Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
@lucyus- e normal ca senzorul barometric la ralanti sau scos sa arate 1 bar,normal trebuia sa arate 0.9.. bari deoarece masoara pur presiunea atmosferica
Skip ads

  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
la mine am depistat ce este. pe tester arata senzor presiune turbo si astazi cu ajutorul colegului krashy am probat un alt senzor si s-a stins becul in bord totul a revenit la normal se tureaza normal. acum urmeaza sa imi cumpar un senzor nou.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
E bine ca ai descoperit.
Si eu am tot schimbat piese si astfel am o colectie de un debitmetru si 2 senzori MAP.Doar ca la mine nu se aprindea nimic in bord si nimic pe tester.

O sa fi putin surprins sa vezi cat costa un senzor nou.
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mie imi arata 1.03-1.04 si in relanti si in accelerare si cand este demontat din galerie.
Skip ads

  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:E bine ca ai descoperit.
Si eu am tot schimbat piese si astfel am o colectie de un debitmetru si 2 senzori MAP.Doar ca la mine nu se aprindea nimic in bord si nimic pe tester.

O sa fi putin surprins sa vezi cat costa un senzor nou.
pei cat ar costa? tu nu vinzi?
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat cu turbo si acum am alte belele . masina merge beton cam 5,6 km dupa ce i dau un pic forja se ridica apa si fierbe in vas. am urmarit o si pe loc nu scoate bulbuluci la relanti , nu da cu fum si nu are esapamentul umed . pe joja nu e spuma , nici pe capacul de la ulei , suspectez termostat blocat sau garnitura chiulasa , ultimele coduri de eroare sunt astea Numãrul codurilor: 2

P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general
(0A) - Nu este prezent

P0400 - Sistem recirculare gaze - detectat flux insuficient
(05) - Nu este prezent
dupa ce se incinge apa se aprinde check si imi taie turbo , devine lenesa
ce poate avea ?
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
boost presure, acesta este de fapt senzorul(map) , nu cel barometric
cu el cred ca am probleme


Ultima modificare facuta de lucyus97 la Mie 07 Nov, 2012 4:20 pm
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
adrian terinte a scris:Salut
@lucyus- e normal ca senzorul barometric la ralanti sau scos sa arate 1 bar,normal trebuia sa arate 0.9.. bari deoarece masoara pur presiunea atmosferica


cred ca map nu este acelasi cu cel barometric
din cate stiu sunt doi senzori diferiti
daca gresesc sa ma corectati
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Senzorul MAP este acelasi cu cel barometric,doar ca barometric este mai popular in romaneste ca masoara bari-presiune.
Turbo creeaza o presiune masurata de un senzor in bari,sau poate in harta din ECU sau mai mult ca sigur nu se pomeneste de bari sau pascali deoarece senzorul transforma direct presiunea in volti sau ohmi.

MAP- mass air presure = presiune aer - senzor barometric sau de presiune
MAF- mass air flow = cantitate/debit de aer - debitmetru
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eronat!
senzorul map nu este acelasi cu senzorul barometric!
Mai intai documentati-va si apoi postati.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca zici ca e eronat atunci arata-ne tu explicatia sa nu mai facem confuzii
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in galeria de admisie intotdeauna este situat senzorul MAP (Manifold Absolute Pressure ) iar senzorul barometric ( Barometric Pressure Senzor) sau Baro senzor este situat undeva in zona exterioara motorului sau in ECU.
Lamurit?
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pai si senzorul barometric ce masoara?in afara motorului sau ECU?presiunea atmosferica? mm coloana de mercur ca eu tot nu inteleg.
Daca tot esti documentat da explicatia pana la capat sa nu murim prosti.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da, masoara doar presiunea atmosferica.
pe tester o sa vezi ca presiunea atmosferica este constanta iar presiunea din admisie (manifold pressure) este variabila, functie de turatie.
sunt rubrici diferite!
exemple :
la y17dt, senzorul MAP este in galeria de admisie fixat cu un surub iar cel baro este prins pe un suport de tabla in spatele electromotorului.
La y 20dth,psg 5, senzorul baro este in ECU iar la y20dth Vectra C PSG16 este pe amortizorul din dreapta.
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Dragi colegi, am inlocuit senzorul map, am pus mufa l-am tinut in palma ,indica 0,9bar,din curiozitate i-am pus mufa si celui vechi, tot in palma, rezultatul 1,04 bar. Totul a devenit clar l-am schimbat, am iesit la ture prin cartier, trage mult mai bine, insa la un semafor s-a aprins iar, am intrat pe opcom date live,si am observat la factor de umplere egr care de ragula este 1%, acum imi arata intre 27-45%. Se pare ca nu am scapat inca de problema.
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Baieti am si eu o problema cu B-ul meu .

Cand o pornesc prima data pe zii trebuie sa se incalzeasca putin pentru a trage bine .

Dupa ce se incalzeste merge perfect fara nici un fel de problema .

Erori nu am de nici un fel .

Si inca ceva , este cam galagioasa Neutral.... se aude rompaitura aia prea tare ....


Cam ce ar putea fii ?Este vre-o probema ? A-ti patit careva asa ceva ?

Multumesc .
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
probleme si iar probleme treaba sta in felul urmator: azi am schimbat senzorul de presiune turbo(multumesc adrian terinte)am pornit motorul becul a stat stins aproximativ 1 min timp in care masina se tura si mergea foarte ok s-a aprins iar atunci masina nu se mai tura mai mult de 4000 de ture am plecat de pe loc am bagat piciorul in ea becul s-a stins si a revenit la normal dar cand stau oprit la relanti se aprinde si nu se stinge decat cand pleci de pe loc si tre sa te dai la ea. am pus-o pe tester (multumesc fratele pustiu_pst)iar ca eroare a aparut cod P 0400. am inceput sa imi pierd rabdarea Sad
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Verifica bine vaccumul. Eroarea este legata de egr.
L-ai curatat? Gasesti mai sus ce inseamna 0400.
Bafta
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pentru simplueu11, ai verificat nivelul de ulei?
  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
azi dimineata am plecat cu ea si am vrut sa vad la cate ture se aprinde becul am mers cu ea pana la 4000 si acolo s-a aprins becul si s-a plafonat si aprins a ramas
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR