Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G, din 2000, moor Y17DT, cu 270.000 km la bord. De mai bine de un an ma confrunt cu o pierdere de antigel careia nu-i mai dau de cap. Concret.... imi pierde antigel, la inceput mai putin, mai nou pana la un litru la suta de km. Am fost cu ea in servis de 4 ori, fara nici un rezultat. Mai nou merg la un mecanic, care pare ca stie ce face, dar nici el nu i-a dat de cap. Pana acum am schimbat 2 furtune (dintre care unul mare, care a costat aprox. 260 RON), si pompa de apa. Nu se vad urme de antigel sub masina, nu se vede pe unde pierde. In ulei nu sunt urme ca ar intra. Nici nu mi se abureste geamul cand pornesc masina. Masina e la mecanic acum, i-am lasat-o pe mana o saptamana, dar ultima oara cand am votbit cu el spunea ca se uita 4 insi la ea si nu stiu ce are. Ma gandesc sa-i dau o mana de ajutor, poate imi da cineva un raspuns. Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Poate ar fii bine sa le zici celor 4 sa aduca masina la temperatura de lucru si apoi cu ea pornita pe o rampa/canal/elevator sa verifice ce se intampla pe dedesubt...eu asa as proceda, insa...nu sunt mecanic. De fapt poti si tu sa faci lucrul asta fara sa lasi masina o saptamana pe mana unui mecanic...de ce are nevoie de masina o saptamana...? Doar defectul il stie ca i l-ai spus tu, pierde antigel 1 litru/100km...ce vrea sa mai verifice in saptamana aia...sau poate nu are "masina de serviciu" pentru mers la cumparaturi pe banii/motorina tai/ta...?
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am lasat masina o saptamana pt ca am fost plecat din oras perioada asta, nu se pune problema sa nu am incredere in el. Iar la temperatura de lucru stiu ca au adus-o de mai multe ori, din ce stiu eu.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sunt convins ca au adus-o la temperatura de lucru de mai multe ori...Smile, intrebarea este...ce se intampla, daca mecanicul face treaba asta...? Totul uscat, nimic nu curge nici la motor nici in masina pe la calorifer...dar, antigelul dispare...ca prin minune. Poate asa trebuie sa mearga masina, cu antigel, nu cu motorina...Pai, tocmai asta era ideea...sa ajunga masina la temperatura de lucru, mai deschizi si caldura la maxim in masina in asa fel incat cu termostatul deschis, lichidul de racire sa faca tot circuitul de racire al masini plus caloriferul din habitaclu. Undeva trebuie sa apara o scurgere si din cauza asta am zis ca ar fi bine ca masina sa fie ridicata sau pe o rampa/canal...ceva, ca cineva sa poata vedea si pe dedesubt, mai ales ca la tine pierderea de antigel e foarte mare...ai zis ca pierzi un litru la 100km...pai, iti dai seama ca...curge, nu gluma, dar s-ar putea sa curga pe ceva incins doar cand deschide termostatul sau caldura in masina iar asta se intampla in mers si antigelul sa curga pe acel ceva incins si sa se evapore si tu sa nu vezi nimic ca poate cand masina sta pe loc si termostatul inchide...nu mai curge.
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pe evacuare nu arunca apa?
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
si cum pot verifica daca arunca apa pe evacuare? Si daca intr-adevar arunca pe evacuare, ce trebuie schimbat/reparat?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Acum mi-a mai venit in minte o cauza...stiu ca am mai citit undeva pe forum tot la o Astra G ca pierderea de antigel era din cauza unor origunri de la injectoare si a unor teci metalice in care intra injectoarele...cica era cam greu de verificat fara sa demontezi si in plus cica acele teci se deformeaza usor si ies greu. Cauze posibile...antigel de slaba calitate sau varsta...
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pai nu se pune problema antigelului...l-am schimbat de 3-4 ori in aceasta perioada, cu acelasi rezultat . Si am folosit cartehnic, care am inteles ca e destul de bun.
Skip ads

  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pai nu se pune problema antigelului...l-am schimbat de 3-4 ori in aceasta perioada, cu acelasi rezultat . Si am folosit cartehnic, care am inteles ca e destul de bun.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multi spun peforum ca acele teci si oringuri ar fi problema, vezi ca eu am citit mai mult forumul si am vazut ca in brasov era un coleg de pe forum care facea operatiunea asta.

eu in zona ardealului nu prea gasesc service care sa mai fi facut asa ceva
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
tecile se corodeaza in timp din cauza silicatilor din antigel,tecile fiind facute din aluminiu.sunt poze concrete cu tecile de la injectoare pe forum.acele oringuri iar,ele sunt din cauciuc special si rezista la temperaturi mari,in timp si ele se impietresc sa zic asa.deci verificare si acolo si schimbate.eu la unu din teci am avut o gaurica mica vizibila cu ochiul liber si iti dai seama la presiune ce baga pe acolo cum pierde.
spor.
ps:sorine,tecile nu se deformeaza sa stii Smile
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat masina pana la urma? Ne tii la curent?

Asa arata tecile:


Pe astea vin puse pe fiecare cate 2 oringuri, dar mai este un oring si pe injector, dar nu cred ca ala sa aiba legatura cu antigelul...
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
eu am facut complet lucrarea.urmeaza sa si vad ce si cum.motoru desfacut acum e la locul lui.pierderile la mine erau imense.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Stiu ca ia facut ca am mai vorbit cu tine intr-un post, eram curios de emil22 daca si-a rezolvat problema!
  • geac florin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2012

  • Mesaj Privat
salut aceasi problema o am si eu.Pierde cam 1 litru antigel la 200 km dar de cand sa racit timpul a mai pierdut cam 200g la 1000km si mai am doua coduri de eroare 0115 si 0335. Acum 3 luni am schimbat racitorul de ulei
  • geac florin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2012

  • Mesaj Privat
motorul este y17dt
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat problema..este inca in studiu Smile. Am descoperit ca nivelul de ulei este foarte mare, aproape 8 litrii (capacitatea este de 4,5 L), surplusul fiind se pare antigel si/sau motorina. Asa ca am schimbat uleiul, urmand ca sa monitorizez cum evolueaza, sa vedem daca exista concordanta intre nivelul in plus din ulei si pierderea de antigel. Mecanicul a sugerat ca ar putea fi garnitura de chiulasa vinovata...sau daca nu, camasa de la injectoare (nu stiu daca ma exprim corect, posibil sa fi inteles gresit). Urmeaza sa circul acum un pic cu masina si sa vedem ce se mai intampla.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dar cat aveai pe joja in plus la rece, dupa ce stergeai joja de uleiul de pe peretii ei?
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai nivelul atat de mare la ulei aproape sigur este garnitura de chiulasa...in mers simptomul este ca-ti va face o spuma galbuie la buson.
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mecanicul tocmai mi-a spus ca nu ar fi garnitura, pt ca a verificat-o (cu nu stiu ce tubulatura..) iar varianta cu camasa de pe injectoare este cea mai plauzibila. O sa-i duc si discutiile care le-am avut pe net, poate ii vine vre-o idee Smile . Spuma la buson, nu a facut deloc, am urmarit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR