Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am observat ca masina nu prea trage , demaraj slab , si in treapta a 5 a la 2500 rot. se aprinde martorul si nu depaseste viteza de 120 . pe tester eroarea este P1125 - Electroventil presiune turbo - detectat flux excesiv (03) - Nu este prezent. am inlocuit toate cele 3 eectroventile de la vacuum si nici o schimbare , am luat furtunele la verificat sunt ok , a mai ramas debimetrul dar nu am gasit altul sa fac proba. data trecuta am avut aceeiasi problema si erau furtunele de vacuum sparte ... acum nu prea ii dau de cap , o parere va rog ?
Skip ads

  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasta eroare doar ca la mine se manifesta si cand stau mai mult timp la relantiu, adica daca prind un semafor,
se aprinde martorul si incepe sa mearga intr-un regim lent, fara turbo.
In tis zice ca la aceasta eroare ecu sesizeaza acel "flux" , ii taie turbo si egr adica un fel de regim safe sa zicem
Acum nu stiu ce sa zic, ma gandeam ca ar putea fi chiar si pompa de vaccum.
Inca nu am rezolvat, oricum sper sa-i dau de cap pana la sf. saptamanii
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si la mine e la fel in semafor se aprinde martorul. daca rezolvi anunta-ma si pe mine . eu mai am de incercat cu un debimetru si sa vad cum se prezinta dupa . daca rezolv ceva te anunt
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
lucyus97 a scris:Si eu am aceasta eroare doar ca la mine se manifesta si cand stau mai mult timp la relantiu, adica daca prind un semafor,
se aprinde martorul si incepe sa mearga intr-un regim lent, fara turbo.
In tis zice ca la aceasta eroare ecu sesizeaza acel "flux" , ii taie turbo si egr adica un fel de regim safe sa zicem
Acum nu stiu ce sa zic, ma gandeam ca ar putea fi chiar si pompa de vaccum.
Inca nu am rezolvat, oricum sper sa-i dau de cap pana la sf. saptamanii
daca ai rezolvat cu vectra da-mi si mie un indiciu te rog ca nu mai am idee ce sa - i mai fac , am probat debimetru, electrovalve, furtune , cauciucurile de la furtune vacuum vad ca tine la limba la furtunase , egr e ok, si turbo tot nu merge . nu mai stiu ce sa-i mai fac si ea merge mai rau ca o dacie.
am observat totusi ca in momentul in care montez supapa egr se apasa un pic parghia cand este stransa in suruburi . deci egr e un pic presat cand il montez , o fi normal sau trebui sa intre lejer?
Skip ads

  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da asa trebuie sa fie tija egr sa intre putin presat asa este si la mine,si eu de cateva zile sunt cu masina stricata si am c-am aceeasi simtome ca si ale voastre doar ca la tester mie mi-a iesit senzor presiune turbo. Tot la fel face si la mine sta becul aprins mereu si nu trage deloc,nu da cu fum doar mers greoi si am zis maine sa verific senzorul si ce mai tine de vacum sa vedem sper sa nu fie turbina ca de reparat costa cam 12 mil garantie 1 an. era bine daca as fi gasit un coleg cu aceeasi motorizare sa fi probat de la el de pe masina dar..
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
electrovalva de la turbo am eu , daca ai drum spre slatina ne intalnim si facem teste
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nici eu nu i-am dat de cap, insa cred ca este vorba de ceva electric. Am imlocuit si electrovalva de la turbo si tot degeaba.
Daca rezolv ceva va tin la curent.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pierderi de vacuum ! Verificati cu grija mare si atentie pe unde scapa si mai ales verificati pompa daca va face vacuum altfel trebuie sa o reconditionati/schimbati. In principiu de multe ori sunt de vina furtunele pt ca se fisureaza in locurile in care stau blegite pe anumite componente, si freaca pana face gaura, si uite asa se pierde vacuumul.
Skip ads

  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am citit valorile pe tester si cam asa apare . eroare nu a aparut decat deaca o forjez sa treaca de 2500 ron apare eroarea p1125
Valori reale:

Tensiune sistem 14.4 V
Codare variantã Limuzinã
Imobilizator Activ
Semnal imobilizator Primeºte
Semnal senzor poziþie pedalã 0.00%
Contact ralanti Activ
Senzor masã aer 385.4 mg/cursã
Senzor barometric 1.00 bar
Comandã -Presiune turbo 1.21 bar
Presiune turbo 1.01 bar
Temperaturã lichid rãcire 43 °C
Temperatura ulei motor 35 °C
Temperatura combustibil 24 °C
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã 12V inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Comutator info climã 0V inactiv
Electroventil oprire combustibil Activ
Inceput de injecþie calculat 9 grade
Inceput de injecþie real 2.8 grade
Cantitate injectatã calculatã 9.0 mg/cursã
Cantitate injectatã 7.3 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 65.00%
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation) 330 mg/cursã
Factor de umplere AGR 1%
Factor de umplere la ventil comandã turbionare 0.00%
Turaþie prescrisã de ralanti 800 RPM
Turaþie motor 801 RPM
Deviaþie de ralanti 0 RPM
Turaþie pompã 401 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Releu climã 12V inactiv
Viteza prescrisã 0 km/h
Vitezã vehicul 0 km/h
Tasta (I) (setare/accelerare) Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare) Inactiv
Tasta (O) (deconectare) Inactiv
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Deviaþie de cantitate maximã de combustibil 0.00%
Deviaþie de cantitate combustibil la pornire 3.0 mg/cursã
Deviaþie EGR 0.0 mg/cursã
Accelerare 0.0 m/s2
sunt ok aceste valori?
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
acestea sunt la mine:

Valori reale:

Tensiune sistem,14.1 V
Codare variantã,Limuzinã
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masã aer,366.0 mg/cursã
Senzor barometric,1.03 bar
Comandã -Presiune turbo,1.84 bar
Presiune turbo,1.04 bar
Temperaturã lichid rãcire,83 °C
Temperatura ulei motor,77 °C
Temperatura combustibil,49 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Inceput de injecþie calculat,8 grade
Inceput de injecþie real,2.6 grade
Cantitate injectatã calculatã,5.2 mg/cursã
Cantitate injectatã,3.7 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,30.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),310 mg/cursã
Factor de umplere AGR,1 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,807 RPM
Deviaþie de ralanti,0 RPM
Turaþie pompã,400 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Releu climã,12V inactiv
Viteza prescrisã,0 km/h
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Deviaþie de cantitate maximã de combustibil,0.00 %
Deviaþie de cantitate combustibil la pornire,0.0 mg/cursã
Deviaþie EGR,0.0 mg/cursã
Accelerare,0.0 m/s2
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am izolat circuitul care duce spre cele2 electrovalve si spre egr si am observat ca intra turbo si rupe . deci pompa de vid , electrovalva de langa turbina , turbina ,circuitul furtunelor spre turbina e ok , furtunul care intra in cele 2 electrovalve de langa baterie tine la limba deci vine vacuum. am inlocuit electrovalvele cu altele , egr , senzorul de langa pompa de vid arat mai rau ca cel mai jegos mecanic in zi de duminica ...si masina tot nu vrea . imi vine sa i dau foc
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
in treptele 1.2.3 se aprinde chek daca depasesti 2500 rotatii,
la repornirea motorului se aprinde imediat chek-ul?
la mine la repornire se reseteaza
ai verificat si senzorul de pe galeria de admisie?
Skip ads

  • cipy_roscovanu2000

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
la mine se aprinde check engine imediat ce pornesc motorul si nu se mai tureaza mai mult de 4000 de ture.azi am schimbat electrovalva de langa turbina si nimic,am schimbat si debitmetrul am zis poate o fi ala dar nimic,am dat jos senzorul presiune turbo l-am curatat cu wd 40 si tot degeaba. maine imi da colegul krashy un senzor de proba sa vedem daca merge ala si va mai tin la curent. aaa am observat ca atunci cand pornesc motorul tija de la turbina se misca foarte foarte putin.
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca se misca tija esti pe drumul cel bun daca iei 4000 de ture in viteza a 5a eu zic ca e destul de bine
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
la mine intra chek doar cand sta la relanti sau in treapta 5 can incerc sa sar de 2500 ture
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
octav incerc sa dau de tine pe mes si nimic ....
  • octav2002

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
buba este la acea valva care e sparta , am astupat furtunul care intra in ea si masina a prins viata . cum se numeste aceasta valva ? am gasit defectul datorita lui lucyus97 caruia ii multumesc si pe aceasta cale. e belea daca merg cu acel furtun astupat?
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
teoretic nu este nici o problema, dar ar fi mai bine sa o schimbi:





la tine este vorba de nr.6 din imagine
  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La mine cred ca este vorba despre MAP senzorul de pe galeria de admisie
Cu motorul pornit imi arata o valoare de 1.04 bar
Cu motorul oprit aceeasi valoare.
L-am scos de pe galerie (il tineam in mana) imi arata aceeasi valoare de 1.04 bar
I-am scos mufa, s-a aprins check, si imi arata valoare 0.00 bar
Ce credeti , este normal sa imi arate in mana valoarea de 1.04 bar.
Nu trebuie sa aiba valoare 0.00 bar, cand este scos din galerie?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu, nu trebuie sa arate 0.00 .
e normal sa-ti arate in jur de 1 bar iar cand accelerezi valoarea sa creasca pana in 2 bari.
MAP este senzor presiune in galeria de admisie aer.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR