Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • memoedy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut .Am un opel vectra B DIN 1997 1,6 16V benzina si porneste foarte greu la cald.Dimineata porneste bine. Poate sa ma ajute si pe mine cineva , va rog un sfat .
Skip ads

  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu aceeasi problema cu un astra cod motor Z16SE. Mie mi s-a spus ca este fie senzorul de MAF fie EGR blocat. In fine, eu o sa vad care e treaba in primavara, ca acum e prea frig. Tu ce cod motor ai? Daca este Z16XEL uita-te la EGR, ca ai. Cum se manifesta mai exact? Porneste greu cu motorul cald? Trebuie ajutata din acceleratie?
  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
memoedy a scris:salut .Am un opel vectra B DIN 1997 1,6 16V benzina si porneste foarte greu la cald.Dimineata porneste bine. Poate sa ma ajute si pe mine cineva , va rog un sfat .

Salut. Banuiesc ca motorul are codul X16XEL, iar dupa ce o lasi sa se raceasca cateva ore , porneste mai bine, nu? Becul de anomalii este aprins, cel galben? Acel <check engine>.
  • olly

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Radauti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema tot la un x16xel. La mine a fost senzorul care masoara temperatura apei(nu cel care indica in bord). Nu aveam nicio eroare, nu se aprindea "check engine". A costat vreo 40 de lei. Daca ai un coleg care are sa iti imprumute pentru 5 minute senzorul, poti sa verifici daca el e vinovatul. O seara buna!
Skip ads

  • memoedy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
da codul este x16xel si cineva mi-a spus sa schimb supapa de control a presiunii combustibilului.Ce parere aveti ?
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
avem o parere buna
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Vectra B din 2001, z16xe - pornire grea la cald. Schimbat toate filtrele, bujiile (2 aveau semne ca nu lucrau corect) si senzorul temperatura lichid racire. Nici o schimbare. La fel. Posibil sa fie vreun injector ce „plange„ ? Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la diagnoza si spune ce erori gasesti. Z16XE are probleme cu ECU mai tot timpul.
Verifica si presiunea pompei de benzina.
Skip ads

  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Diagnoza am facut si nu zice nik in afara de erarile de la supapele ABS-ului (ca e dus si ala) . O noutate cu pornirea grea la cald e : dak pun de 2 ori contactul, dand la electromotor numa a doua oara, porneste intr-o secunda, ca dimineata la rece. Deci posibil sa fie vorba de ceva presiune .... ori de la pompa ori de la vreun injector care pierde . Ma gandeam sa curat injectoarele cu UltraSunete. Ce parere aveti ? Multumesc
  • miky mike

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2013

  • Mesaj Privat
cenzurat, reclama
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
OVIDIU205 aceeasi problema am avut si eu la motor,pornire grea la cald,pe tester nici o eroare,am luat toate la curatat?dar ce sa curat ca le curatasem cu o luna inainte,clapeta acceleratie,senzor vibrochen,peda acceleratie,si miam amintit ca nu curatasem EGR-ul,lam dat jos si dumnealui nu mai inchidea bine,a urmat o curatire cu diverse solutii chimice,si la sfarsit o baie buna cu sprey de contacte,de aproape 6 luni porneste instantaneu la cald/rece
incearca si curatal,dar nu toate defectele unui motor sunt identice si la altu
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ms de ajutor Nicunicu. Si EGr-ul l-am fost dat jos, l-am curatat cu WD40 si probat pe baterie si deschidea cand ii dadeam curent. In fine ... vad ca-i destul de lunga istoria cu pornirea la cald ...
Skip ads

  • hugo boss es

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Sall,si eu am avut o pb asemanatoare si citind aici pe site am aflat ca era canistra de vapori se rupsese sitele iar carbunele din canstra a plecat pe furtunasul care duce la vacum dupa ce am desfundat acel furtun si am reparat si canistra a inceput sa porneasca bn,la masina mea(opel vectra b 1998 x18xe ) canistra se afla in partea dreapra a masini trebuie sa dati roata si aparatoarea jos se afla chiar in spatele semnalizari de pe aripa,exista si un tutorial pe acest site cum trebuie reparata,daca va intereseaza pe cn ce am scris puteti sa imi raspundeti si va ajut sa gasiti tutorialul cu poze de reparare a acestei pb
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ciao hugo boss . Multumesc pt atentie si pt ajutor, numa ca nu te inteleg. „Canistra de vapori„ ... ? ce-i aia ? Poate la rezervor te referi ... Te rog fa-ma sa inteleg despre ce a fost vorba la tine. Merci
  • hugo boss es

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Sal ovidiu,st nou pe aici si nu stiu cum sa pun poze da incerc sa iti explic,daca ai aceelas cod de motor cu al meu un spate la valva agr ai ceva de plastic patratos cred ca vacumu care intra 2 furtunase tu scoate furtunasul acela mai lung care se duce undeva in partea stanga a ta cum stai fata in fata cu masina la un moment dat nu mai poti sa il vezi pt ca se duce la canistra de vapori care la randu ei se afla in spatele semnalizari de pa aripa dreapta.dupa ce scoti acel furtunas tragi aer pe el daca vine aer usor inseamna ca ai canistra buna daca furtunasul acela e infundat si nu vine aer seamna ca e canistra de vina, astept sa imi scri,daca tot nu intelegi nui nici o pb trebuie sa o dam cumva la capat
  • hugo boss es

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Scz in loc de egr am scris agr
  • deleted-79859

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ciao hugo boss es. Intre timp am descoperit tutorialul despre asa zisa „canistra vapori„. Curios ca n-am mai fost auzit de asa ceva pana acum. Eram curios dak ar avea vreo legatura cu pornirea grea la cald. Ms din nou pt ajutor.
  • hugo boss es

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Sal la mn chiar a avut legatura cu pornirea acum dupa ce am reparat canistra si am desfundat furtunul acela de carbune imi porneste foarte bn la cald daca crezi ca ai canistra stricata in urma verificari zise de mine si vrei sa o repari poti sa cauti la functia tutoriale dai pe ia si primu titlu e pt asa ceva
  • mihaitza237

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea: Am si eu o problema uneori porneste greu la cald ( ce inseamna greu inverte 2-3 ori) si la rece la sfert de cheie . Dar nu mereu apare problea cu pornire greoaie la cald. Si am impresia ca porneste in 3 dupa lucreaza in 4 buji.
Curatat buji 1 bucata schimbata nu mai aveam carbune. O sa o duc pe tester sa vedem daca am erori ceva. In mers functioneaza bine masina trage si in ture joase si turata. Relantiu variaza un pic sa zic se vede putin pe acul de la turometru.
Z16SE 1.6 8v .
Astept pareri Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR