Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mih@ela

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti,ma poate ajuta cineva si pe mn?am un opel asta caravan din 99 ,motor2.0,diesel si as vrea sa stiu ce ulei imi trebuie pt cutie?ii multum oricui ma poate ajuta
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Automata, manuala?
  • mih@ela

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
manuala
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
F23? De ce vrei sa-l schimbi?
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil pt ca i s-a zis de vreo cunostinta/mecanic/priceput(oricare dintre calitati Smile ). In mod normal, daca tinem cont si de vechimea masinii consider ca nu e rea deloc ideea de a schimba complet uleiul, mai ales ca nu este atat de costisitoare operatiunea. Ma gandesc si eu sa il schimb (nu completez) pt ca nu stiu istoricul masinii (e adusa de afara), am pregatit deja 1L ulei ELF Tranself NFJ 75W-80 pt completare dar mai iau inca 1L de GM tot 75W-80 si schimb complet uleiul, asemenea.
  • mih@ela

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
o am de 3 ani ,e adusa din germania iar acum vreau sa plec din nou cu ea tot in germania si sa fac toate schimburile sa nu am vreo surpriza pe drum
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Aveti probleme? Intra greu in viteza, agata, ceva?
  • mih@ela

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mi s-a parut k intr
a mai greu un pic in viteza
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ce inseamna putin mai greu? Ai facut comparatie cu o masina la fel?
In caz, ca nu, cutia de la Y20DTH, adica F23 e mai grea putin.
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Zice ca o are de 3 ani deci face comparatia fata de cum a mers aceeasi cutie, pana acum...zic eu
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Poate n-a mers iarna cu ea. A zis ca i se pare.
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Merlucius a scris:Cel mai probabil pt ca i s-a zis de vreo cunostinta/mecanic/priceput(oricare dintre calitati Smile ). In mod normal, daca tinem cont si de vechimea masinii consider ca nu e rea deloc ideea de a schimba complet uleiul, mai ales ca nu este atat de costisitoare operatiunea. Ma gandesc si eu sa il schimb (nu completez) pt ca nu stiu istoricul masinii (e adusa de afara), am pregatit deja 1L ulei ELF Tranself NFJ 75W-80 pt completare dar mai iau inca 1L de GM tot 75W-80 si schimb complet uleiul, asemenea.


Am prins timp frumos sambata si am dat jos capacul lateral de la cutia de viteze, avand disponibil doar acel 1l de ulei, cu intentia de a vedea cat ulei mai am, ceva toaletare si completare. Surpriza a fost de proportii, din cutie s-au scurs abia...50ml ulei Shocked
Am curatat frumos capacul, am descoperit eventualele ciupituri de garnitura capac pe unde s-ar fi putut pierde uleiul de-a lungul timpului (pana sa cumpar masina, pt ca de cand o am nu am obs nici o pierdere pe jos). Am pus pasta de-aia rosie de temperaturi inalte pt garnituri motor peste garnitura capacului, l-am pus la locul lui, strans bine la suruburi :4xcap hexagon iar restul cu cap stea/torx . Desfacut/curatat buson umplere de sus (dadusem bateria si suportul, jos - am umblat si la throttle-body si la EGR), umplut cu acel 1l . Dupa 2 zile de mers, schimbatorul tinde sa se miste mai greu, da sa agate si in a 3-a , pana la schimb doar in a 2-a facea figuri.

Concluzie: voi cumpara 2l de ulei GM, il dau jos p-asta si fac treaba ca la carte - aviz amatorilor Smile
Skip ads

  • cyber

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare mie daca imi, intra greu in viteza 1 uneori si imi agatza in R cand o bag ce-ar fi uleiul ? sau...?
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai primul pas este aceasta simpla operatiune de intretinere: completarea cu ulei. Dupa ce stii ca ai cantitatea si calitatea de ulei corespunzatoare , atunci poti observa daca cutia de viteze are nevoie de service sau doar trebuia intretinuta - ca si femeia Very Happy
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Merlucius a scris:Am prins timp frumos sambata si am dat jos capacul lateral de la cutia de viteze,

dacã ai demontat capacul lateral, cel de lângã roata din stânga care acoperã pinioanele de a-V-a nu ai rezolvat nimic. Pentru a goli uleiul trebuie demontat capacul inferior, adicã cel de pe fundul cutiei (dacã are) care acoperã coroana diferențialului. Dacã nu are acel capac, atunci va trebui scos bușonul de nivel și introdusã o sondã în cutie pentru a aspira cei 1,8 litri de ulei și dupã aceea introdus uleiul nou. Dacã tu ai pus uleiul pe la capacul lateral, care este mult mai sus de nivel, acum probabil ai un litru peste nivel. Dacã circuli cu ulei peste nivel în cutie, s-ar putea sã ai mai târziu probleme cu ambreiajul care se va unge.
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai n-am pus ulei pe la capacul lateral, ci pe sus pe la busonul de umplere (am scris mai sus cum si in ce conditii). Capacul acela lateral a fost dat jos si pe acolo doar am scurs uleiul. Pt scurgerea completa a uleiului, te referi la capacul acela bombat, orizontal, din josul cutiei? Am comparat cu nivelul lui si nu cred ca ar sta aproape 2l de lichid in diferenta de nivel asa de mica... Confused
Daca trebuie sa umblu la busonul de nivel, nu e suficient sa il indepartez? Nu se scurge singur surplusul de ulei? Trebuie extras cu ceva? Nu-mi e prea clar, iar faza cu uleiul la ambreiaj m-a bagat in ceata
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
tu spui cã:
„Pai n-am pus ulei pe la capacul lateral, ci pe sus pe la busonul de umplere„
sã ști cã la opel nu existã nici un bușon de umplere „sus„, doar bușonul de aerisire. Busonul de nivel se aflã lângã planetara din stânga sau la unele modele dreapta(este incomod accesul) și se desface cu inelara de 13mm. Deci dacã vrei sã faci o treabã completã, dai jos capacul de jos pentru golire, apoi torni ulei pânã ce la bușonul de nivel dã pe afarã.
Ca sã scoți surplusul e de ajuns sã scoți bușonul de nivel, dar dacã ai pompã de absorpție poți scoate tot uleiul cu o sondã pe la acest bușon.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR