Releu preâncălzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncălzire,Activ
Releu încălzitor electric suplimentar 1,Inactiv
Releu încălzitor electric suplimentar 2,Inactiv
Releu încălzitor electric suplimentar 3,Inactiv
Comutator info climă,Inactiv
Presiune sistem climă,777 kPa
Releu climă,Inactiv
Semnal de ieșire 1 releu ventilator de răcire,Inactiv
Semnal de ieșire 2 releu ventilator de răcire,Inactiv
Martor motor,Deconectat
Martor timp de preâncălzire,Decon.12V
Indicator temp. mare lichid răcire,Deconectat
Cantitate injectată dorită la ralanti,8.5 mg/cursă
Cantitate injectată,8.9 mg/cursă
Presiune barometrică,100 kPa
Consum instantaneu,4.8 l/h
Deviație de ralanti,0 RPM

Modelul ales>,2005,Vivaro,Caroseria,Modul control caroserie

Tensiune baterie,13.1 V
Stare aprindere,Conectat
Funcția imobilizator programată,Da
Stare imobilizator,Inactiv
Cheie cu transponder,Transp. cheie 1
Chei cu transponder cunoscute,2
Led martor imobilizator (diodă luminiscentă),Deconectat
Kilometraj(rulaj),---.--- km
Viteză vehicul,0 km/h
Semnalizare virare la stânga,Deconectat
Semnalizare virare dreapta,Deconectat
Frecvență lămpi semnalizare,Inactiv
Comutator avarie,Inactiv
Indicator avarii,Inactiv
Stare uși față,Deschis
Stare uși spate,Închis
Stare plafonieră față,Conectat
Stare lampă habitaclu spate,Conectat
Decuplare iluminare interioară,Activ
Comutator funcționare intermitentă ștergător de parbriz,Deconectat
Comutator acționare ștergător la parcare,Conectat
Comutator pompă spălător față,Deconectat
Comutator încălzire lunetă,Inactiv
Stare încălzire lunetă,Inactiv
Lumini aprinse,Deconectat
Buzer,Deconectat
Buton telecomandă acționare scut/lung,Inactiv
Stare led închidere centralizată,Deconectat
Starea comutator sistem de închidere centralizată,Inactiv
Ultimul uz,Telecomandă
Închidere - motoare sistem centralizat,Inactiv
Deschidere - motoare sistem centralizat,Inactiv
Securizre - motoare sistem centralizat,Inactiv

Modelul ales>,2005,Vivaro,Caroseria,Airbag

Rezistență patron piro.șofer,3.6 Ohm
Rezistență circuit declanșare airbag pasager,2.2 Ohm
Rezistență circuit pretensionare șofer,5.7 Ohm
Rezistență circuit pretensionare pasager,5.2 Ohm
Rezistență senzor airbag lateral șofer,12.5 Ohm
Rezistență senzor airbag lateral-pasager,12.5 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al doilea rând din stânga,2.8 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al doilea rând din dreapta,2.8 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al treilea rând din stânga,2.8 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al treilea rând din drepta,2.8 Ohm
Martor(Check Light),Conectat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,289
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Tensiune baterie, 15.3 V - mai are un pic si crapa interfata Shocked

Da putine detalii despre cum se comporta masina, ce erori are stocate, ce vrei sa verifici.
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Masina se comporta foarte bine. Am gasit urmatoarele erori
P1635 -
Nu este prezent
P0400 -
Nu este prezent
P1125 -
Prezent
B0019 -
1 Am schimbat bujiile ca imi dadea eroarea 1635 circuit preincalzire defect general si 2 bujii erau arse. Dupa ce le-am schimbat vad ca martorul de la bujii din bord nu se mai stinge iar eroarea a ramas
2 Cateodata cand schimb pozitia scaunului de la sofer mi se aprinde martorul de la airbag in bord. In test imi spune ca am rezistenta de preditensionare prea mare ( testul care la-m pus mai sus este in momentul cand aveam acesta eroare.)
Scopul meu este sa vad si alte valori sa fac niste comparatii ca altfel de unde da interpretez datele?
Apropo tensiunea mare la baterie de la ce sa fie oare?
  • manolake

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vivaro din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La punctul 2 se pare ca sub scaunului avea o mufa care nu era bagata bine una in alta de aceea se explica ca imi dadea eroarea cand miscam scaunul, cand am fortato sa intre la maxim mufa sa stins pe loc eroarea si martorul in bord.
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
manolake a scris:As dori sa compar aceste valori cu ati posesori de vivaro la relanti
Modelul ales>,2005,Vivaro,Șasiu,ABS/ESP
Valori reale:

Tensiune baterie,15.3 V
Contact frână,Deschis
Viteza roată stânga față(SF),1 km/h
Viteza roată dreapta față(DF),1 km/h
Viteza roată stânga spate(SS),1 km/h
Viteza roată dreapta spate(DS),1 km/h
Releu ABS,Activ
Pompa restabilire,Inactiv
Viteză vehicul,0 km/h
Calibrare mărime pneu,145 mm
Calibrare mărime pneu,205/65 R16
Distribuția electronică a frânării,Activ

Modelul ales>,2005,Vivaro,Motor,F9Q 760/762(1.9L)

Tensiune sistem,14.4 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune alimentare senzor 1,5.0 V
Tensiune alimentare senzor 2,5.0 V
Semnal imobilizator,Okay-Smile
Funcția imobilizator programată,Da
Senzor 1 pedală accelerație,0.73 V
Senzor 1 pedală accelerație,0 %
Senzor 2 pedală accelerație,0.36 V
Senzor 2 pedală accelerație,0 %
Semnal senzor poziție pedală,0 %
Temperatura aer admisie,30 °C
Senzor masă aer,56 kg/h
Presiune turbo,97 kPa
Temperatură lichid răcire,44 °C
Viteză vehicul,0 km/h
Contact 1 fârnă,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Turație prescrisă de ralanti,800 RPM
Turație motor,804 RPM
Stare sincronizare senzor axa came<->arbore cotit,Sincron
Releu pompă combustibil,Activ
Presiune Rail,29.296 kPa
Temperatura combustibil,33 °C
Comandă -Presiune turbo,85 %
EGR - poziție comandată,5 %
Poziție actuală AGR,1.14 V
Releu preâncălzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncălzire,Activ
Releu încălzitor electric suplimentar 1,Inactiv
Releu încălzitor electric suplimentar 2,Inactiv
Releu încălzitor electric suplimentar 3,Inactiv
Comutator info climă,Inactiv
Presiune sistem climă,777 kPa
Releu climă,Inactiv
Semnal de ieșire 1 releu ventilator de răcire,Inactiv
Semnal de ieșire 2 releu ventilator de răcire,Inactiv
Martor motor,Deconectat
Martor timp de preâncălzire,Decon.12V
Indicator temp. mare lichid răcire,Deconectat
Cantitate injectată dorită la ralanti,8.5 mg/cursă
Cantitate injectată,8.9 mg/cursă
Presiune barometrică,100 kPa
Consum instantaneu,4.8 l/h
Deviație de ralanti,0 RPM

Modelul ales>,2005,Vivaro,Caroseria,Modul control caroserie

Tensiune baterie,13.1 V
Stare aprindere,Conectat
Funcția imobilizator programată,Da
Stare imobilizator,Inactiv
Cheie cu transponder,Transp. cheie 1
Chei cu transponder cunoscute,2
Led martor imobilizator (diodă luminiscentă),Deconectat
Kilometraj(rulaj),---.--- km
Viteză vehicul,0 km/h
Semnalizare virare la stânga,Deconectat
Semnalizare virare dreapta,Deconectat
Frecvență lămpi semnalizare,Inactiv
Comutator avarie,Inactiv
Indicator avarii,Inactiv
Stare uși față,Deschis
Stare uși spate,Închis
Stare plafonieră față,Conectat
Stare lampă habitaclu spate,Conectat
Decuplare iluminare interioară,Activ
Comutator funcționare intermitentă ștergător de parbriz,Deconectat
Comutator acționare ștergător la parcare,Conectat
Comutator pompă spălător față,Deconectat
Comutator încălzire lunetă,Inactiv
Stare încălzire lunetă,Inactiv
Lumini aprinse,Deconectat
Buzer,Deconectat
Buton telecomandă acționare scut/lung,Inactiv
Stare led închidere centralizată,Deconectat
Starea comutator sistem de închidere centralizată,Inactiv
Ultimul uz,Telecomandă
Închidere - motoare sistem centralizat,Inactiv
Deschidere - motoare sistem centralizat,Inactiv
Securizre - motoare sistem centralizat,Inactiv

Modelul ales>,2005,Vivaro,Caroseria,Airbag

Rezistență patron piro.șofer,3.6 Ohm
Rezistență circuit declanșare airbag pasager,2.2 Ohm
Rezistență circuit pretensionare șofer,5.7 Ohm
Rezistență circuit pretensionare pasager,5.2 Ohm
Rezistență senzor airbag lateral șofer,12.5 Ohm
Rezistență senzor airbag lateral-pasager,12.5 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al doilea rând din stânga,2.8 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al doilea rând din dreapta,2.8 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al treilea rând din stânga,2.8 Ohm
Rezistență circuit mecanism de pretens. - al treilea rând din drepta,2.8 Ohm
Martor(Check Light),Conectat





ciudat este ca si mie imi arata 15,2 la tensiune,dar maine verific cu un multimetru,credeam ca doar eu am problema asta,inseamna ca nu citeste op comul bine

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata