Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mosu90

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna!

Am si eu o problema, sper sa fie cu electromotorul !

Saptamana trecuta cand au fost temperaturi mai scazute , am observat ca atunci cand dadeam la automat, la prima "invarteala" invartea ceva mai greu, dupa care dadea normal la automat si pornea. Acest lucru s-a accentuat din ce in ce mai mult si in ultimele zile de-abia mai trecea de "prima rotatie", dupa care invartea perfect normal si pornea. Astazi nu a mai trecut de loc de prima invarteala, facea ca si cum s-ar chinui sa-l invarta dar foarte foarte greu , sa zicem ca in intervalul cat am tinut eu cheia la automat (2-3 secunde) a invartit 1cm din coroana (nu stiu daca intelegeti exact ce vreau sa zic aici, am incercat sa explic cat mai ok cum a reactionat).

Am descris simptomele, acum sa descriu putin si starea masinii:
Bateria - Am schimbato iarna trecuta (ianuarie-februarie) deci nu cred ca e asta cauza. Plus ca nu imi scade intensitatea luminii in bord cum o facea cand m-a lasat bateria anul trecut. Bornele nu sunt coclite si nici slab stranse.
Uleiul - Nu stiu daca are vreo legatura, dar cel de la care am luat masina (tot cand am schimbat si bateria) mi-a zis ca uleiul a fost schimbat. Eu acum am facut 15000km si vroiam sa-l schimb, insa am impresia ca el m-a mintit si uleiul era mai vechi. Se poate sa fi afectat cumva motorul? in sensul ca nu mai poate fi invartit din cauza ungerii?

Precizez ca in mers nu aveam absolut nici o problema, masina tragea bine, nu consuma mult , nu scotea fum ciudat, la relanti statea perfect, nu se auzea vreun sunet ciudat la motor, in afara de "tacanitul" specific acesui motor.

Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai incerc? O sa chem si un mecanic zilele astea.

L.E - Am mai incercat o data si acum in afara de tacanitul ala la electromotor, nimic. Repet , nu scade intensitatea luminilor in bord ceea ce imi spune ca bateria nu e o problema.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Te-a lasat electromotorul. Se reconditioneaza, insa nu va mai tine la fel de mult ca cel original.
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand incearca cu ALTA BATERIE. Scaderea intesnitatii luminii in bord,are legatura cu bateria.
In al 2-lea rand schimba uleiul. Nu are legatura cu pornirea,stiind vascozitatea uleiului.
Intreaba fostul proprietar ce ulei a pus,si cand. Tu deja ai 15mii...foarte mult,in conditiile in care se schimba in jur de 10mii (vb. de ul ulei normal 10w40). Eu am pus cand aveam o Nova,un ulei,FOARTE gros,(eram incepator) si iarna nu avea putere sa "rupa" uleiul dimineatza,iar dupa prima pornire (trasa) pornea fara probleme.
Drumuri bune !
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu zic asa, in prima faza incearca sa-i incarci bateria, incearca si cu cabluri de la alta masina ( cablurile sa fie cat de groase le poti tu gasi), daca nu ai la indemana un redresor sau eventual incearca cu o baterie de imprumut care sa sti sigur ca este buna. Daca masina functioneaza inseamna ca bateria era de vina si mergi pe firul problemei incercand sa afli ce anume a terminat-o intr-un an...baterie defecta=garantie, consumatori aiurea=remediat, alternator care nu incarca....etc. Daca in schimb cu bateria buna nu se aude decat "clank" de la electromotor...va trebui sa-l schimbi/reconditionezi. Procedeaza in felul asta pentru ca pot fi oricare dintre cele doua defecte: baterie sau electromotor insa e mai ieftin si mai usor sa elimini intai bateria din ecuatie...la electromotor se ajunge greu, nu cred ca reusesti singur acasa sa-l demontezi pt ca ai nevoie de rampa si costa si mai mult reconditionatul.
P.S. nu-i mai da cheie asa sa auzi cum face "clank", pe langa carbuni va trebui sa inlocuiesti si rotorul pt ca faci scurt pe colectorul acestuia si inca o chestie la care sa fi atent daca ai ghinionul sa trebuiasca rectificat rotorul, mai bine cumperi altul nou decat sa iei la smirghel colectorul, in a doua situatie nu te va tine mai mult de cateva porniri toata lucrarea si o iei de la capat cu demontatul electromotorului de pe masina.
Skip ads

  • mosu90

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ok, inca nu am testat nimic, o sa teste in weekend.

Pe un alt forum un baiat m-a intrebat o chestie interesanta: Daca nu cumva am baterie de 60Ah si fac drumuri multe prin oras.
Vreau sa spun ca a descris perfect scenariul. Tind sa cred ca e de la baterie, o sa incerc sa o pornesc cu cabluri si daca functioneaza o sa las bateria pe redresor o noapte.

Va tin la curent Smile
  • sorin84r

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare am si eu o problema la pornire.invart cheia in contact, iar cand invart ,se sting luminile la bord.si se aude un clantanit,
mentionez ca inainte de asta am avut o problema cu martorul luminos de la baterie de la bord se aprindea in mers iar daca opream si o porneam din nou se stingea. ce ar putea sa fie?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Bateria moarta/descarcata. Probabil alternator defect.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR