Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • o.amariei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Schema utilizata de mine este cam asa:

In schema se prezinta situatia de capat de cursa in care manivela actioneaza SW2.
Montarea microintrerupatoarelor le-am facut ca si @CATA26BCN in pagina 4.( https://www.postimage.org/Pq6Cpg0.jpg )
Avantajul este ca nu necesita montarea celui de al treilea fir la masa.
Microintrerupatoarele trebuie sa "taie" plusul cand manivela ajunge la capatul corespunzator.
Ca si paranteza mentionez ca microintrerupatoarele trebuie sa fie de tip NC (cand manivela este undeva la mijloc, ambele microintrerupatoare trebuie sa aiba contactul pus / continuitate).
Skip ads

  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Vreau si eu sfatul vostru.Cum schimb motorasul de recirculare la sistemul behr.Ce trebuie sa demontez si cum.Multumesc
  • ADM

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Andrei WPX a scris:Salut.Vreau si eu sfatul vostru.Cum schimb motorasul de recirculare la sistemul behr.Ce trebuie sa demontez si cum.Multumesc


Scoti torpedo-ul (6 suruburi) - desfaci parghia care face legatura intre cutia motorasului si turbina - 3 suruburi de la acea cutie (aproape imposibil de desurubat daca nu dai turbina jos sau daca nu folosesti furtun flexibil la surubelnita) - iar in acea cutie gasesti motorasul. Detalii in primele pagini unde colegii au postat foarte detaliat problemele aparute si rezolvarile aferente.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ADM a scris:Am o rugaminte, cei care v-ati facut acel montaj electronic cu temporizator, postati din nou schema, pentru ca din primele pagini ale forumului a disparut din cauza vechimii... cel putin eu nu l-am putut vedea. Multumim !

La cererea publicului...

Skip ads

  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tranzistorii de care sunt?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Orice combinatie de NPN-PNP, de la BD1** in sus.
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Merlucius a scris:Salutare,
de cand am cumparat masina am tot auzit zgomot de motoras in bord/dreapta care se "chinuie" si se tot opreste porneste din nou, tot timpul cat e cheia in contact pe poz II sau pornit motorul. Zilele trecute am fost la tara unde am avut ceva timp (putin) sa desfac torpedoul si sa vad care-i treaba. Am descoperit ca acea clapeta de recirculare aer este antrenata de un mic motoras care nu se mai opreste, ci doar isi schimba sensul de rotatie daca apas butonul de recirculare aer, cel de langa AC. Insa MOTORUL NU SE OPRESTE. Cum se poate remedia aceasta problema enervanta, mai ales ca am deconectat motorasul pt ca se poate arde (vezi cuvantul "chinuie" care spune tot).
Am tot cautat prin forum dar nu se prea explica multe pt aceasta problema.
Mutlumesc


Problema mecanica - rezolvare mecanica:
Am demontat intreaga turbina cu clapeta+motoras(sistem Delphi), ocazie cu care i-am facut intretinere la motor, turbina(avea crusta de jeg), am scos din lagare clapeta propriuzisa, am identificat cupla de plastic crapata, am lipit-o cu Picatura si am consolidat-o cu sarma autohtona sub forma de 2 mici coliere stranse si asigurate bine , avand grija sa nu impiedice balansarea in lagar.

Acum paleta functioneaza ca nou, nu ii mai aud zgomotele si cupleaza f bine(verificata pana la reasamblarea turbinei). Ii garantez functionarea pana la adanci batraneti Razz
  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Cum dau jos acel motoras care prin tija respectiva actioneaza clapeta?
Ce chei imi trebuie ca nu am reusit.
Va multumesc.
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Recomand cheie tubulara cu clicket, ideal ar fi sa ai si un prelungitor flexibil(eu nu am avut) pt ca la surubul de sus se umbla f greu. Cheie nr 6 parca..
  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ms pt ajutor.
  • ciolpi2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema.
Odata cu gerurile recente, incepator fiind, am hotarat sa nu mai circul cu masina, dar nici nu am renuntat la ideea de a o porni din doua in doua zile macar.
Am constatat dupa seria de freezing rain de la inceputul lunii ca nu-mi functioneaza degivrarea pe parbriz. Am tinut peste o ora motorul pornit dar tot nu-mi mergea ventilatia de la baza parbrizului, iar curatarea acestuia a devenit o munca de chinez practic.
Daca v-ati mai lovit careva de aceasta problema si ati rezolvat-o, va rog sa-mi spuneti si mie ce trebuie facut.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am patit la fel cu ocazia ploii inghetate. Incearca o recalibrare din op com. La mine se decalibrase cand sa descarcat bateria.
Skip ads

  • ciolpi2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu inteleg ce e op com
  • Cristian_13

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:
ADM a scris:Am o rugaminte, cei care v-ati facut acel montaj electronic cu temporizator, postati din nou schema, pentru ca din primele pagini ale forumului a disparut din cauza vechimii... cel putin eu nu l-am putut vedea. Multumim !

La cererea publicului...


Schema in mare o inteleg ... Intrebarea este ce fire tai de la mufa sau motoras si unde vin legate.
Dupa o verificare a motorasului am constatat ca este defect. Se poate inlocui cu unul de la un actuator pentru ca dimensiunile sunt aceleasi ? Multumesc.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ciolpi2 a scris:Nu inteleg ce e op com
.op com ul este o interfata de diagnoza ptr opel bazata pe laptop mai slaba ca functii ca un tech 2-care e testerul de uzina al opel ca sa zic asa.
in alta ordine de idei ce cheie trebuie la alea 3 suruburi torx tubulara?in curand cred ca ma apuc si eu de demontat motorasul.multumesc drumuri bune.
  • ciolpi2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Merci cmarius53, urmeaza sa o duc la o diagnoza si poate ii dau de cap acolo.
  • pytycu73

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am patit si eu aceeasi problema cu recircularea aerului in habitaclu , cind merge cind nu . Dupa o cautare amanuntita pe forum am trecut la treaba si am descoperit ca motorasul nu isi mai facea treaba cum trebuie . Am demontat modulul de actionare a clapetei de recirculare de pe masina si am inceput testele cu el . Cind am demontat motorasul am descoperit ca magnetul care inlocuieste statorul s-a dezlipit de pe carcasa si se misca , fapt care bloca rotorul . Am lipit magnetul cu solutie BISON A+B ( ptr. metal ) , dupa care am montat doua microintrerupatoare pe carcasa modulului , nu am vrut sa demontez aeroterma de pe masina pentru ca este destul de complicat tinind cont ca afara ploua . Pentru a nu umbla la instalatie ( sa nu tai firele de la mufa ) am sectionat calea de curent din interiorul modulului ( cele doua foite metalice care alimenteaza motorasul ) chiar inainte de condensator si am lipit 4 fire care duc la cele doua microintrerupatoare , am dat o gaura de 5 mm , pe unde am scos firele .Pentru a actiona limitatoarele la cap de cursa am prelungit axul de la pinionul care a actioneaza clapeta cu o tevusca de 4,7 mm diametru ( un pin din acela care se foloseste la cablurile litate ) pe care am lipit o tablita in forma literei "V" cu o deschidere de 120 de grade in prima faza , pentru ca am reglat unghiul pe urma la fata locului . voi reveni si cu poze .
  • aurelvoinea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
[quote="1.7dti_edition2000"]Daca va rog frumos puteti sa-mi trimiteti si mie schema cu clapeta de recirculare ca nu mai este pe site.Va multumesc
  • aurelvoinea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:Am ramas si eu cu recircularea blocata din cauza acelui motoras buclucas. L-am desfacut, am reconditionat colectorul rotorului si periile si i-am adaugat acel circuit temporizator care-l scoate de sub tensiune. Ii multumesc lui 1.7dti_edition2000 pentru ideea postata la pagina 2.


Puteti sa ma ajutati si pe mine cu un circuit din acela pentru motorasul la clapeta de recirculare pentru astra g ?? Va rog frumos ,platesc . Question
  • Batman

  • Mesaje scrise: 367
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca nu e o idee f buna montarea temporizatorului, pt ca daca nu o mai impinge nimic, clapeta va cadea la hopuri, deci nu va ramane in pozitia fixata (inchis sau deschis). Deci faptul ca Opel a lasat motorasul sub tensiune in continuu, nu e lipsit de explicatie.

Eu am schimbat clapeta pt ca se rupsese si am inlocuit-o cu una noua, care cica nu mai are defectul modelelor vechi. Sa vad cat o sa tina si asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR