Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mihaixxx89

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
BBuna ziua. Detin o astra G din 2001, motor 16_16v benzina de 101 CP cu 145.000 de km la bord. De aproape 2 luni am o problema foarte enervanta cu masina, aceasta comportanduse in felul urmator: Masina merge in 3 bujii, la relantii masina trepideaza,nu trage cum trebuie ,consumul este foarte ridicat, imi ajuma bujia 1 de langa distributie, imi da rateuri ( adica masina fiind stationata se aude la toba din spate niste "pufuri" sa zic asa). Am avut check-ul aprins si am pus-o pe un tester la care am descoperit urmatoarele erori :P0300,P0301,P0130.
Pana acuma am schimbat bujiile, am probat alta bobina , am schimbat injectoarele intre ele si e acelasi rezultat. Vreau sa mentionez ca masina face aceste probleme numai in oras, daca o scot in exterior si ii dau talpa, masina isi revine la normal. Am sa listez aici erorile:
P0130 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0131 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0132 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0133 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1)
P0134 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)

P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
Din cate vad ar putea fi sonda lambda dar mi-e greu de crezut ca de la un senzor poate sa faca asa, eu ma banui mai mult catalizatorul... Astept parerile voastre va multumesc anticipat
Skip ads

  • zarnescu alexandru

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,aceeasi problema am avut o si eu in urma cu ceva timp,aceleasi coduri de eroare,dupa ce am schimbat bobine,bujii,verificat si curatat injectoare si multe altele s a dovedit a fi doua supape pe cilindrul 3.Asa ca cel mai indicat ar fi sa faci un test de compresie ca sa elimini orice problema mecanica.
  • zarnescu alexandru

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,aceeasi problema am avut o si eu in urma cu ceva timp,aceleasi coduri de eroare,dupa ce am schimbat bobine,bujii,verificat si curatat injectoare si multe altele s a dovedit a fi doua supape pe cilindrul 3.Asa ca cel mai indicat ar fi sa faci un test de compresie ca sa elimini orice problema mecanica.
  • almarian

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic ca toate aceste erori iti apar din cauza ECU-ului. Incepe prin a face o verificare a acestuia pentru a nu inlocui piese care functioneaza corect. Sunt multe discutii pe aceasta tema. Si eu l-am schimbat anul trecut, tot pe 145000km, doar ca la mine incepuse sa dea erori pe pedala de acceleratie, pe clapeta de acceleratie si pe releul pompei de benzina. toate erorile apareau dupa ce se incalzea bine motorul. E vorba de niste firicele din ECU care se dezlipesc din cauza dilatarii la temperaturi mai mari.
Skip ads

  • mihaixxx89

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Almarian chestia este ca mie imi face mereu aceasta problema ( motor rece/cald) doar cand ies cu ea in exterior si ii dau putin talpa vreo 15 km masina isi revine. Astept zilele astea sa merg la un mecanic recomandat sa imi faca un test de compresie. Am precizat problema aceasta la baietii din Bucuresti care repara ECU dar eu mi-au spus ca nu prea cred ei ca ar fi din Ecu.... Am sa revin cu alte informatii
  • mihaixxx89

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la mecanic. Am pus testerul aceleasi erori. Am facut si un test de compresie si uitati rezultatele : Pistonul unu :12 ; Pistonul doi: 15 : Pistonul 3 : 15 ; Pistonul 4 : aproape 16. Baietii de la service mi-au spus ca e bine totusi dar m-au intrebat daca masina mananca ulei. Mentionez ca de la primul schimb de ulei am facut 6000 de km si am adaugat pana acuma aproape 2,5 L de ulei. Asta i-au pus putin pe ganduri sa segmenteze motorul. Voi dragii mei colegi ce parere aveti?
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
as merge sigur pe supape,segmenti,mecanic as paria ca e,pe cilindrul 1 e marea problema,ecu sigur nu e ,altele sunt erorile de ecu
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
bine? 12,15,15 ,16,e daca incerci sa arunci ciocanul la olipiada ,glumesc,e mare diferenta de bari intre cilindri,trepideaza sigur
Skip ads

  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu trebui sa fi un geniu ca sa iti dai seama ca motorul tau are reale probleme la pistonul 1.motorul tau e total "dezechilibrat"la valorile de compresie gasite.colegul zarnescu alexandru are dreptate poate sa fie o supapa,oricum ai so verifici, dar la 6000 de km sa bagi 2,5 litri ulei e mult asa ca sar parea ca te paste o segmentare deaia ai ai trepidati,lipsa putere motor consum mare.de EGR nu te "lega"el saracu are alt rol si da alte simtome mai ales cand pui piciorl pe acceleratie.cu motorul cald si pornit daca iei capacul de la ulei gazeaza?<sau scoti joja e aceias treaba>
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un astra G din 2001 motor 1.6 16 valve benzinar si prezinta cam aceleasi simptome tremura motorul si fluctueaza relantiul
am 2 erori stocate de ECU:
P0400 - Semnal de la recircularea gazelor de evacuare în afara limitei de toleranþã(ventil deschis)
(0A) - Prezent
00017 - Lipsã semnal de turaþie
Prezent
din ce am citit pe forum pareri sunt cu miile insa o rezolvare clara nimeni
un mic ajutor din partea colegilor care s-au lovit de aceeasi problema va rog
multumesc
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ce motor este Z16XE, cam au probleme cu EGR-ul.

P0400 - Este de la EGR ("curatare EGR Z16XE" eventual facut proba cu altul de pe alt motor Z16XE, nu este o piesa ieftina)
"tremura motorul si fluctueaza" de la EGR cred.

P0017 - Senzorul de turatie probabil dar nu sunt sigur.
(este pe fulie, de curatat daca are ulei pe el, verificat mufa-cablu-Senzor.)
Sau probat cu altul daca gasesti, sa nu il cumperi degeaba.
http://www.youtube.com/watc...tu.be&t=1m23s

Sunt doar pareri de bebe.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez EGR-ul are pistonasulgripat/blocat
am incercat sa il curat/degripez cu fel de fel de solutii insa in zadar
am un egr de la un astra 1.6 8 valve sper sa se potriveasca ca sa ii fac o proba
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
A doua eroare e de la senzorul de pe arbore.se afla situat in dreptul jojei de ulei cam la jumatatea blocului motor.curata-l sau schimba-l doar pe original.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
multumesc am sa verific si senzorul
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
astazi am verificat cu piese de pe alta astra 1.6 8 valve urmatoarele:
-clapeta de acceleratie
-EGR
-senzor temperatura aer admisie
-curatat senzorul de la volanta si cel de la axele cu came
-verificat distributia (este la punct)

am mers cu masina azi si acum a inceput sa se subtureze iar cand merg constant cu viteza mica intr-o treapta inferioara 1,2 si nu acclelerez imi da in nas rau si dupa 3500 de turatii in treapta a 1-a se simte ca zboara pana la 3500 de turatii nu prea ar trage dar dupa parca fuge de sub mine iar relantiul undeva pe la 600-700 rpm si fluctueaza
am mai observat ca si iluminatul de la plafoniera cat si farurile au lumina tremuranda adica palpaie dupa turatia motorului nu tare dar se simte
cateva zile in urma problema era simai grava si anume dupa ce deceleram mi se oprea motorul de tot iar atunci aveam un piciorus de la modulul fiselor de la bujii rupt deci pierderea de curent era mai accentuata,am inlocuit modulul fiselor cu unul nou iar problema s-a imbunatatit considerabil insa si acum mai am pierderi de putere ....
posibil sa fie ECU?
pareri va rog?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat 2 ECU in 2 saptamani la Z16SE. Deci se poate.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eroarea 0017 o ai pentru ca ai facut diagnoza cu motorul oprit si nu exista semnal de turatie, deci asta scoate-o din calcul.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am scos eroarea 00017 din calcul,m-am elucidat ce e cu ea ulterior

deci este posibil si ecu sa fie de vina?

daca il schimb si pun un ECU cu cheie+cip si imobilizator mai este necesar sa fac programare sau rescriere ECU pentru ca la treaba asta sunt cam in ceata
mentionez ca am OP-COM numai ca imi este teama sa nu stric ceva incercand sa fac programari repogramari
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ECU cu cheie+cip si imobilizator nu mai e nevoie de nici o programare daca e de pe aceeasi motorizare.
Dupa ce ai pus alt EGR ai scapat de P0400?
Daca da... verifica presiunea de benzina in rampa injectoare. Trebuie sa fie 3.8 bar.
Daca nu pune blind la EGR si scoate mufa.
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
lainceputg ai scris de desfacut motor, sa stii ca treaba asta am facuto eu la z18xe ca tot nu ii mai dadeam de capat si a fost ecu pana la urma. ca valori aveam tot asa cam dezechilibrata presiunea dar nu imi manca ulei. a. ca si costuri te duci undeva in 400 450 de lei cu manopera si toate garnituri schimbate unde umbli. eu am fost cu chiuloasa la verificat si nu a fostnevoie de umblat la supape.
probeaza un ecu cel mai bine
bujii ai schimbat ,inversat?
probat bobina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR