Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Daniel.Alexandru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am un opel vectra b 2.2 dti din 2001 si de ceva timp imi apare in bord acel martor '' check engine '', tin sa precizez k, nu sta mereu aprins .... se aprinde si se stinge la un interval de 5-10 min ..... iar atunci cand martorul este aprins nu imi mai intra turbina si se tureaza foarte greu.
Cu 4 zile in urma m-am dus si am facut o diagnoza k sa vad exact care este problema. Cei de la service m-ai spus ca EGR-ul ar fi problema si urmatoarea zi l-am curatat, insa problema e ca nu s-a rezolvat. Ce am curatat eu ca fiind EGR, a fost o piesa ce se afla pe capacul de la admisie, insa unii dintre prieteni mi-au spus ca EGR-ul ar fi langa turbo. In primul rand as vrea sa stiu daca e bine ce am curatat, si daca nu ... unde exact se afla EGR-ul ? Sau daca crede altcineva ca nu EGR-ul ar fi problema si a patit ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un raspuns si chiar cu o recomandare unde as putea sa o repar.
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ce ai curatat tu e valva egr...egr se afla in admisie...gazele de evacuare(o parte din ele) vin in admisie printr-o gaura din chiulasa si valva egr le de drumul in admisie...in fine eu nu cred ca din cauza egr nu iti mai intra tie turbo..ai o problema la vacum cel mai sigur..verifica furtunasele
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Te duci la cineva serios si aflii ce mesaj de eroare ai.
EGR`ul poate fi curatat dar daca nu mai functioneaza membrana tot degeaba.
  • Daniel.Alexandru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
EGR functioneaza si daca ar fi infundat ar ramane permanent check'ul aprins in bord. Despre care vacum crezi k este vorba ? Acela din stanga sus de langa turbo..... banuiesc ca ar fi singurul care ar putea avea legatura.
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu exista care vacum...exista un singur sistem de vacum cu furtunase...incepe din pompa si merge spre electrovalve...daca un furtunas e crapat masina intra pe avarie...daca nu te pricepi la ea...ai tot timpul din lume sa dai cautare si sa inveti..
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am si eu cateodata aceasta problema mi se aprinde check'ul dc oare?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu citesti regulamentul.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Furtune de vacuum crapate, in concluzie vacuumul pe care il aveti pe traseu il pierde. Eroare este P0400, nici nu trebuie sa o mai pui pe tester pt ca simptomele zic totul . Uitati-va la tija de la turbina daca se trage la maxim atunci cand porniti motorul,daca nu se trage, inseamna pierdere de vacuum. Problema discutata de zeci de mii de ori, utilizati functia search intai.
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
stiu ca fac o mare greseala dar nu ma pot abtine.....o sa trec si pe la "prezentare" ca sa ma prezint sa dau ceva detalii despre mine si vectra mea. am si eu o problema asemanatoare.......va explic....in semafor,cu temperatura la 80 de grade de multe ori mi se aprinde martorul de avarie si nu mai trage.dureaza foarte putin,o duc in 2000 de turatii si isi revine imediat.deci la mn se intampla numai cand e motoru cald si opresc la semafor.in schim la drum intins nu are nici o problema(in momentu in care ajunge temperatura la 80 de grade sau mai sus.doar in semafoare,)
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut.va spun cum am rezolvat eu problema,am apelat la cunoscuti si necunoscuti in speranta ca ma vor ajuta sa rezolv problema.simptomele sunt cele pe care le am postat in mesajele anterioare.la mn s a rezolvat pur si simplu schimband pompa de vacuum.facea vacuum doar in turatii iar in semafor se aprindea check,va salut si sper ca va poate fi de folos.multi se rezuma la furtune egr si electrovalva....ei bine si pompa de vacuum se duce.eu am 280000 km
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR