Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@astrah - daca tot ai aflat aceasta informatie ar fi util si un cod de care sa intrebam la reprezentanta pentru ca altfel tot numai ansamblul o sa spuna ca il putem comanda si asta nu ne ajuta costand undeva la 1200 RON... si daca bucsa aia e 58RON prefer sa cumpar 2 sa le schimb la 3 ani decat sa dau 1200RON... deci asteptam detalii din partea ta...
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
asteptam cu nerabdare ... Smile
  • catalinra

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
asteptam un cod ceva eu am fost la reprezentata si la magazine si mi-au zis ca trebuie sa cumpar toata timoneria
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca cei care si-au rezolvat problema si au gasit bucsa nu mai urmaresc forum-ul ...
Skip ads

  • rionelus

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu am cutie F35 cu timonerie(tije) pe AstraG si am rezolvat f simplu cu o folie de plastic A4 pt coperti (de la xerox), din aia gen film de radiografie, am taiat-o cat mi-a trebuit ca sa pot face un cilindru cu diametrul egal cu al nucii pe care l-am bagat intre nuca si inelul care o inconjoara, ca sa compensez jocul dintre ele. In functie de cata uzura este se pot suprapune marginile foliei din care se face cilindrul ca sa iasa un cilindru mai gros (din mai multe straturi) sau dimpotriva nici sa nu se atinga marginile si sa nu iasa un cilindru intreg, ci pe trei sferturi de ex, cum a fost si cazul meu.
Ca sa intre si apoi sa stea acolo cum trebuie, cilindrul se franjureaza la ambele capete din vreo 2 in 2 cm, decupand franjurii in V (cu varful v-ului spre centrul cilindrului) si lasand o banda continua pe mijlocul cilindrului de 3-4cm, parte care va infasura nuca. Pt mai multa acuratete in mularea cilindrului pe nuca V-urile se vor decupa cu laturile usor curbate (in genul a 2 cercuri tangente iar punctul unde se ating e varful V-ului).
Pe langa jocul din nuca tr eliminat si jocul axial stanga-dreapta din articulatia de sub nuca a manetei schimbatorului. Eu l-am eliminat prin infasurarea unui nailon de pescuit de sub 1mm grosime in jurul 'dopurilor' alora care formeaza articulatia manetei cu cadrul. 'Dopurile' astea cu clips au o buza f mica de 1mm, iar intre buza dopului si peretele cadrului am infasurat nailonul in timp ce un prieten impingea de dop ca sa departeze buza de perete sa poata intra nailonul si cu cealalta mana indesa nailonul cu surubelnita.
La urma am fixat folia sa stea pe pozitie prinzand un franjur in partea de jos in clema otelita care articuleaza schimbatorul de tija timoneriei(cea care pleaca in cutie). In final se greseaza din belsug cu vaselina alba siliconica - spray.
  • greieru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat

salutare ...
pentru viteza 1 si 2 mai sunt de vina si niste bucsulite (poz. 6) care coasta pina in 10 lei bucata

bafta multa tuturor
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
rionelus a scris:Eu am cutie F35 cu timonerie(tije) pe AstraG si am rezolvat f simplu cu o folie de plastic A4 pt coperti (de la xerox), din aia gen film de radiografie, am taiat-o cat mi-a trebuit ca sa pot face un cilindru cu diametrul egal cu al nucii pe care l-am bagat intre nuca si inelul care o inconjoara, ca sa compensez jocul dintre ele. In functie de cata uzura este se pot suprapune marginile foliei din care se face cilindrul ca sa iasa un cilindru mai gros (din mai multe straturi) sau dimpotriva nici sa nu se atinga marginile si sa nu iasa un cilindru intreg, ci pe trei sferturi de ex, cum a fost si cazul meu.
Ca sa intre si apoi sa stea acolo cum trebuie, cilindrul se franjureaza la ambele capete din vreo 2 in 2 cm, decupand franjurii in V (cu varful v-ului spre centrul cilindrului) si lasand o banda continua pe mijlocul cilindrului de 3-4cm, parte care va infasura nuca. Pt mai multa acuratete in mularea cilindrului pe nuca V-urile se vor decupa cu laturile usor curbate (in genul a 2 cercuri tangente iar punctul unde se ating e varful V-ului).
Pe langa jocul din nuca tr eliminat si jocul axial stanga-dreapta din articulatia de sub nuca a manetei schimbatorului. Eu l-am eliminat prin infasurarea unui nailon de pescuit de sub 1mm grosime in jurul 'dopurilor' alora care formeaza articulatia manetei cu cadrul. 'Dopurile' astea cu clips au o buza f mica de 1mm, iar intre buza dopului si peretele cadrului am infasurat nailonul in timp ce un prieten impingea de dop ca sa departeze buza de perete sa poata intra nailonul si cu cealalta mana indesa nailonul cu surubelnita.
La urma am fixat folia sa stea pe pozitie prinzand un franjur in partea de jos in clema otelita care articuleaza schimbatorul de tija timoneriei(cea care pleaca in cutie). In final se greseaza din belsug cu vaselina alba siliconica - spray.


puteai sa pui si niste poze ca sa citind ce ai scris e greu de vizualizat si inteles pe deplin la ce faci referire si cum trebuie sa arate... nu degeaba se spune: o poza face cat 1000 de cuvinte
mai merge preluat jocul sferei in inel cu o minte de pin-pong taiata si pusa peste sfera Wink
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pentru toti colegii! Eu am Astra G Y20DTH. Ca multi altii aveam probleme cu treapta 1 in sensul ca trebuia sa bag 2-1 sau sa trag tare in stanga de selector. Dupa un timp mi-am facut curaj si am demontat si dezansamblat timoneria. Locasul/bucsa in care sta bila selectorului era foarte uzat, lipseau bucati din el. Solutia: alta "noua" la strung fiindca GM nu livreaza piesa separat. Acum intra bine in toate vitezele, pe liber e mai fixa, cel putin eu sunt multumit; nu stiu cum functioneaza una noua.Pentru lamuriri aveti poze. Sper sa va fie de folos.




Pentru gresare am folosit vaselina grafitata.


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@wellerwells- ar mai fi persoane interesate(subsemnatu) de acel produs la strung ... nu vrei sa faci o fapta buna( contra cost ) sa mai faci rost de acea piesa ?

THX
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca pot sa fac rost numai ca e scump. 200 ron
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Drogas intreaba pe Dan https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60877 daca nu are facute la strung, am citit pe undeva ca poseda
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mersi frumos, o sa incerc si acolo, aici la 200 de ron nu ma mai intereseaza, la mine e in faza incipienta si intra deocamdata bine in viteza dar schimbatorul are joc
Skip ads

  • cristyg85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am cutie F23 si agata in treapta 1 si putin in a 2a... de asemenea are si joc lateral maricel.
O sa incerc zilele astea sa schimb uleiul din cutie, sper sa mai amelioreze din agatat Smile

Credeti ca ar ajuta cu ceva montarea unui short shift? Sau ma trezesc cu o cursa mai mica a schimbatorului si cu acelasi joc? Smile


Merci!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cristyg85 a scris:Si eu am cutie F23 si agata in treapta 1 si putin in a 2a... de asemenea are si joc lateral maricel.
O sa incerc zilele astea sa schimb uleiul din cutie, sper sa mai amelioreze din agatat Smile

Credeti ca ar ajuta cu ceva montarea unui short shift? Sau ma trezesc cu o cursa mai mica a schimbatorului si cu acelasi joc? Smile


Merci!


ceea ce ai pus tu ca poza nu cred ca te ajuta prea mult... atata timp cat inelul care tine aceea sfera si locasul in care sta aceea sfera este uzat va fi acelasi joc fara indoiala...
  • catalyn

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2008

  • Mesaj Privat
[quote="wellerwells"]Pentru toti colegii! Eu am Astra G Y20DTH. Ca multi altii aveam probleme cu treapta 1 in sensul ca trebuia sa bag 2-1 sau sa trag tare in stanga de selector. Dupa un timp mi-am facut curaj si am demontat si dezansamblat timoneria. Locasul/bucsa in care sta bila selectorului era foarte uzat, lipseau bucati din el. Solutia: alta "noua" la strung fiindca GM nu livreaza piesa separat. Acum intra bine in toate vitezele, pe liber e mai fixa, cel putin eu sunt multumit; nu stiu cum functioneaza una noua.Pentru lamuriri aveti poze. Sper sa va fie de folos.




Pentru gresare am folosit vaselina grafitata.

din ce material ai facut bucsa si cam cat joc mai ai pe cursa libera?
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca este din poliamida. Nu am facut eu piesa ci un strungar. Joc nu mai are deloc. Este cursa normala stg-dr. Inainte, cursa stg-dr se facea foarte usor fiinda era foarte uzata bucsa, iar jocul era din cauza ca lipseau bucati in din bucsa. Bila este stransa in locasul ei.
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
costul bucsei? crezi ca strungarul ar fi dispus sa faca mai multe? Smile
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salutare , sunt interesat si eu de acel mecanism de la schimbator.Ne poti spune daca strungarul tau mai poate face si la ce pret.Multumesc
  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu am dat 2 mil sa mi-o faca. Stia cat costa o timonerie noua. Daca as comanda mai multe cred ca pot obtine o reducere.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
200lei este enorm, un 40lei e corect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR