moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
dragã „horaa„ , dacã în zona filtrului ai gãsit frunze, s-ar putea sã fii surprins de ce vei gãsi în spațiul dintre compartimentul motor și cea de sub parbriz (sub plasticul de sub capotã, unde este și mecanismul care acționeazã ștergãtoarele de parbriz). De obicei acele frunze înfundã scurgerile de sub aripi, rezultatul fiind pãtrunderea apei în habitaclu. Dacã vrei sã faci o treabã bunã, dai jos ștergãtoarele și plasticul de sub ele, apoi, cureți de frunze și noroiul din acel spațiu. Dacã ai la îndemânã un furtun cu apã, dai câte un jet de ambele pãrți dinspre aripi, pentru a defunda traseul de scurgere al apei. La mine nu a fost suficient cu apã, a trebuit sã desfac apãrãtorile de noroi de sub aripi (doar partea dinspre spate), sã scot buretele de antifonare și sã curãț zona de frunzele putrede care s-au adunat acolo. Apoi am scãpat de aburii și de mirosul neplãcut din mașinã.
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
Florinyo
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
Florinyo a scris:eu de cand am scos tija motorasului afara si am blocat clapita aceea pe deschis nu mai am probleme, acum sa vad cum reusesc sa dau motorasul jos, ca azi nu prea am avut chef de el pentru ca este duminica, o sa mai incerc maine, poate reusesc sa il dau jos
de dat jos nu e mare lucru, scoți douã sau trei șurube și desfaci priza, dar de regulã se arde motorașul, soluția este înlocuirea mecanismului (cutiuța aia care acționeazã tija de legãturã la clapeta)
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
Florinyo
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema legata de dezaburirea parbrizului, am observat de cca 2 luni xa aeroterma de la recirculare (de langa filtrulde polen din bord) ramane blocata desi ledul din butonul '' max'' este stins, chiar daca sensul aerului este setat spre parbriz. In mod normal daca sensul era setat spre parbriz recircularea nu pornea. Ce pot sa fac in cazul meu sa opresc aeroterma? E foarte stresant sa nu ti sedezabureasca parbrizul, iar geamurile laterale din spate sa se abureasca incat sa zici ca sunt stropite cu apa.
Multumesc
Am si eu o problema legata de dezaburirea parbrizului, am observat de cca 2 luni xa aeroterma de la recirculare (de langa filtrulde polen din bord) ramane blocata desi ledul din butonul '' max'' este stins, chiar daca sensul aerului este setat spre parbriz. In mod normal daca sensul era setat spre parbriz recircularea nu pornea. Ce pot sa fac in cazul meu sa opresc aeroterma? E foarte stresant sa nu ti sedezabureasca parbrizul, iar geamurile laterale din spate sa se abureasca incat sa zici ca sunt stropite cu apa.
Multumesc
sorindf2000- Suspendat
- 1,062 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,062
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Stai sa ne intelegem...daca gresesc, imi zici...aeroterma o ai blocata dar clapeta pt recirculare functioneaza? In cazul asta, ar trebui demontata aeroterma si rezolvata pt ca este normal sa se abureasca geamurile deoarece aeroterma defecta fiind nu are ce sa directioneze aerul spre parbriz de ex...asta chiar daca clapeta de recirculare este functionala. Sau varianta doi, aeroterma merge, clapeta defecta blocata pe inchis, adica, din cate stiu eu nu permite aerului din exterior sa intre in masina si rezulta ca aeroterma recircula doar aerul din masina incarcat de vaporii de apa de la pasageri care se depun pe geamuri, deci...geamuri aburite in permanenta.
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
e varianta 2
ai vazut pornesti aeroterma treapta 1 spre exemplu...daca apesi butonul max de langa a/c, se aude ceva mai tare motorul (e pe recirculare), in cazul meu, motorul merge tare, clapeta banuiesc ca este blocatape inchis (pe recirculare) Mentionez ca filtrul de polen nu a fost schimbat anul acesta, poate fi si acesta un factor. Cum pot remedia defectiunea clapetei, ce trebuie sa demontez? merge daca dau plasticul stergatoarelor jos si sa umblu pe acolo?
ai vazut pornesti aeroterma treapta 1 spre exemplu...daca apesi butonul max de langa a/c, se aude ceva mai tare motorul (e pe recirculare), in cazul meu, motorul merge tare, clapeta banuiesc ca este blocatape inchis (pe recirculare) Mentionez ca filtrul de polen nu a fost schimbat anul acesta, poate fi si acesta un factor. Cum pot remedia defectiunea clapetei, ce trebuie sa demontez? merge daca dau plasticul stergatoarelor jos si sa umblu pe acolo?
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,062 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,062
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Deci, daca e varianta 2, demontezi torpedoul, blochezi clapeta pe descgis, adica, aer din exterior si scoti alimentarea motorasului care o actioneaza...varianta ieftina. Varianta corecta, dar mai scumpa, demontezi clapeta si cumperi ce-i de cumparat ca sa repari.Filtrul de polen, daca ai clapeta blocata pe recirculare e inutil...cred ca-ti dai seama de ce.
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- iulian_prd
- *
- 9 mesaje
- din 01 Nov 2012
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
iulian_prd
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2012
- Mesaj Privat
- iulian_prd
- *
- 9 mesaje
- din 01 Nov 2012
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
iulian_prd
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2012
- Mesaj Privat
*Florinyo - cel mai sigur ai clapeta de la recirculare blocata pe recirculare (adica nu mai trage aer de afara). Am avut exact aceeasi problema, pana am demontat torpedoul sa ma uit. Nu am schimbat motorasul, era numai intepenit, am tras putin cu mana de el si s-a "dezmortit", merge si acum.
Motivul pentru care a ramas blocat este, dupa parerea mea, folosirea indelungata pe recirculare. Eu am luat masina de la un amic din Spania, si el, dupa ce se racea in masina, dadea pe recirculare si asa ramanea pana parca masina, adica statea mai mult pe inchis. Pe timp rece si la el se abureau geamurile, trebuia sa dau drumu la AC si iarna sa se dezabureasca. Acum e totul OK.
Motivul pentru care a ramas blocat este, dupa parerea mea, folosirea indelungata pe recirculare. Eu am luat masina de la un amic din Spania, si el, dupa ce se racea in masina, dadea pe recirculare si asa ramanea pana parca masina, adica statea mai mult pe inchis. Pe timp rece si la el se abureau geamurile, trebuia sa dau drumu la AC si iarna sa se dezabureasca. Acum e totul OK.
Florinyo
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2012
- Mesaj Privat
da asa este, am avut clapeta blocata, dar in cazul meu motorasul este de vina, la inceput lam atins putin si am crezut ca si-a revenit si nu o sa mai am probleme cu el, dar a mers de vro 2-3 ori, si dupa aceea s-a blocat din nou, i-am indepartat tija, am lasat clapeta pe deschis si nu mai am probleme, norocul meu ca nu am ferme de porci sau alte animale in zona