Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
Poate s-a mai scris despre aceasta problema...nu vreau sa incalc nici un regulament si nu vreau sa supar pe nimeni....dar deja am nervii intinsi la maxim si as avea nevoie mare de ajutor !.
Iata problema mea. A inceput acum 2 luni (cred) cand in timp ce mergeam la un drum lung mi s-a aprins martorul "masina cu cheita",dupa care masina si-a limitat viteza....am tras pe dreapta am oprit motorul,l-am pornit si a mers normal....Problema asta mi-a mai facut-o de cateva ori si in acelas mod am rezolvat-o. La ultimul drum la timisoara mi-a aparut problema asta de "miliarde " de ori ( deja ma invatasem cu ea,opream motorul in timpul mersului si-l porneam la loc)...iar acum acest martor cu cheita i-mi sta tot timpul aprins,mai mult de 3000 de ture nu se tureaza motorul si am dus-o pe tester si mi s-a spus ca "ceva" nu porneste turbina. A verificat totul..totul pare a fi ok,doar ca tija de la turbo se trage cand pornesc motorul dupa care i-si revine la pozitia initiala si presupun ca nu mai face presiune. Baiatul de la tester mi-a spus ca de vina pt asta este clapeta electronica de admisie.....NU stiu ce sa mai cred? A-ti avut probleme de acest gen?
Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • gynelln

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Ar fi bine sa postezi si codul de eroare pe care il genereaza.
Am avut si eu o problema similara, iar la mine acea tija de care mentionezi tu era sarita de la locul ei. De miscat tija se misca doar ca nu mai actiona clapeta, astfel masina se limita la 3000 de ture.
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dupa metoda "agrafei" pe bord i-mi arata ca si erori 2 coduri : 50074 si 00275
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
.......sa fie oare sonda Landam? motoarele 1.7 cdti au sonda Landam?
multumesc.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
....s-a mai scris. in fine, iti dau cateva probabile cauze:
1) senzor MAP
2) debitmetru
3) electrovalva turbo

din acestea, nr 3) tind sa cred ca este in proportie de 95%. la mine asa a fost.
bafta!
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult !
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cu multa placere!
...sa ne tii la curent cu ce rezolvi!
  • ionnutz007

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2003 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2012

  • Mesaj Privat
frate aceeasi problema am avut'o si yo. dar alaltaieri....nu am mai avut vlaga deloc la masina si kiar voiam sa trec pe la sercice azi,dar mi'au zis k e turbina bulita si tre s'o skimb k scuipa ulei...acu caut turbina...am gasit ceva la 1900 RON pe la cluj, cik ar fi facuta de Mitubishi... dak mai stiti cineva de unde as putea sa iau ceva original sau dak nu,,,ceva mai bun macar. ma multumesc anticipat.
si la probleama aia cu limta la 3000 de ture testeru mi'a dat urmatoru diagnostic:CIRCUIT DE COMANDA CONTROL PRESIUNE TURBOCOMPRESOR, n'am facut yo traducerea .
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eroarea aceea...am avut-o si eu. la mine asa cum am mai zis...era fix de la electrovalva turbo. ti-am scris ceva in postul tau legat de turbina. GARRET originala eu am cumparat parca la 350euro, noua, nefolosita.
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
chiar nu mai inteleg nimic.....acum i-mi apar 3 coduri de eroare 050074,023456,112502.....nu vreau sa supar pe nimeni,dar ca si calitate germana incep sa regret aceasta masina...chiar mi se pare ca e facuta in graba si cu o gramada de defecte ascunse... Sad
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pana nu rezolvi nimic...probabil o sa mai apara inca vreo 2-3 coduri. cel cu 0234-5a e de la electrovalva turbo. asa a fost si la mine si la inca cativa colegi de forum care chiar ti-au zis si ei treaba asta in post.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
dragos.coroset a scris:chiar nu mai inteleg nimic.....acum i-mi apar 3 coduri de eroare 050074,023456,112502.....nu vreau sa supar pe nimeni,dar ca si calitate germana incep sa regret aceasta masina...chiar mi se pare ca e facuta in graba si cu o gramada de defecte ascunse... Sad

050074 - P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-031 - este un cod des intalnit la motoarele de 1.7 care nu prea are leac. Apare si dispare cand vrea el. Shocked Nu influenteaza cu nimic functionarea in parametrii a masinii.

023456 - P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation B-021
P0234 Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation B-021
- Probleme cu electrovalva ce comanda turbo. Schimb-o sau incearca s-o sufli cu aer cu presiune asa cum a facut un coleg de pe forum. Cauta thread-ul lui si vei gasi mai multe detalii. Nu te apuca sa schimbi turbina daca nu are joc in lagare sau nu are blocata geometria variabila de pe ea. In general o turbina defecta v-a scoate sunete ciudate, v-a consuma si v-a imbiba admisia cu ulei etc.

112502 - P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-014 - Clapeta de acceleratie defecta. Pentru rezolvare desfaci UEC-ul care este localizat langa baterie si cureti mufele de sub el cu spray de contacte. Daca problema persista te duci si cumperi clapeta.

Vorbind la modul general sa stii ca noi degeaba iti dam idei daca tu nu le pui in practica. Masina n-o sa se repare de la sine daca nu inlocuiesti piesele defecte. In timp e posibil sa-ti apara si alte defecte care au cauza comuna acelasi piese in cauza. Sfatul meu ar fi sa pui in practica ideile date de mine si ceilalti colegi si poate ai sa te bucuri de masina asa cum ti-ai dorit. Wink

Bafta
Skip ads

  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles...maine asta o sa fac...de fapt vreau sa schimb clapeta electronica de admisie si dupa aceea o iau pas cu pas...oricum multumesc mult pentru sfaturi si o sa va tin la curent cu evolutia masinii...o seara faina
  • alijah

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
verifica si intercoolerul si furtunele de la turbina si cele de vacuum.a mea avea aceleasi simptome si am avut furtunul de la intercooler desprins de la prindere si tragea aer fals sau scapa aer si de acolo mi s-a blocat si filtrul de particule.Verifica si supapa de vacuum de la turbina
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema ! Very Happy Smile Very Happy De vina era clapeta electronica de admisie....nu mai am nici o eroare si fuge de manca pamantul.
Multumesc mult tuturor pentru sfaturi si o zi cat mai faina
  • soso0040

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sad Buna posesori de OPEL! Am intrat si eu de curand in grupul posesorilor de OPEL.In primul rand va transmit ca este vorba de un astra h,break,fabricatie 2006,1,9cdti,74kw si am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv!In timpul mersului la o turatie de 3000-3200 rotatii mi se aprinde martorul galben cu cheita dupa care cam dupa cel mult 1km i-mi taie din putere si nu se mai tureaza mai mult de 2000 de rotatii.Mentionez ca am fost cu ea la service iar cei de acolo mi-au spus ca este de la senzorul de presiune de pe rampa de inalta.Am schimbat rampa cu totul (cu una second) iar apoi mi-a zis ca trebuie sa schimb si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta.Am schimbat si regulatorul tot cu unul second cei drept si am constatat ca are aceeasi problema!Am cumparat alt regulator tot second si iarasi la fel!Mecanicul i-mi spune ca are aceeiasi problema si sa cumpar un regulator nou ca asta este problema iar pe tester mi-a aratat si intradevar asa apare.Nu stiu cum sa rezolv problema asta cumpar si un regulator nou dar daca nu este de la el?Daca a avut cineva problema asta si ma poate ajuta mi-ar fi de mare ajutor.Va multumesc.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
.....mai exact...cum arata acea clapeta electronica de admisie si unde e montata. ca nu imi dau seama la ce te referi. eu am verificat si curatit clapeta la a mea, dar era una mecanica si era pozitionata la intrarea in galeria de admisie. dar se numea clapeta de acceleratie Confused
  • dragos.coroset

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
clapeta electronica de admisie este in fata EGR-ului este prinsa in 4 suruburi de EGR...mai exact este prima piesa in care intra furtunul de aer din radiatorul turbinei

asta este.....in partea dreapta este EGR-ul iar in stanga intra furtunul
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
gata am inteles...este vorba despre aceeasi piesa la care faceam si eu referire, numai ca eu o cunosteam de clapeta de acceleratie.
multumesc!
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am un prieten cu o Astra H 2006 1.9 Z19DTL si are urmatoarea problema
spune ca se aprinde martorul cu cheita si nu se mai tureaza mai mult de 3000
I-am pus eu OPcom-ul pe ea si a iesit urmatoarele erori :

B0234 - Clapã de distributie aer - defect de calibrare
(00) - Nu e prezent
B1000 - ÃŽnlocuiti modulul de comandã(ECU) ?
(37) - Nu e prezent


Intrebare , clapeta de distributie aer este clapeta de acceleratie ?
si ce inseamna B1000 sau apare din cauza clapetei , multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR