Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
dragã „horaa„ , dacã în zona filtrului ai gãsit frunze, s-ar putea sã fii surprins de ce vei gãsi în spațiul dintre compartimentul motor și cea de sub parbriz (sub plasticul de sub capotã, unde este și mecanismul care acționeazã ștergãtoarele de parbriz). De obicei acele frunze înfundã scurgerile de sub aripi, rezultatul fiind pãtrunderea apei în habitaclu. Dacã vrei sã faci o treabã bunã, dai jos ștergãtoarele și plasticul de sub ele, apoi, cureți de frunze și noroiul din acel spațiu. Dacã ai la îndemânã un furtun cu apã, dai câte un jet de ambele pãrți dinspre aripi, pentru a defunda traseul de scurgere al apei. La mine nu a fost suficient cu apã, a trebuit sã desfac apãrãtorile de noroi de sub aripi (doar partea dinspre spate), sã scot buretele de antifonare și sã curãț zona de frunzele putrede care s-au adunat acolo. Apoi am scãpat de aburii și de mirosul neplãcut din mașinã.
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Mai ajuta la aburire si presurile ude dupa ce ai fost la spalatorie, sau iarna cand bagi zapada pe presuri. Toata cantitatea de apa care se evapora din presuri, se depune pe parbriz. Acest subiect este discutat pe acest forum si in alt topic. Poate ar trebui unit.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
moroshanu un link spre un tutorial ar fi de folos la cum se da acel plastic jos
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
plasticul acela (de sub șterg. de parbriz) se scoate foarte simplu. Ridici capota, scoți chederul de cauciuc și te uiți pe sub el. Poți vedea ce-i acolo, chiar poți bãga mâna și curãța și fãrã demontarea completã.
Skip ads

  • Florinyo

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu de cand am scos tija motorasului afara si am blocat clapita aceea pe deschis nu mai am probleme, acum sa vad cum reusesc sa dau motorasul jos, ca azi nu prea am avut chef de el pentru ca este duminica, o sa mai incerc maine, poate reusesc sa il dau jos
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
de curiozitate voua va intra aer prin acele gurile de ventilatie cand aveti o viteza mai maricica?
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Florinyo a scris:eu de cand am scos tija motorasului afara si am blocat clapita aceea pe deschis nu mai am probleme, acum sa vad cum reusesc sa dau motorasul jos, ca azi nu prea am avut chef de el pentru ca este duminica, o sa mai incerc maine, poate reusesc sa il dau jos

de dat jos nu e mare lucru, scoți douã sau trei șurube și desfaci priza, dar de regulã se arde motorașul, soluția este înlocuirea mecanismului (cutiuța aia care acționeazã tija de legãturã la clapeta)
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
horaa a scris:de curiozitate voua va intra aer prin acele gurile de ventilatie cand aveti o viteza mai maricica?

da, dar dacã vreau aer pornesc ventilatorul.
Skip ads

  • Florinyo

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
faza e ca ajungi foarte greu la acele suruburi, mie nu imi intra clichet-ul pe care il am, trebuie sa fac rost de unul mai mic ca sa aiba loc in acel spatiu ingust, dar nici nu stiu la ce sa mai imi bat capul, cred ca asa va ramane ptr totdeauna, sau pana la primavara cand se va incalzi vremea
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
si totusi nu se poate face nicium sa nu mai intre aer?
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
dacã vrei sã nu intre aer în habitaclu (nu înțeleg de ce?) rotești butonul comutatorului de direcționare pe poziția frontal și închizi cele patru clapete de aer din bord.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema legata de dezaburirea parbrizului, am observat de cca 2 luni xa aeroterma de la recirculare (de langa filtrulde polen din bord) ramane blocata desi ledul din butonul '' max'' este stins, chiar daca sensul aerului este setat spre parbriz. In mod normal daca sensul era setat spre parbriz recircularea nu pornea. Ce pot sa fac in cazul meu sa opresc aeroterma? E foarte stresant sa nu ti sedezabureasca parbrizul, iar geamurile laterale din spate sa se abureasca incat sa zici ca sunt stropite cu apa.
Multumesc
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Stai sa ne intelegem...daca gresesc, imi zici...aeroterma o ai blocata dar clapeta pt recirculare functioneaza? In cazul asta, ar trebui demontata aeroterma si rezolvata pt ca este normal sa se abureasca geamurile deoarece aeroterma defecta fiind nu are ce sa directioneze aerul spre parbriz de ex...asta chiar daca clapeta de recirculare este functionala. Sau varianta doi, aeroterma merge, clapeta defecta blocata pe inchis, adica, din cate stiu eu nu permite aerului din exterior sa intre in masina si rezulta ca aeroterma recircula doar aerul din masina incarcat de vaporii de apa de la pasageri care se depun pe geamuri, deci...geamuri aburite in permanenta.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
e varianta 2
ai vazut pornesti aeroterma treapta 1 spre exemplu...daca apesi butonul max de langa a/c, se aude ceva mai tare motorul (e pe recirculare), in cazul meu, motorul merge tare, clapeta banuiesc ca este blocatape inchis (pe recirculare) Mentionez ca filtrul de polen nu a fost schimbat anul acesta, poate fi si acesta un factor. Cum pot remedia defectiunea clapetei, ce trebuie sa demontez? merge daca dau plasticul stergatoarelor jos si sa umblu pe acolo?
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la G trebuie scos torpedo-ul sa ajungi la clapeta de recirculare... ca tot pe acolo schimbi si filtrul de polen Smile dar cred ca stiai asta...
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Deci, daca e varianta 2, demontezi torpedoul, blochezi clapeta pe descgis, adica, aer din exterior si scoti alimentarea motorasului care o actioneaza...varianta ieftina. Varianta corecta, dar mai scumpa, demontezi clapeta si cumperi ce-i de cumparat ca sa repari.Filtrul de polen, daca ai clapeta blocata pe recirculare e inutil...cred ca-ti dai seama de ce.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Corect, multumesc frumos, sambata ma apuc de treaba!
  • iulian_prd

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
horaa a scris:de curiozitate voua va intra aer prin acele gurile de ventilatie cand aveti o viteza mai maricica?


nu, la mine nu intra aer din mers, doar daca dau drumu la ventilatie.
  • iulian_prd

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
*Florinyo - cel mai sigur ai clapeta de la recirculare blocata pe recirculare (adica nu mai trage aer de afara). Am avut exact aceeasi problema, pana am demontat torpedoul sa ma uit. Nu am schimbat motorasul, era numai intepenit, am tras putin cu mana de el si s-a "dezmortit", merge si acum.
Motivul pentru care a ramas blocat este, dupa parerea mea, folosirea indelungata pe recirculare. Eu am luat masina de la un amic din Spania, si el, dupa ce se racea in masina, dadea pe recirculare si asa ramanea pana parca masina, adica statea mai mult pe inchis. Pe timp rece si la el se abureau geamurile, trebuia sa dau drumu la AC si iarna sa se dezabureasca. Acum e totul OK.
  • Florinyo

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
da asa este, am avut clapeta blocata, dar in cazul meu motorasul este de vina, la inceput lam atins putin si am crezut ca si-a revenit si nu o sa mai am probleme cu el, dar a mers de vro 2-3 ori, si dupa aceea s-a blocat din nou, i-am indepartat tija, am lasat clapeta pe deschis si nu mai am probleme, norocul meu ca nu am ferme de porci sau alte animale in zona
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR