Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum spuneam, motorasul ramane alimentat tot timpul, adica tu cat mergi cu masina, exista tensiune pe perii/colector. Probabil dupa un timp se incing/oxideaza si nu mai fac contact
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ramane curent pe el la capatul cursei cand e pe recirculare (led aprins la buton) sau cand baga aer de afara (led stins)?
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
e impartial, ramane curent in ambele pozitii Very Happy
  • ilaur2k4

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa schimbi motorasul.
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am conceput si probat o schema de temporizator simplu pt acest motor,cu 2 tranzistoare,merge foarte bine,dupa citeva secunde scade la zero curentul prin motoras
Montajul e mic,totusi nu incapea asa ca l-am montat sub acel ansamblu,si am tras 3 fire inauntrul lui printr-o gaura ,unul lipit la motor si celelalte la mufa de alimentare
Nu stiu cum se poate pune imaginea schemei aici,asa ca luati-o de la http://rapidshare.com/files...porizare.JPG.html
R1=3.9Kohmi,R2=20Kohmi,diodele sunt 1n4001,tranzistoarele- de 3A/50V,unul PNP si unul NPN,condensatoarele doua de 220microfarazi/16V puse asa pt a fi ok in ambele sensuri
Cui nu-i convine temporizarea o poate modifica din R1.

Motorasul original nu e de putere mare,are 33 ohmi bobinajul,de aia si-au permis (mama lor....) sa-l lase continuu in tensiune;diametru 25mm,lungime cca 33mm,tensiune 12V,se mai gasesc prin aparatele video cu dimensiunea asta si axul identic in diametru.Problema cu alte motorase cred ca e ca sunt mai puternice si tinde sa ramina intepenit angrenajul intr-unul din capete,cel putin in cazul meu


Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Mie 06 Jun, 2007 12:28 am, modificat de 4 ori in total
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ansamblul asta de motoras+rotile dintate e 300 ron la Opelshop,daca il gaseste careva la un pret rezonabil (zicea cineva de 100 ron intr-un post) sa ne spuna si noua de unde
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Salut

Am si eu o problema cu butonul de recirculare.Cand aceasta este pornita clapeta turbinei se inchide si trace aer de afara iar cand aceasta este oprita se deschide si trage aer din masina(merge in sens invers decat cel normal).Ce pot face sa reglez situatia? Mentionez ca timp de cateva saptamani motorasul a fost blocat pe recirculare.

Multumesc.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ar trebui sa desfaci torpedoul si sa te uiti la clapa ce comanda de unde sa vina aerul. o gasesti deasupra aerotermei. daca actionezi butonul cu torpedoul desfacut, o sa te prinzi cu siguranta care-i treaba.
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Butonul de recirculare are doua furtunase. Pur si simplu inverseaza-le intre ele. Dar pentru asta tre sa ajungi cumva la ele.

CristianTM.
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
M-am uitat la clapa de sub torpedou si actioneaza invers fata de ce ar trebui sa faca.Se inchide cand dau pe recirculare si se deschide cand este inchis butonul.
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ti-am urmarit threadul asta de ieri. Ieri credeam ca n-am inteles eu bine si nu ma bag. Apoi am crezut ca am inteles, si ca intr-adevar iti merge pe invers recircularea. Acum iar m-ai bagat in ceata:
Se inchide cand dau pe recirculare si se deschide cand este inchis butonul.

Ce intelegi prin "se inchide"? Sau mai exact, cand pornesti recircularea din buton, si este aprins ledul de pe buton, iti trage aer dinauntru, sau din afara?
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Cand este apasat butonul trage aer de afara( am vazut ca se inchite clapeta de sub torpedou).
Skip ads

  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ma ajuta si pe mine cineva care se pricepe : in primul rand nu i-mi mai merge butonu care inchide si deschide clapeta de recilculare aer, 2 am fost la un electrician mia desfacut torpedoul si a scos motorasul de acolo sa uitat la el si a constatat ca , cind ii da comanda de recilculare, ramine blocat asa doar o comanda primeste deschis sau inchis in rest el merge incontinuu chiar daca eu am oprit recilcularea el tot se invirte ,3 am cautat la toate magazinele acel motoras si la dezmembrari l-am cautat si degeaba nu l-am gasit.Inainte ca electricianul sa puna motorasul la loc am scris codurile care le avea pe el si mam dus cu aceste coduri la magazine si la toti le dadea acelasi lucru: sistem reglaj faruri. Oare electricianul ala nu a desfacut ce trebuia? motorasul este bosch si se afla chiar linga aeroterma ,tulumba aia rotunda de sub torpedou in parte stinga motorasul pt reglat faruri unde se afla? Cine ma ajuta si pe mine sa-mi spuna cum se numeste motorasul ala,si cum sa-l gasesc?
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
M-ar interesa si pe mine. Tot asa cand inchide cand nu. Dar butonul de recirculare de pe consola se aprinde normal. Trebuie schimbat motorasul sau poate fi si altceva? Oricum pana una alta l-am lasat pe deschis.
  • crapu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
motorasele pt. faruri sunt langa faruri nicidecum in interior langa aeroterma.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
au la opelshop,singura problema e ca e 100 euro ansamblul cu motorasul
  • MihailO

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si mie mi se abureste f.f. tare parbrizul si celelalte geamuri. Am dat torpedoul jos si nu stiu care ar fi pozitia corecta a semisferei pentru pozitia cu led-ul pe recirculare. Mie, parca daca aprind led-ul de recirculare mi se inchide semisfera de la ventilator(cre oricum nu merge decat cand vrea ea). E pe invers cumva?
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema acelui motoras. Doua saptamani, de cand a venit frigul, m-a omorat cu aburirea geamurilor. Trebuia sa merg numai cu aerul conditionat pornit ca sa am o suprafata dezaburita de o palma in dreptul ochilor. Asa ca am dat torpedoul jos, am scos motorasul ala si acum sta foarte bine la mine pe birou. Am lasat clapeta aia sa atarne libera si de atunci nu mai am niciun pic de abur pe geamuri. Nu intra aer rece pe acolo, am caldura in masina. Singurul dezavantaj este faptul ca intra miros neplacut daca stau in spatele unui camion. Dar acolo nu prea stau Very Happy .

Problema nemteasca - solutie romaneasca.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ªi al meu tot pe birou stã. Se pare cã asta e o problemã generalã la Astra cu astfel de sistem. Am încercat zile întregi sã-l repar, i-am schimbat ºi motoraºul cu unul dintr-un video vechi, mergea 1 datã ºi apoi se bloca. Acum nu se mai aprinde nici mãcar becul din buton. Dacã ºtie cineva cum pot sã rezolv mãcar problema cu întrerupãtorul sã anunþe aici vã rog, cã cu motoraºul rezolv eu cumva bineînþeles altfel decât nemþii ºi o sã anunþ atunci cum.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
MihailO a scris:Si mie mi se abureste f.f. tare parbrizul si celelalte geamuri. Am dat torpedoul jos si nu stiu care ar fi pozitia corecta a semisferei pentru pozitia cu led-ul pe recirculare. Mie, parca daca aprind led-ul de recirculare mi se inchide semisfera de la ventilator(cre oricum nu merge decat cand vrea ea). E pe invers cumva?


Când becul este aprins înseamnã cã semisfera este în poziþia închis (se recirculã aerul din interior - dacã dai torpedoul jos o sã vezi turbina aerotermei). Dacã becul e stins recircularea nu se realizeazã (intrã aer de afarã - semisfera acopera turbina aerotermei). Asta bineînþeles dacã porcãria aia de motoraº funcþioneazã, nu ca la mine. Very Happy
PS: Îþi recomand sã þi semisfera pe recirculare dacã mergi prin locuri mirositoare. Very Happy dar nu prea mult fãrã sã mai deschizi geamul cã o sã te sufoci.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR