- cipy_roscovanu2000
- ***
- 596 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Vectra 1998 x20dtl
- Ilfov
cipy_roscovanu2000
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
salut tuturor. va deranjez si eu cu o problema intervenita astazi. m-am apucat eu sa demontez pompa de injectie { fiind defecta} dar nu reusesc sa imi dau seama cum e prinsa. mentionez ca am montata pe masina {vectra b 2000 16 v diesel} o pompa clasica cu cablu de acceleratie {asa am cumparat-o clasica teapa} . asta ar fi o problema iar urmatoarea este daca o montez pe cea originala ce mai trebuie facut sa porneasca { nu stiu pusa pe tester ceva } va multumesc
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
In primul rand ar trebui sa ne zici ce an e masina si ce tip de motor ai pe ea Daca e motorul 2,0 dth pompa de injectie e prinsa din interior spre exterior cu suruburi ce trec prin cele 2 pinioane de la distributie.ca sa pui din nou pompa originala cu comanda electronica nu mecanica cu cablu de acceleratie ,trebuie sa vezi ce cod avea pompa originala a masinii(03,011,015) si sa pui exact modelul original altfel nici macar nu o sa porneasca. Pompa costa intre 300 si 800 de euroi second si o sa gasest foarte greu .
- cipy_roscovanu2000
- ***
- 596 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Vectra 1998 x20dtl
- Ilfov
cipy_roscovanu2000
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cipy_roscovanu2000
- ***
- 596 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Vectra 1998 x20dtl
- Ilfov
cipy_roscovanu2000
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cipy_roscovanu2000
- ***
- 596 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Vectra 1998 x20dtl
- Ilfov
cipy_roscovanu2000
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am o vectra y20dth 2001 cu pompa 015 in coada, am citit in manual de reparatii Vauxhall si spune ca Pistonul 1 e langa lantul de distributie (in extrema dreapta a masinii), fata de mecanici care isi dau cu parerea si spun ca e in stanga masinii. Mai spune ca trebuie sa am stifturi si chei speciale de blocaj a arborelui cotit, axului cu came si pinioanele de la pompa injectie. Intrebari: Care e pistonul 1 si daca merge improvizat ceva in locul cheilor speciale de blocaj?! E vreo solutie de a ocoli distributia in scoaterea pompei de injectie de pe motor?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pistonul 1 este langa lantul de distributie,poti da galeria de admisie sau daca ti-e mai usor bara fata si radiatoarele(la astra este ideal a 2 solutie,radiatorul de clima il lasi prins in furtune si-l tragi doar intr-o parte).Nu ai cum sa ocolesti distributia,poti folosii un burghiu de 8 paremi-se.pentru blocarea pinioanelor de la lanturile distributiei,intra perfect in locasul ala de blocaj,binenteles dupa ce ai tras motorul la punct(semne)
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Revin. Tocmai am rupt un bit torx in surubul de sus al patinei. M-am blocat la desfacerea suruburilor patinei de sus. Am incercat cu wd-40 fara rezultat. Motorul e tras la semn. Sa vad cu ce blochez pinioanele. In afara de cele 4 suruburi de la pinioane si piulita de pe axul pompei, pompa se mai tine in ceva? Va multumesc pt sfaturi, oricum. Daca stiam ca e asa "usor" o duceam din prima la service. Ma mai ajuta un mecanic cu ceva experienta, n-a umblat niciodata la o vectra. La galerie, trebuie sa dau numai capacul cu EGR pe el sau mai mult de atat? Pot slabi lantul din cealalta patina? Cat mai multe detalii sunt binevenite. Va multumesc!
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu te pot ajuta cu lantul de distributie dar priveste ce trebuie sa faci la admisie
Am gasit tutorialul de curatare dar e acelasi lucru daca vrei sa dai pompa jos...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23612
Am gasit tutorialul de curatare dar e acelasi lucru daca vrei sa dai pompa jos...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23612
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
sper ca stii ce faci pe acolo.
cum ti-a recomandat si Drogas si eu iti zic sa mergi la cineva priceput in ale pompelor.
n-am fost niciodata la Moldova,[n-am avut nevoie], [ pe cosbuc], dar am vazut cum au lucrat la o Zafira si sincer, mi-a placut
brrr m-apuca frica si ma mir ca ai curaj. oricum, Succes
cum ti-a recomandat si Drogas si eu iti zic sa mergi la cineva priceput in ale pompelor.
n-am fost niciodata la Moldova,[n-am avut nevoie], [ pe cosbuc], dar am vazut cum au lucrat la o Zafira si sincer, mi-a placut
brrr m-apuca frica si ma mir ca ai curaj. oricum, Succes
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nu ai ce cauta la surubul patinei! Trebui sa desfaci cele 2 intinzatoare hidraulice(au cheie normala de 19)unul este pe chiuloasa deasupra alternatorului iar celalalt este sub alternator pe blocul motor( in linie cu ininzatorul de pe chiuloasal )Daca scoti afara astea 2 intinzatoare lanturile de distributie se slabesc automat.Nu trebuie desfacut surubul de la axul pompei! Doar cele 4 suruburi care se vad ,si mai sunt 4 cu torx in gaurile de la pinion care tin pompa.
Sincer dureaza maxim o ora sa dau pompa jos,,daca nu te descurci suna-ma si-ti explic mai bine(au mai dat jos pompa cativa baieti tot prin tel.)
Sincer dureaza maxim o ora sa dau pompa jos,,daca nu te descurci suna-ma si-ti explic mai bine(au mai dat jos pompa cativa baieti tot prin tel.)
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat
Revin. Am scos ieri pompa, n-am apucat sa vad postarile voastre. Am desfacut piulita de pe axul pompei, dar nu a fost problema, asa cum am desfacut-o, asa am pus-o si la loc ca oricum am scos-o cu tot cu suportul acela cu gauri care e fortat pe axul pompei. Nu am stiut de al doilea intinzator, l-am desfacut doar pe primul, apoi am desfacut pinionul de la axul cu came. Sunt marcate cu vopsea pinioanele si lantul de sus, astfel incat la montare nu va fi problema. Am preferat sa dau deoparte capacul de la galerie ca sa scot pompa, mi s-a parut mai usor avand in vedere ca am mai umblat acolo(curatasem galeria). Totusi nu a zis nimeni de cele patru suruburi care prind pompa de injectie prin exterior de blocul motor. Le-am vazut tarziu. Daca stiam mai devreme, nu desfaceam piulita. Pentru a bloca pinioanele de la pompa, gaura e de 6mm. Totul s-a terminat cu bine, deocamdata. Multumiri celor care au postat si spor la demontat.
@victor soare: Am fost eu la Moldova, mi-a bagat pompa de injectie pe tester si nu i-a dat nimic, dar banii mi i-a luat. Ba mai mult, au zis ca imi dau ei pompa jos si o trimit ei la Bucuresti ca trebuie reconditionata complet si ma costa 30 mil numai reconditionarea. Au spus ca e partea mecanica a pompei din cauza ca am folosit aditiv (M******D - ca sa nu fac reclama) si s-a blocat pompa. Ceea ce ei nu stiu este ca pompa mea arunca motorina, iar eu banuiesc partea electrica a pompei. Pe Tech 2 mi-a dat P1660 Fuel Cutoff Solenoid Valve High Input - Not Present sau ceva de genu' asta. Pompa a zburat azi la Mihai - Ecu.ro. Astept detalii din partea lui.
@victor soare: Am fost eu la Moldova, mi-a bagat pompa de injectie pe tester si nu i-a dat nimic, dar banii mi i-a luat. Ba mai mult, au zis ca imi dau ei pompa jos si o trimit ei la Bucuresti ca trebuie reconditionata complet si ma costa 30 mil numai reconditionarea. Au spus ca e partea mecanica a pompei din cauza ca am folosit aditiv (M******D - ca sa nu fac reclama) si s-a blocat pompa. Ceea ce ei nu stiu este ca pompa mea arunca motorina, iar eu banuiesc partea electrica a pompei. Pe Tech 2 mi-a dat P1660 Fuel Cutoff Solenoid Valve High Input - Not Present sau ceva de genu' asta. Pompa a zburat azi la Mihai - Ecu.ro. Astept detalii din partea lui.
- johnnytuch13
- **
- 76 mesaje
- din 29 Oct 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
johnnytuch13
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2009
- Mesaj Privat