Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu sunt de aceeas parere,o avea Insignia pacatele ei dar arata bestial fata de mult laudatele VW,merge impecabil,iar ca si costuri de intretinere e mult mai ieftina,e masina super frumoasa cu aer de nou si modern,cu tehnologie de ultima generatie,si dotari premium si un raport calitate pret ok.Iar ca fiabilitate si putere motoarele cdti de la Opel sun superioare mult laudatelor tdi de la VW,si cum zicea un coleg sa te fereasca Sfantu cand le cade la astea pompa si injectoarele.
Pt cine si-o permite Insignia este o masina fiabila,foarte frumosa,bine dotata,eleganta si cu costuri de intretinere decente,dar ca orice masina are si ea problele ei,pt ca oricat de nemteasca ar fi inca nu s-a inventata masina fara defecte si care sa nu se strice,caci atunci ce s-ar face cei de la service?
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cu parere de rau.....nu prea mai e mare lucru nemtesc pe la Opel Insignia...mai putin numele si sigla...
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate colegu,dar asa e la toate,chinezariile sunt peste tot,ne-au invadat pur si simplu,nu mai exista nici un lucru de firma fara ceva chinezesc,iar oricat de mult sustin producatorii ca are acelas standard si calitate ca cel original,diferenta e mare,chinezul face ieftin ,frumos dar si prost.Recent un prieten ,s-a ingrozit si s-a enervat grozanic cand a constatat ca o gramada de piese de pe ML-ul pe care a dat o caruta de bani sunt chinezarii. Si eu am fost surprins cand am vazut ca un model de jante de aliaj originale pe 18 de pe Isignia luata din Germania eru made in China.Dar si asa Insignia e totusi o masina fiabila,iar ca eteteica e superba.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@stefonisandel,

Ce intelegi tu prin masina fiabila,sau mai exact dupa cati km parcursi cu o astfel de masina poti afirma ca este fiabila? Oare?
Skip ads

  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Costuri mici de intretinere,preturi decente la piese si cat mai putine drumuri la service,pentru alte interventii decat cele normale de schimbare a consumabilelor.Depinde si ce vrei de la masina,cum o expluatezi si cum o intreti,iar daca e cumparata sh,depinde cum a folosito si intretinuto celalalt/ceilalti proprietari.Nu cred ca iti trebuie un numar mare de km ca sa te convingi de fiabilitatea unei masini,dar cred ca sigur fiabilitatea unei masini este data de raportul dintre nr de km parcursi si banii investiti in reparatii si intretinere.De asemenea fiabilitatea este data si de problemele constructive care le au masinile si care genereaza costuri mari de intretinere.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Costuri mici de intretinere=adevarat.
Preturi decente la piese=doar cele care tin de revizia curenta,restul au preturi cam mari in comparatie cu alte marci concurente(ti-o spun din experienta).
Drumuri putine la service:aici iti pot raspunde colegii care s-au cam saturat de drumuri privind anumite probleme care nu au fost rezolvate(vezi sectiunea ''probleme".
Cum exploatezi masina:pai aici ce-ti pot spune,mi-am cumparat o masina de familie cu care sa ma pot deplasa zilnic la serviciu,in concediu,chestii uzuale.Nu "car" cu ea,merg normal,nu fac cu ea drifturi,concursuri,etc.

Acum vine partea cea mai dureroasa,numarul de km,pai daca dupa 30000-40000km incep sa-ti cada diverse pe la masina:discuri de frana,furtune intercooler,senzori cu "pumnul",capace EGR,incuietori portbagaj,electrovalve care baraie,variatii ale relantiului,balbaieli in mers,navigatii care se mai blocheaza si multe altele de care se plang multi din posesorii de Insignia si Vauxhall atat de la noi din tara cat si din strainatate,cam incepi sa-ti pui o serie de intrebari in ceea ce priveste fiabilitatea.

Probleme constructive? Din pacate nu prea se mai gasesc marci de masini care sa nu prezinte astfel de probleme.De ce oare?
Poate graba cu care sunt scoase noi modele,foarte putin testate,cu design care iti ia mintile,cu preturi din ce in ce mai mici pentru a putea vinde in detrimentul altui producator,sau...

Tu cam ce parere ai?
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate colegu,cand dai bani multi pe o masina noua si ai atatea probleme la 40 000 inseamna ca fiabilitatea e slaba,sunt total de acord cu tine cand spui ca nu mai prea sunt marci de masini care sa nu aiba probleme constructive,piesele facute in China si cresterea costurilor de productie corelata cu mentinerea unui pret mic se reflecta clar in calitatea scazuta,diferenta de calitate si fiabillitate dintre masinile facute pana in 2000 max 2002 in Germania si cu piese nemtesti si cele de acum e mare.Sincer nu ma gandeam ca pot fi atatea probleme la o Insignia noua si e de neacceptat la bani astia si la reclama lor.Dreptate ai si cu designul,acesta ne fura ochi si ne scoate banii din buzunar.Sa sti ca suntem multi care atunci cand luam o masina nu ne interesam si de costurile de intretinere.Eu am vazut o chesie,daca mergi la reprezentanta sa cumperi masina si intrebi de costurile de intretinere,preturi revizi...etc ,nu prea le place si raspund cam evaziv.
Drumuri bune ,km multi,fara evenimente si fara mers pe,la service colegu.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ca idee...eu am fost in 8 unitati service(4 au fost reprezentante), la unele am ajuns chiar de cate 2 ori pentru un troncanit pe parte dreapta fata. Nimeni nu a reusit sa-mi spuna care este cauza. In schimb, toti au fost foarte buni in a-si da cu presupusul fapt pentru care si acum imi troncane.

P.S.: Cei drept este cam ciudat pentru ca nu face mereu..are momente. S-au verificat: capete de bara, bielete, amortizoare, flanse, bucse bara stabilizatoare.....si nimic, teoretic toate sunt bune. Eu merg inca pe ideea mea, ca ar putea sa fie flansa de la amortizor.
Skip ads

  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La noi sunt problemele cu cu masinile sunt mai multe si apar mai repede si datorita drumurilor si combustibilului mult mai proaste ca afara,dar marea problema la noi este ca nu avem service-uri adevarate cu meseriasi profesionisti si seriosi,cu scule,si care sa stie sa lucreze pe aceste masini,reprezentantele sunt doar cu numele si cu firma,sunt societati care au o licenta din partea producatorului pentru a le vinde masinile si a face reparatii,si nu au nici interes,eu ii cunosc pe cativa care lucreaza pe la diverse reprezentante si chiar ii compatimesc pe cei care ajung cu masini noi si de bani multi pe mana lor si cei care sunt buni de obicei lucreaza pe cont propriu si nu prea au interes sa faca treba la firme ca salariile sunt slabe. Daca cei de la reprezentante ar fi bine pregatiti si seriosi nu ar fi atatea probleme.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Nu vreau sa descurajez pe nimeni, pentru ca fiecare isi cumpara exact ce doreste. Cind am cumparat eu Insignia, acum 1 an, am decis bazindu-ma si pe datele statistice de la Dekra. Am plecat cu sperante mari, insa pe parcurs, dupa numai un an, mi se pare ca e foarte foarte slabut pentru masina premium de la Opel. Imi place tare mult masina asta ca design, insa tind sa dau dreptate tot mai mult parerii ca designul e mult peste ce e in interior. Am facut recent o lista cu problemele masinii de cind o am eu (cumparata din Germania la 52.000 Km, cu istoric cunoscut, etc.). Acum masina are 74.000 Km. Fabricata in 2009.

Probleme rezolvate in ultimul an:
caseta directie - joc de la 52.000 Km --- inlocuita
electrovalva turbo - zgomot de la 65.000 Km --- montat rezervor de vacuum
furtun turbo - spart la 60.000 Km --- inlocuit
bujie incadescenta - defecta la 65.000 Km --- inlocuita
placa de presiune - defecta la 72.000 Km --- inlocuit kit ambreiaj complet
volanta - praf la 72.000 Km. Avea joc de la 52.000 Km! --- inlocuita
discuri de frina spate - uzate la 60.000 Km --- inlocuite

Probleme care asteapta o rezolvare:
joc peste limite la discurile de frina pe fata - 70.000 Km
probleme la injector - zgomot mare in sarcina la 74.000 Km --- TO DO: diagnostic
rezistenta scaun sofer - defecta la 72.000 Km, dupa 1.5 ani de la inlocuire pe campanie
rezistenta scaun pasager - defecta inainte de 52.000 Km
probleme la senzorii de la AFL - eroare de comunicatie la 65.000 Km
cutia de viteze agata in treptele 1,2,3 - de la 52.000 Km.
motorul are un zgomot ciudat (tacane mai tare intre 1500 si 2000 rpm) - de la 60.000 Km.
zgomot anormal la motorasul de frina de parcare - de la 52.000 Km.
fluctuatii turatie relanti - dupa update-ul de ECM in Mai 2013
zgomot ciudat ca de rulment, in jurul a 2200 rpm, in habitaclu
zdranganit la plasticele de sub oglinda care se misca liber aprox 5 mm
scartait la pedala de ambreiaj, mai ales cind e cald in masina

Ma gindesc foarte serios sa trimit lista asta si la Opel pentru statistica lor!
Nu am sa divulg suma de bani cheltuita cu reparatiile de pina acum ca sa imi pastrez totusi o urma de liniste.

Si nu, nu practic "motorsport" cu masina asta, nici liniute, nici altele la fel.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Fara cuvinte!
Insignia Sport Tourer 130 cp.
A mea cumparata noua in 05.2011, in prezent am 64000 km:

- inlocuit in garantie amortizor dreapta fata, pe la 30000km;
- inlocuit in garantie caseta de directie la 50000 km;
- inlocuit in garantie de 3 ori buton portbagaj
- blocate geamuri spate la 15000 km si inlocuit ceva senzor.
-schimbat placute fata la 60000 km (mi se pare normal, in conditiile in care am facut aprox 25000 km cu o rulota de 1300 kg).
Multumit, dar mai vedem.
P.S. Imi cer scuze fata de colegul @ccusmir, dar ma cam indoiesc de km avuti de masina, asta fara a face o polemica, avand in vedere cum circula cei de afara. Eu am facut 64000 km in 2 ani, asa la pas. Nimeni nu cumpara Insignia de 2.0 160 cp sa o tina in garaj sau sa mearga la piata si sa piarda jumatate din valoare in 2 ani. No offence!
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ccusmir a scris:No offence!


None taken! Omul a vindut masina pentru ca a primit masina de la firma si mai mult o tinea in garaj. O folosea pentru vacante si mers cu familia. Kilometri din cartea de service si cei din garantie se potrivesc, deci nu se pune problema sa fie mai batrina masina. Acum, ca el a mers iresponsabil cu ea, asta se poate, dupa cum arata volanta. Insa, furtun turbo, electrovalva, caseta directie, discuri frina, rezistentele scaunelor, zgomote la interior, astea sunt toate hibe cunoscute la masina asta. La fel cum ai avut tu cu butonul de la portbagaj, caseta, etc. Unele dintre ele le avem la fel.

Ideea e ca pentru o masina care se vrea premium, cu 75.000 Km sunt prea multe hibe. Mai duca-se cu el marketing!
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Asta e, ghinion. Se vrea premium pentru gama Opel, nu comparam cu Audi, BMW sa Mercedes.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
probabil ca este si in functie de lot si de cum nimeresti masina. dovada ca una este din 2009 si alta din 2011 iar prima are mai multe defecte decat a doua ceea ce ma duce cu gandul ca multe din ele au fost rezolvate intre 2009 si 2011 mai putin cele care se regasesc la ambele modele prezentate mai sus...
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mikyboy ai zis foarte corect ce ai zis normal ca dupa 2 ani mai descopera si ei "defecte de fabrica" si apoi vin reparate/imbunatatite chiar se fac statistici pe chestia asta la reprezentante fiecare masina defecta care revine la reparatie in reprezentanta i se intocmeste un fel de dosar de reparatii iar aceste dosare sunt trimise mai departe la inginerii si designerii care se ocupa de aceste lucruri astfel un model daca merge 3-4 sau mai multi ani la rand va fi din cee in ce mai bun si fiabil bineteles daca nu se schimba tipul de motoare care se pun pe ele ca normal daca pun generatii noi de mototare cu aceleasi caroserii atunci o i-au de la capat.
Dupa parerea mea insignia este deocamdata un test de piata a unei masini premium Opel si in functie de vanzarile acestui model vor decide daca mai are rost sa se bage in aceasta piata sau nu.
  • mystyk67

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Insignia noiembrie 2011 - 83.500 km.
Model OPC Line 2ooo cmc 160 CP.
Cumparata din Belgia si ce e interesant, nimic din ce ati enumerat voi mai sus.Sa conteze si unde a fost asamblata sau pentru ce piata de desfacere este destinata...?
No offence dar eu o exploatez la intreaga ei capacitate si credeti-ma ca am suparat multe marci de prestigiu pe autobenzi pe langa faptul ca sunt extrem de multumit de tot ce inseamna interior-exterior precum si functionabilitate.


  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Masina mea a fost prima data a unui angajat de la Opel chiar din Russelsheim, care a mers cu ea cam 6 luni, apoi a vindut-o celui de la care am cumparat-o eu. Nu cred in teoria cu piete diferite de desfacere. Iti doresc sa te bucuri de masina cit mai mult! Sa inteleg ca masina asta nu a beneficiat de nicio campanie Opel?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Conteaza, chiar foarte mult, pentru ce piata a fost facuta! Wink
Nu o sa se compare in veci o Insignia facuta pentru export (cu destinatia Romania, exemplu) cu una care va ramane sa circule in Germania
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca zici si de ce, esti tare.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Iar incepem cu discutia asta, oare toti producatorii fac la fel. Eu mi-am mai exprimat parerea si o mentin, nu cred in asta, adica sa faci masini pentru EEU si WEU, mai ales cand piata auto sufera. Avem exemplul lui @ccusmir, sau poate o sa spuna careva ca se stia ca ajunge in EEU Very Happy. Penibil! Ati vizitat vreodata o fabrica pt auto, scrie pe vre-o piesa alta fabricatie decat cea oficiala GM, BMW, etc?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR