Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • andrei 2000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 2500 tds
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor,as dori sa ma ajutati cu o problema mare.Anul trecut pe 15 decembrie am cumparat un opel frontera din 1997 de la o societate,am dat pe ea 900 de euro dar am luato cu un piston topit mai precis pistonul unu,am duso in service chiar in ziua in care am cumparato,mecanicul respectiv mi-a propus sa cumpar motor la mana a doua,nu am fost deacord si am comandat pistoane complecte noi in germania.Am asteptat 45 de zile,in acest timp am reparat turbina,si am garantie 2 ani la ea.cand au venit pistoanele si sau apucat de motor a durat doua saptamani sa il monteze,au alezat blocul,l-au bucsat,au pus totul nou garnituri,semeringuri,se pare ca pistonul a fost topit din cauza turbinei care a rupt un segment si a bagat ulei in capul pistonului,problema este ca dupa doua luni am iesit cu ea in rodaj am facut cam doua mii de km si pe autostrada bucuresti pitesti la km 88 mergeam pe banda 1 si aveam cam 80 km la ora cand sa turat singura si nu am mai putut sa o opresc pana nu sa oprit singura,rezultatul pistonul 3 topit chiuloasa 3 si supapele topite si garnitura de la chiuloasa 1 arsa,mentionez este motor 2,5 tds de alfa cu 4 chiuloase.reparatia motorului cu disc placa si rulment a costat 2500 de euro.am duso inapoi in service si astept sa o faca pe bani lor.Intrebare:care sa fie cauza,sunt mecanici devina,este motorul de vina,turbina functioneaza perfect nu a patit nimic,injectoarele sunt noi.Va multumesc.
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
problema ta vine de la turbina, adica fix de la piesa pe care NU o suspectezi!
citeste toate cele 3 pagini ale topicului urmator:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57149


mutam discutia la "probleme tehnice"
  • andrei 2000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 2500 tds
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
este verificata turbina,nu are nici o problema
  • andrei 2000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 2500 tds
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca este posibil sa arda garnitura de chiuloasa si sa bage ulei pe acolo?
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ok. Motorul nu se poate accelera singur decat cu uleiul din baie. In cca 2-3 minute il termina si se opreste singur. Uleiul nu il poate lua DECAT prin turbina.
Dar daca tu zici ca nu este din turbina............cine sunt eu sa te contrazic? Si mai ales, ce interes as avea sa o fac? Masina mea merge. A ta are probleme.
succes!
  • andrei 2000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 2500 tds
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nu am facut decat sa spun exact cum stau lucrurile
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si eu la fel. Daca repari motorul si folosesti turbina in continuare (fara sa mai umbli la ea) o sa ne revedem exact aici. Nu este o amenintare.

Sugestie:
Incearca sa arati turbina si altui mecanic, nu tot aluia care a reparat-o care intre noi fie vorba...nu are niciun interes sa spuna ca el ti-a distrus motorul.

P.S.
simptomele expuse nu au nicio legatura cu starea garniturii de q-loasa.
  • pavel66

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
de vina este turbina, mecanici spun ca a luat-o pe ulei,ai turat-o pe moment mai tare,asta mai mult ca sigur,poate doar un pic,dar nu realizezi pe moment,altadata opreste imediat masina si imediat bag-o in treapta a doua si ineaca motorul altfel adio motor,acuma ai experienta dar pe viitor vei sti ce sa faci,asa e cu turbo,si eu sunt patit,succes la reparat
Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Vine si a treia opinie:turbina.Scapa ulei pe la un semering iar acel ulei este tras in motor pe admisie.Cand s-a turat singura nu scote foarte mult fum ?
  • pavel66

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
turbina propriu zisa a fost reparata ,dupa cum afirma,axul turbinei se invirte pe doua bucse de bronz argintat dac aceste bucse nu sunt facute bine intra ulei ,dar si simeringurile pot fi vinovate,asta este cu turbo,cind e stricat ai probleme mari
  • Zmeutzu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Astea sunt simptome clare de turbina. Daca spui ca ti-a dat garantie la ea, asta inseamna ca o sa-ti repare si motorul, acesta fiind distrus in urma unei reparatii defectuoase a turbinei. Daca ai atata incredere in cuvantul celui care ti-a reparat turbina, cere o a doua opinie (o verificare a turbinei, eventual cere niste note tehnice de la service pentru cazul tau) si vezi ce altceva ar mai putea duce la aparitia fenomenului descris de tine. Iti spun eu de pe acum: TURBINA.
  • PPyramid

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Intrbare . Probleme motor ...recent .
Turbina începea sa fluiere in ultimele sapt , a cedat pe la Fetești . Am mers de acolo cu 1000 turații pana la Cãlãrași 50km pana la mecanic sa i-o duc. A dat fum ca la balamuc pe drum evident , am mai completat 300g pe drum dupã o pauza de 15min. Dupa ce am ajuns la el ,a shcimbat turbina cu una noua, ulei si filtru noi . Am mers 2 sapt si a apãrut STOP. Engine oil low pressure si s-a oprit in mers. Am mai mers 500m maxim sa o trag undeva si începuse sa se audã ca si cum bate motorul . Sau un zdranganit asa de tabla ...Am dus-o iar la mecanicul respectiv si a zis ca nu e de la turbina sau manopera lor ...ci ca e din cauza mașinii , ca poate nu e shcimbata distribuția. (aia pe lanț într-adevãr eu cel puțin nu am hcimbat-o ca nu era nevoie asa au zis la service la revizie , dar aia pe curea avea doar 3000km de cand s-a shcimbat , in toamna ). Eu am mai sesizat ca uleiul era mult peste limita cand am.scos-o din service de la mec aici ...am sunat dar a zis sa merg asa ca isi va mai trage ulei ea. Insa nu prea a fost asa , ca tot pe maxim era nivelul ...nu stiu daca are de-a face. Ba chiar mi se mai limita Viteza uneori la 100km la ora sau 2000 turații si a zis sa o opresc si sa o pornesc ca poate e un senzor murdar ...a fscut de 3-4 ori figuri , ba chiar o data abia am venit cu ea din Cta pana la Cãlãrași , ca nu mai tragea mai mult de 80km/h... Apoi in merssi-a dat drumul si a mers excepțional (vreo 3 zile ) pana la moartea motorului ... Sad
Scurt pe doi a zis ca a gãsit nașpa arborele , un piston topit in cap, si a zis sa shcimb motorul ca e mai convenabil . (a gasit el cu 1000 motor sh la dezmembrari si 1000ron manopera, total 2000ron). Am dubii ca problema e de la service. Zice alta varianta ca dupã ce i-a curãțat intercooler-ul...si i-a shcimbat ulei si filtru ...ca probabil a avut aditiv motorul bagat de mine anterior si s-a curatat acum cu noul ulei si noua turbina si a dus la defectarea motorului .
Pareri ?
Va mulțumesc .
Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ce ciudat este ca am citit aceasta poveste si pe forumul reno...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La modul la care e povestea, poate fi orice motor...chiar si de Renault.
Sunt multe semne de întrebare prin poveste, dar oridecare ar fi motorul, certitudinea e cã ãia nu sunt mecanici...pot fi orice, dar nu mecanici: ”Eu am mai sesizat ca uleiul era mult peste limita cand am.scos-o din service de la mec aici ...am sunat dar a zis sa merg asa ca isi va mai trage ulei ea
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR