- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Alex ceara aia din spalatorie de 30,000lei este o vrajeala care nu tine nici pina la prima ploaie.
Masina ta nu este metalizata si probabil nu are lac deci merge lejer polish. Daca nu uzi tot timpul si nu speli repede la sfirsit va arata masina ca data cu var.
Varianta 1 : masina+polish+ceara = max 120 lei
Varianta 2 : polish mecanic+ceara = ? nu dau bani la altii ...
Masina ta nu este metalizata si probabil nu are lac deci merge lejer polish. Daca nu uzi tot timpul si nu speli repede la sfirsit va arata masina ca data cu var.
Varianta 1 : masina+polish+ceara = max 120 lei
Varianta 2 : polish mecanic+ceara = ? nu dau bani la altii ...
Jh0nny
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2005
- Mesaj Privat
M-am apukt si eu sa polishez si sa dau cu ceara capota si 2 portiere cu ceara din kaufland NRG Wax si polish prevent la tubulet ! Pe capota am dat de 2 ori cu ceara dar pe portiere numai odata ! De ce oare se prinde asa de tare oare prafu ? .... Diferente se vad intradevar mult mai lucios si la fina suprafata unde am dat dar prea mult praf se pune in acele zone ! DC oare ? SI mai jos rezultatul !
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
cu acelasi nrg wax am dat (vezi posturile anterioare) si aveam acele dungi ca si in prima imagine. acuma ca ploua ma uit la capota si toata partea dreapta si nu vad nici o diferenta...apa tot asa sta pe ea, praful s-a pus de 10 ori mai tare pe portiunile date cu ceara...asa ca data viitoare ori apelez la cineva cu o rotativa sau ma duc la un meserias...
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
ovidium a scris:Am folosit si eu polish-ul Prevent si stiu ca nu mai este nevoie de ceara: contine si un silicon-ceva in el care actioneaza ca repellent de ploiae, praf samd.
Nu-mi explic de ce la tine nu si-a facut efectul de a trebuit sa folosesti si ceara si tot degeaba...!
Nu-mi explic de ce la tine nu si-a facut efectul de a trebuit sa folosesti si ceara si tot degeaba...!
Ma indoiesc ca exista o solutie care indeparteaza un strat din lacul masinii si in acelasi timp adauga un strat protector de ceara.
Eu zic sa folosesti ceara dupa polishare si cu siguranta rezultatele vor fi superioare.
Nota: La Alapdrino SCM se gasesc masini electrice de polishat la preturi foarte mici. Incepand de la 60ron.
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
mihilc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pentru rezultate exceptionale nu puteti folosi o simpla ceara din comert. Ceara ofera doar protectie, adevaratul luciu se obtine printr-o polishare profesionala. Exista mai multe firme in Bucuresti, dar va recomand www.maniadetailing.ro deoarece sunt la inceput si au tot interesul sa faca treaba de calitate pentru a obtine clienti.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
nfc
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 17DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2006
- Mesaj Privat
Fratilor, cele mai bune produse hobby de pe la noi sunt cele de la Tutle Wax (nu vreau sa fac reclama).
Pentru polish (de indepartat micile zgaraieturi si vopseaua oxidata), atat cu masina, cat si manual, folositi cu incredere Rubbing Compound sau Safe Cut (se gasesc in Metro, Cora, etc si sunt relativ ieftine - 15-17 RON).
Inainte de toate masina trebuie spalata si uscata foarte bine.
Nu uitati ca trebuie folosita o carpa (cu microfibra de preferat) sau un pad de burete (ambele umezite pentru rezultate mai bune).
Se freaca bine pe portiuni pana substanta incepe sa dispara. Dupa aceea indepartati rezidurile cu o carpa cu microfibra.
Daca utilizati o masina de polishat (nu un flex ordinar deoarece acesta are turatia foarte mare-11,000 rot/min si ....), padul trebuie plimbat in permanenta pe suprafata de lucru. Masinile de polishat profesionale au turatie variabila (600-3,000 rot/min). Aveti mare grija la bandouri, chedere, etc, in general tot ce este negru din plastic sau cauciuc, caci se curata foarte greu si raman albicioase.
Nu lucrati pe portiuni mari, ci pe parti din caroserie (capota, aripa, portiera, etc). Daca zgarieturile nu s-au luat la prima aplicare, repetati procedeul.
Ceara (aveti de ales o gramada de la Turtle Wax), de preferat ceara solida, se aplica asemanator.
Indepartarea se face cu o carpa cu microfibra sau cu un pad de blanita.
Puteti aplica succesiv mai multe tipuri de ceara, incepand cu cea mai protectiva (de preferat una sintetica) si finalizati cu cea mai lucioasa ( una cu Carnauba-una foarte buna este si cea solida de la Formula1-aprox. 20 RON).
Ceara cu carnauba nu este foarte recomandata pentru negru metalizat, deoarece estompeaza ecetul de sidef.
Pentru polish (de indepartat micile zgaraieturi si vopseaua oxidata), atat cu masina, cat si manual, folositi cu incredere Rubbing Compound sau Safe Cut (se gasesc in Metro, Cora, etc si sunt relativ ieftine - 15-17 RON).
Inainte de toate masina trebuie spalata si uscata foarte bine.
Nu uitati ca trebuie folosita o carpa (cu microfibra de preferat) sau un pad de burete (ambele umezite pentru rezultate mai bune).
Se freaca bine pe portiuni pana substanta incepe sa dispara. Dupa aceea indepartati rezidurile cu o carpa cu microfibra.
Daca utilizati o masina de polishat (nu un flex ordinar deoarece acesta are turatia foarte mare-11,000 rot/min si ....), padul trebuie plimbat in permanenta pe suprafata de lucru. Masinile de polishat profesionale au turatie variabila (600-3,000 rot/min). Aveti mare grija la bandouri, chedere, etc, in general tot ce este negru din plastic sau cauciuc, caci se curata foarte greu si raman albicioase.
Nu lucrati pe portiuni mari, ci pe parti din caroserie (capota, aripa, portiera, etc). Daca zgarieturile nu s-au luat la prima aplicare, repetati procedeul.
Ceara (aveti de ales o gramada de la Turtle Wax), de preferat ceara solida, se aplica asemanator.
Indepartarea se face cu o carpa cu microfibra sau cu un pad de blanita.
Puteti aplica succesiv mai multe tipuri de ceara, incepand cu cea mai protectiva (de preferat una sintetica) si finalizati cu cea mai lucioasa ( una cu Carnauba-una foarte buna este si cea solida de la Formula1-aprox. 20 RON).
Ceara cu carnauba nu este foarte recomandata pentru negru metalizat, deoarece estompeaza ecetul de sidef.
- flavius1611
- ****
- 1,040 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,040
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
si pt culoarea neagra ce ne recomanzi
ca eu ma tot chinui cu sonnax si polish si ceara si drept sa spun nu prea ma incanta ce iese
polish-ul e pe culoare iar operatiunea o fac numai manual,nu am gasit o masina de polishat bune
am gasit numai porcarii care nu merita banii
deci in concluzie pt negru safir ce ar fi cel mai bun?
ca eu ma tot chinui cu sonnax si polish si ceara si drept sa spun nu prea ma incanta ce iese
polish-ul e pe culoare iar operatiunea o fac numai manual,nu am gasit o masina de polishat bune
am gasit numai porcarii care nu merita banii
deci in concluzie pt negru safir ce ar fi cel mai bun?
nfc
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 17DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pai, ce sa-ti spun.....am incercat sa indepartez o zgarietura de pe portiera unui Golf 4 negru (culoare L041) si cu Safe Cut a iesit super.
Dupa aia am dat cu banala Turtle Wax Original (pasta) si a iesit super (oglinda)
Totul este sa folosesti o ceara sintetica (fara carnauba) si sa freci, atat polishul, cat si ceara pana capata o culoare translucida si incepe sa se usuce si sa dispara.
La final, dupa ce s-a uscat, indepartezi rezidurile cu o carpa de microfibra.
Produsele Sonax, am auzit, ca sunt foarte bune, dar nu le-am utilizat.
Dupa aia am dat cu banala Turtle Wax Original (pasta) si a iesit super (oglinda)
Totul este sa folosesti o ceara sintetica (fara carnauba) si sa freci, atat polishul, cat si ceara pana capata o culoare translucida si incepe sa se usuce si sa dispara.
La final, dupa ce s-a uscat, indepartezi rezidurile cu o carpa de microfibra.
Produsele Sonax, am auzit, ca sunt foarte bune, dar nu le-am utilizat.
- flavius1611
- ****
- 1,040 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,040
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
nfc
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 17DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2006
- Mesaj Privat
O faci pe riscul tau.....
Ideea e, cum am mai spus, o masina de polis-at profesionala are turatir variabila intre 600-3,000 Rot/min, in timp ce un flex naspa, are 11,000 rot/min.....nu spun mai multe....
O bormasina cu turatie variabila, merge cat de cat, dar este vorba de stabilitatea pe care o ai pe suprafata de lucru, intelegi ce vreau sa-ti spun.
O alta problema cu bormasina este faptul ca, daca o folosesti un timp indelungat in sarcina la turatii joase, risti sa-ti cam crape motorul, carbunii, etc (cam aceeasi chstie ca si mersul cu masina subturat long time....)
Si nu uita, padul de burete (care are mai multe grade de duritate - incepi cu cel mai dur si termini cu cel mai moale, in functie de cat de mult vrei sa "intri" in lac/vopsea) trebuie umezit ca sa nu-ti arzi vopseaua.
Ideea e, cum am mai spus, o masina de polis-at profesionala are turatir variabila intre 600-3,000 Rot/min, in timp ce un flex naspa, are 11,000 rot/min.....nu spun mai multe....
O bormasina cu turatie variabila, merge cat de cat, dar este vorba de stabilitatea pe care o ai pe suprafata de lucru, intelegi ce vreau sa-ti spun.
O alta problema cu bormasina este faptul ca, daca o folosesti un timp indelungat in sarcina la turatii joase, risti sa-ti cam crape motorul, carbunii, etc (cam aceeasi chstie ca si mersul cu masina subturat long time....)
Si nu uita, padul de burete (care are mai multe grade de duritate - incepi cu cel mai dur si termini cu cel mai moale, in functie de cat de mult vrei sa "intri" in lac/vopsea) trebuie umezit ca sa nu-ti arzi vopseaua.
- grigs
- **
- 107 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Vectra Z16 XEP
- Bucuresti
grigs
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am cumparat din Cora o ceara solida Tutle Wax hotarat sa o dau pe masina mea care are o culoare negru metalizat. Masina este nou si vreau sa-i protejez vopseaua ca deja au incepat sa apara zgarieturi. Cand m-am dus la spalatorie cei de acolo mi-au spus ca nu merita, ca oricum are luciu si nu are rost sa-i dau cu ceara solida ca apoi trebuie s-o degresez. Cel mai indicat este ceara lichida care o dau ei acolo.
Voi ce parere aveti? Cum sa protejez o vopsea noua fara sa-i fac polish?
Voi ce parere aveti? Cum sa protejez o vopsea noua fara sa-i fac polish?
nfc
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 17DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2006
- Mesaj Privat
grigs a scris:Am cumparat din Cora o ceara solida Tutle Wax hotarat sa o dau pe masina mea care are o culoare negru metalizat. Masina este nou si vreau sa-i protejez vopseaua ca deja au incepat sa apara zgarieturi. Cand m-am dus la spalatorie cei de acolo mi-au spus ca nu merita, ca oricum are luciu si nu are rost sa-i dau cu ceara solida ca apoi trebuie s-o degresez. Cel mai indicat este ceara lichida care o dau ei acolo.
Voi ce parere aveti? Cum sa protejez o vopsea noua fara sa-i fac polish?
Voi ce parere aveti? Cum sa protejez o vopsea noua fara sa-i fac polish?
Eu cred ca merita sa o dai cu ceara solida si dupa aia (daca mai ai chef) poti s-o dai si cu ceara lichida. Ceara solida cica tine cateva luni (ca si protectie), dar e bine sa-i mai dai la 2-3 spalari si cu ceara lichida ca s-o mentii super lucioasa.
Ce-ti spun aia de la spalatorie......e vrajeala.....ca sa te platesti la ei asa zisa ceara...
Totul este OK (daca masina este noua) atata timp cat o dai numai cu ceara si nu cu pasta (polish) abraziva.
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
love4cars a scris:
Ma indoiesc ca exista o solutie care indeparteaza un strat din lacul masinii si in acelasi timp adauga un strat protector de ceara.
Ma indoiesc ca exista o solutie care indeparteaza un strat din lacul masinii si in acelasi timp adauga un strat protector de ceara.
Nu am spus ca ar adauga ceara!
Am spus numai ca ar contine un ulei siliconic, cu efect de repellent.
vezi si aici:
https://www.clubopel.com/vie...highlight=prevent
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat