- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
BlueBird
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
BlueBird
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutari, imi cer scuze daca s-a mai discutat dar eu nu am gasit.
Indeferent de termperatura ambianta Tigra neveste-mi ( an 2000 , cutie automata) , acul de termperatura a motorului , dupa ce ajunge la 95 ( linia dintre 90 si 100 ) incepe si urca pana la 102-103 , apoi pornesc ventiloatoarele si scade, sta 2-3 minute asa , iar urca, iar scade si tot asa.
Am condus zeci de masini si nu am mai vazut acest comportament.
La toate pe care le-am condus acul statea fix intr-un punct.
Sau varia fffff putin, functie de ambuteiaj.
Mecanicul cu care lucrez zice ca apus-o pe tester si ca lucreaza normal intre 92 si 98 de grade ( parca ) .
Este normal sa nu stea acum fix respectiv sa nu porneasca ventilarea si astfel sa o mentina la o valoare fixa ?
Indeferent de termperatura ambianta Tigra neveste-mi ( an 2000 , cutie automata) , acul de termperatura a motorului , dupa ce ajunge la 95 ( linia dintre 90 si 100 ) incepe si urca pana la 102-103 , apoi pornesc ventiloatoarele si scade, sta 2-3 minute asa , iar urca, iar scade si tot asa.
Am condus zeci de masini si nu am mai vazut acest comportament.
La toate pe care le-am condus acul statea fix intr-un punct.
Sau varia fffff putin, functie de ambuteiaj.
Mecanicul cu care lucrez zice ca apus-o pe tester si ca lucreaza normal intre 92 si 98 de grade ( parca ) .
Este normal sa nu stea acum fix respectiv sa nu porneasca ventilarea si astfel sa o mentina la o valoare fixa ?
BlueBird
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
Desi in mod normal ar trebuii sa merg la intalnirea GM daewoo cu al meu GM chrysler ( un amalgam complet ) dar nu am timp nici de aia, o sa incerc sa vin cu Tigra neveste-mii.
Trebuie sa am grija de ea ca e unicat in romania cu cutia ei automata si mai ales ca nu stie nevasta-mea se se uite pe la ceasuri samd, e poeta rau.
Dar sincer, credeti ca prezenta la fata locului ar schimba cu ceva verdictul ?
Intrebarea ramane, e normal sa varieze temperatura pe ac ?
Multumesc pentru invitatie !
Unde mai exact este intalnirea ?
Si scuze pentru offtopic !
Trebuie sa am grija de ea ca e unicat in romania cu cutia ei automata si mai ales ca nu stie nevasta-mea se se uite pe la ceasuri samd, e poeta rau.
Dar sincer, credeti ca prezenta la fata locului ar schimba cu ceva verdictul ?
Intrebarea ramane, e normal sa varieze temperatura pe ac ?
Multumesc pentru invitatie !
Unde mai exact este intalnirea ?
Si scuze pentru offtopic !
BlueBird
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
BlueBird
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040 aici veti vedea locatia exacta iar pentru mai multe informatii dati la ultima pagina si scrieti acolo. asta e un topic despre apa care fierbe si a degenerat in discutii despre venim sau nu la intalnire.
tzipoke
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
- alin_afronie
- **
- 111 mesaje
- din 02 Nov 2008
- Astra 2000 1400cm
- Bucuresti
alin_afronie
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1400cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat
cine ma poate ajuta...ieri cand veneam aasa......mi s-a oprit motorul ..ridic capota si iesea fum...am desfacut capacul de mlamotor si iesea un abur ca si cum ar fii fiert motorul.....asta datorita..cred eu lipseide apa...am pus apa in vas dar degeaba pt ca imi curge pe jos..ceva e spart sau radiatorul e distrus.....am reusit s arepornesc motorul dar...se aude un tacanit ca si cum ar fii un motor diesel...cear putea s afie ca m-am speriat rau...?bloc motor dus,chiuloasa,vibrochenul?m-a omorat tigra asta...am bagat bani ine a ea de...singur ul care era bun era motorul ...acum si asta cred k l-am terminat...ce as putea face?
- andreim4
- **
- 377 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
nasol. imi pare rau pt tine. cel mai probabil locul pe unde pierzi acum apa e cel care ti-a provocat nenorocirea. probabil un furtun spart. sincer nu stiu exact ce se strica in motor cand mergi fara apa dar cred ca esti pe aproape. stiu ce se intampla cand ramani fara ulei si cred ca seamana simptomele. bafta
- alin_afronie
- **
- 111 mesaje
- din 02 Nov 2008
- Astra 2000 1400cm
- Bucuresti
alin_afronie
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1400cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat