Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru ca am mai fost intrebat cum am rezolat prblema utilizid cele 2 switch-uri,pun o poza.eu am avut BEHR care a fost ai usor accesibil.pe linga cele 2 fire am mai folosit un fir de masa.se intlege caeste nevoie de demontarea ansamblului.

Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am ramas si eu cu recircularea blocata din cauza acelui motoras buclucas. L-am desfacut, am reconditionat colectorul rotorului si periile si i-am adaugat acel circuit temporizator care-l scoate de sub tensiune. Ii multumesc lui 1.7dti_edition2000 pentru ideea postata la pagina 2.



  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine acceasi prblema ... a ramas pe bagat aer de afara, am desfacut torpedoul si daca ajut putin semisfera aia isi face treaba ok 2-3 curse si ramane blocata, o ajut iar si iar merge 2-3 curse iar ramane blocata ... am uns parghiile si tot ce mai era mobil pe acolo. Ce sa ii fac sa mearga bine ? Daca il desfac sa ii curat rotorul si periile rezolv ceva ? Daca nu ce este de facut ? Va multumesc anticipat !
  • bgrares

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2007

  • Mesaj Privat
axul de plastic ordinar al clapetei de admisie aer in ventilator, s-a rupt si la mine. banuiesc ca din cauza ca a tot fortat motorasul care ramane alimentat si care a fortat tot ansamblul. As fi vrut sa schimb eu aceasta clapeta, dar nu stiu cum sa desfac capacul ventilatorului. Ma poate lamuri cineva? Trebuie dat jos, adica are suruburi si in spate la care nu ajungi daca nu dai tot jos ? sau se poate si doar daca desfaci 3-4 suruburi din partea de sus?
solutie temporara...am scos fisa de la motoras ca sa nu mai mearga non-stop...in gol.
Skip ads

  • DAD
  • *
  • 24 mesaje
  • din 13 Sep 2006
  • Astra 2003 Y17DTH
  • Bucuresti
  • DAD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
bgrares: se desfac suruburile cu cap hexagonal de 5.5 din spatele torpedoului, se dau jos in exteriorul masinii chederul inferior parbriz si masca de plastic care acopera ansamblul stergatoarelor, se desface din cele 4 suruburi torx grila de plastic de deasupra aerotermei si se mai desface inca un surub cu cap 5.5 care mai tine capacul. Odata eliberat, capacul respectiv si eventual restul clapetei se extrag pe interior prin spatiul torpedoului. Ai nevoie de torx, cheie clichet mica si bit de 5.5. Daca mai ai nedumeriri, putem vorbi pe PM.
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
masina este opel astra G

mare problema,azi a ramas butonul de recirculare cu becul aprins,indiferent de pozitie(inchis-deschis),pe langa asta nici nu se mai deschide clapeta de recirculare de la aeroterma...am desfacut torpedoul am scos mufa de la motorasul de recirculare si am pus aparatul de masura pe mufa,problema este ca nu mai produce inversarea polaritatii si merge doar pe inchis.
suspectez ca pe panoul de comnda sa intamplat ceva,motorasul daca il alimentez de la ata sursa merge in ambele sensuri daca schimb polaritatea.
multumesc celor care imi vor da sfaturi
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
revin cu masuratori,pe inchiderea clapetei am 9.8volti iar pe deschidere am doar 2.4 volti....becul la butonul de recirculare tot aprins a ramas
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
nimeni,nimic Sad
Skip ads

  • ScOOp

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2006

  • Mesaj Privat
DAD a scris:bgrares: se desfac suruburile cu cap hexagonal de 5.5 din spatele torpedoului, se dau jos in exteriorul masinii chederul inferior parbriz si masca de plastic care acopera ansamblul stergatoarelor, se desface din cele 4 suruburi torx grila de plastic de deasupra aerotermei si se mai desface inca un surub cu cap 5.5 care mai tine capacul. Odata eliberat, capacul respectiv si eventual restul clapetei se extrag pe interior prin spatiul torpedoului. Ai nevoie de torx, cheie clichet mica si bit de 5.5. Daca mai ai nedumeriri, putem vorbi pe PM.



Multam mult pentru post-ul asta ! Toata lumea se plange dar nimeni nu a explicat concret cum se scoate tulumba aia de-acolo !
  • shao

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
bgrares a scris:........solutie temporara...am scos fisa de la motoras ca sa nu mai mearga non-stop...in gol.


Sautare!

Mașina : opel astra h 1.7 cdti din 2004
Problema: aburirea geamurilor excesiva (in special laterale spate)
Diagnostic ochiometric: clapeta de reciclare rupta - o vad cazuta prin grilajul aerotermei pe ventilator
Am scos torpedoul si scos a ramas. Aveam de gand sa desfac suruburile de la aeroterma dar nu am reusit sa scot intai cablul de alimentare! E cel din lateral stanga spate! E foarte greu accesibil Are cineva o poza cu mufa in cauza sa o încercuiascã intr-o poza?! Motorasul clapetei de reciclare are alt fir de alimantare? E cel galben exact in fata? Acesta cum se scoate ca am tras de el din toate fortele dar nu iese? Are alt sistem de prindere?

Deci am o prob cu scoaterea alimentarilor la aeroterma si motoras ca sa pot continua repararea! Rolling Eyes

Ps: pe forumul rusesc am vazut ca se poate scoate clapeta rupta fara sa mai scoti stergatoarele/chederul/masca de plastic/grila de plastic...
  • ady/

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2008

  • Mesaj Privat
fratilor am avut un opel astra g acum am un opel zafira aceeasi problema cu recircularea aerului
PROBLEMA REZOLVATA CU UN FUTRUN DE ALIMENTARE CU BENZINA DE DACIA ;
- DESEFACETI TORPEDOUL
- SCOATETI TIJA DE LA MOTORAS ( NU SI DE LA CLAPETA )
- PE TIJA BAGATI ACEL FURTUN NU TOT 1 - 2 cm
- SCOATETI FURTUNUL PE JOS PRIN PERTEA DIN SPATE A MOTORASULUI SA AJUNGA CUMVA INTRE PICIOARELE PASAGERULUI PE PODEA LA VARFUL PICIOARELOR DUPA CARE IL TAIATI ATENTIE NUMAI DUPA CE ATI INCHIS CLAPETA ADICA TRAGI SI IMPINGI DE FURTUN FARA PROBLEME TINE NU SE INDOAIE NU TRBUIE SA VA RAMANA MAI MULT DE 5 cm CATRE IN JOS .
nustiu daca m-am facut inteles este o metoda foarte simpla si nu costa decat 1.5 lei mai ales ca iarna mergi cu aerul de afara astfel i-ti abureste geamurile iar vara mergi pe recirculare din interiar pt AC.
daca nu ati inteles si este cineva interesat ma gasiti la 0767381272
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
In toata masina ti-ai tras "inovatii" d-astea? Sa stim sa ne ferim cand vrei s-o vinzi...
Skip ads

  • ady/

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu nu am tras in toata masina dar sa sti ca unele trucuri mici te ajuta sa scapi mai eftin si fara batai de cap, inca o chestie care costa foarte putin este ca mi sa blocat termostatul pe deschis si ca sa rezolv problema tot eftin am montat un termostat de DACIE pe furtunul care intra in radiator ( asta nu este inventia mea eu doar ma-m gandit la ea ) am cautat pe forum si am gasit inventia asta la altcineva am luat legatura cu respectivul sa ma conving daca merge si merge foarte bine va recomand .
DA O VAND VREAU SA-MI IAU UN OPEL VIVARO NEANMATRICULAT IL INMATRICULEZ LA BULGARI ASA ESTE SI MASINA PE CARE O AM ACUM .
  • musafirul.nepoftit

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Astazi cand am plecat de la intalnirea de la polivalenta, am patit urmatorul lucru.De cand am pus contactul, s-a auzit un huruit de undeva din bord.Chiar si cu motorul pornit tot se auzea, pana cand am inceput sa le iau pe rand.Am constatat ca atunci cand apasam butonul de recirculare si se aprindea becul , disparea huruitul.Cum inchideam recirculare, imediat huruia iar.Am aflat ca problema ar fi de la motorasul de recirculare.Aveti idee cat costa, sau daca merita sa-l schimb? Chiar si cu huruitul asta enervant, recircularea isi face treaba bine.Ciudat e ca doar cand e pornita , numai face urat.Astept pareri
  • musafirul.nepoftit

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema cu motorasul dar se pare ca tot mai e ceva.Cum scriam si mai sus, la mine huruia ceva tare.Am fost la service si mi-au zis ca e stricat motorasul.Am cautat la dezmembrari si am gasit carcasa cu tot cu motoras BOSCH cu 50 de lei.Am ajuns la service pentru mointaj si nu se potrivea mufa.A trebuit sa ia doar acel motoras ca de jucarie si sa-l puna in carcasa originala care este DELPHI. Am inteles ca difera carcasele motoraselor de la aerotermele delphi de cele BEHR.Eu am masina dinb 2007 si am delphi.Au dat torpedoul jos si din 3 suruburi au dat si motorasul.Au inlocuit doar motorasul ca rotile erau intregi si l-am probat.Ceea ce ma intriga este faptul ca acum desi totul functioneaza perfect (motorasul se invarte silentios inca de la punerea contactului, cand apas butonul de recirculare motorasul isi schimba sensul de rotatie, clapeta se ridica si coboara perfect) dar niciodata nu se opreste din rotatii.Deci el se invarte continuu, si la apasarea butonului doar isi schimba sensul de rotatie.Atat.Unii zic ca asa e normal ( sa mearga continuu) fara sa-l auzim, altii zic ca dupa ce inchide sau deschide clpa ar trebui sa se opreasca.Suntei siguri ca trebuie sa se opreasca? Eu si cand l-am probat inainte sa mi-l monteze pe masina tot nu se oprea.Si baietii din service au zis ca nu se opreste.Cineva mi-a zis ca am nu stiu ce capat de placuta rupt si nu mai stie cand sa se opreasca, dar ma indoiesc din moment e o ridica si o coboara perfec ( nu ramane blocata deloc). Lamuiti-ma si pe mine.Multumesc.
  • seba78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
problema este de la motoras si eu am aceiasi problema { motoras recirculare aer} trebuie schimbat nu ai ce sai faci
  • byker_boy11

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut,,poate ma ajuta si pe mine careva...de curand am observat..apas buton de recirculare..si nu face nimic..becul tot sclipireste cand apas pe buton dar nu ramane aprins...la prima banuiala pare butonul...stie careva pe unde gasesc? sau o alta eventuala cauza...astra g 2001 (semnatura)
  • DAD
  • *
  • 24 mesaje
  • din 13 Sep 2006
  • Astra 2003 Y17DTH
  • Bucuresti
  • DAD

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
byker_boy11 : se aude ceva continuu (un zumzait) in zona din spatele torpedoului? Daca se aude in continuu si ai sistem Delphi inseamna ca ti s-a rupt parghia de la clapeta de recirculare, trebuie schimbata clapeta.
  • ovydyufirst

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut, poate ma sjuta si pe mine cineva, cand dau drumul la clima indiferent de pozitia care o aleg sa bata, imi da aer doar pe parti si la piaoare, la jumate si pe parbriz nu imi da deloc, ce ar putea fi
  • ovydyufirst

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2010

  • Mesaj Privat
cineva mi-a spus k s-ar putea sa fie de la motarasul care comuta clapetele de pe o pozitie pe alta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR