Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu una bucata problema cu un x16xel. A fost segmentat, schimbate simeringurile de la supape si toate cele. Problema care am observat-o dupa aceasta interventie consta in FUM ALBASTRU dimineata la pornirea la rece dupa aproximativ 10 secunde de la pornire si dureaza pana se opreste socul automat. Am scos bujiile iar pistonul 4 si 1 e fleasca de benzina, 2 e umezit doar inspre admisie, iar 3 e perfect uscat. Mentionez ca nu stiu daca facea asa si inainte sa intervin asupra motorului pentru ca avand 2 simeringuri sarite de pe supape imi dadea fum albastru la pornire si posibil sa-l fi acoperit pe cel "prezent". La cald nu da pic de fum albastru, doar la "spituri" da FUM NEGRU.
Am schimbat injectorul 3 cu 4, pentru ca pistonul 3 e perfect uscat si nici o schimbare. Cu injectorul de la pistonul 3 imi afuma imediat bujia, iar daca o scot e lac de benzina in capul pistonului. Bujiile la fel, pe pistonul 1 si 4 sunt pline de benzina.
La ultima alimentare cu benzina mirosea in masina de ziceai ca s-a mutat benzinaria in habitaclu, consumul a crescut si el pe MID cu aprox 500-600gr.
Bujiile au fost schimbate, erori stocate nu sunt.
Deci...care ar fi cauza si de ce atat benzina nearsa ?

Astept idei.

Multumesc.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi nu se face amestecul cum trebuie... verifica debitmetrul si sonda lambda... cel mai bine ar fi s-o pui pe tester..sa vezi parametrii.. Cand e motorul rece e amestec mai bogat dar nici asa sa-ti scoata fum albastru....poate manca si ulei..
Dupa interventia la motor s-a masurat compresia?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Debitmetru pe x16xel?...
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
xel-ul nu are debitmetru, are senzor de temperatura a aerului aspirat. Ala nu e ulei, a fost data a doua oara chiuloasa jos si verificata. Plus ca nu are cum sa ajunga atata ulei in mai putin de 1 minut. Adica o opresc si imediat scot bujia si acolo e lac, am bagat o tija cu vata in cap sa absoarba ce e acolo si miroase a benzina. Daca dau la automat cu bujiile scoase se usuca imediat si asa ramane. Daca era sa fie ulei nu se evapora.
Si inca ceva, de la ulei iti da fum albastru la pornire fie ca e calda fie ca e rece. Eu o tin in 6500rpm si nu da pic de fum. Uleiul e exclus.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
gabytzuxxl zici ca ai schimbat simeringurile la supape,dar ai slefuit/rectificat si supapele?poate nu mai inchid bine si de aici problemele tale,fai un test de compresie,chiar daca ai segmentat motoru
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Chiuloasa a fost facuta la service renumit nu "in Curte" si DA, au fost facute si scaunele+supapele.. Am garantie la manopera 18 luni, am dat-o jos, am dus-o inapoi si au desfacut-o in fata mea. Chiuloasa e perfecta, simeringurile sterg coada supapei, ghidurile sunt ok. Supapele au lucrat frumos, nu erau urme de ulei pe ele. Daca era vorba de ulei cand am dat chiuloasa jos imediat se vedea pe supape.
Daca inclini spre segmenti, cum iti explici benzina aia acolo ? Daca prin absurd ar fi ulei, cum ajunge lacul ala de ulei in mai putin de 1 minut acolo ?
Daca supapele nu inchideau bine si simeringurile erau noi tot nu avea voie sa ajunga acolo ulei. Aveam compresie mai mica dar uleiul nu avea pe unde sa ajunga in capul pistonului.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
S-a masurat si compresia pentru a inlatura orice dubiu, este OK, 14-15 pe toate pistoanele. Problema se pare ca a disparut dupa un cox pe autostrada, probabil s-au pasuit si segmentii, scaunele supapelor in timpul asta. Am scos bujiile, care au culoarea gri semn ca au lucrat bine, iar pistoanele sunt uscate. Tinuta in 6500rpm nu mai da nici pic de fum. Deci...e ok Smile.
  • elcodelau

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dupa celele spuse de tine tind sa cred ca injectoarele alea doua sint gripate sau se sau modulul de aprindere nu primeste impulsuri la timpii respectivi de la senzorul camshaft
uite aici tre sa verifici
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR