Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am luat niste banalitati de oringuri pe masura (m-am dus cu teaca si un injector in mana). Au fost 1.5 RON bucata. De 2 ani nu am probleme cu ele.
Skip ads

  • T-S-S

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca aveti pierderi de apa primul lucru pe care il puteti face este sa
- "anulati" termoflotul adica sa scoateti furunele de apa din termoflot sa le uniti cu o teava (puteti utiliza teava de cupru de 18-20 ca diametru) si 2 coliere;
- daca aveti in continuare probleme cu pierderile al 2 lea lucru care trebuie verificat sunt tecile injectoarelor (garniturile de etansare).

In general masinile care au depasit 200.000km au probleme cu pierderile de apa, se mai poate intampla ca din cauza acestor teci camera de ardere sa se umple cu lichid de racire si electromotorul sa nu mai poata invarti motorul, in aceasta situatie va trebui sa scoateti bujiile afara si sa dati la cheie pana ce va v-a arunca toata apa din capul pistoanelor....
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
T-S-S, unde se poate evapora apa pe la termoflot? nu cred ca are relevanta.
  • T-S-S

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
djfllo daca termoflotul are vre-un por poate sa combine apa cu uleiul
Skip ads

  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o astra G din 2000, y 17 dti. De vreo saptamana m-am trezit cu o balta la picioare. imi curge antigelul in masina, doar la sofer. Imi da si mie cineva un sfat ce sa fac ? Va salut. Cica ar fi oringurile de la calorifer habitaclu. Daca asta e cat costa oringurile + manopera ?
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vreo 50 de lei oringurile si vreo 100 manopera... eu cam asa am platit anul trecut.
  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Te salut si mersi frumos. Sper sa fie asta.
  • surinam

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am si eu aceesi problema cu pierderea antigelului, cam 1.5 litri la 50 km, imi aburesc geamurile cand pornesc masina si se usuca foarte greu in mers, iar geamurile din spate stau transpirate tot timpul, si e uda mocheta doar la sofer, uleiul sta la aceeasi limita. care o fi cauza?
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
garnituri calorifer!
  • surinam

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mersi. or fi scumpe astea?
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
cam 50 lei setu de 4,depinde si de sistemul de la climatizare.ai pm!
  • emil22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Eu mi-am rezolvat in sfarsit problema. De vina a fost camasa de la un injector si probabil si garnitura ce chiuloasa. A fost nevoie de rectificare chiuloasa, inlocuirea garniturii, camasii de la injector, curea distributie si o lista lunga de garnituri. cost final: 2300 piesele si 400 manopera.
Skip ads

  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
scump scump...
  • dragos12

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2013

  • Mesaj Privat
salut am si eu la fel problema cu pierderea de antigel doar ca nu mai porneste decat impinsa si imi scote fum alb si se aude un fluierat in momentul cand ajung la 2000 r/m
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
uite ca eu n-am mai facut nimic la masina mea de mai bine de o jumatate de an dar nici nu a mai prea consumat pana saptamana trecuta...am tecile in torpedo cu tot cu oringuri dar am vrut sa mai astept vreo cateva mii ca trebuie sa fac si distributia...

a-ti mai rezolvat careva problema?
  • h725

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ai chiuloasa fisurata. Am avut aceeasi problema (doua ''niveluri de ulei") antigle lipsa. Schimbat chiuloasa=rezolvat problema
  • iligeorge

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

Problema cu pierderea de antigel nedetectabila vizual am si eu la un Opel Astra G cu motor de 1.4 Twinport la 85000 km.

Simptomele sunt : pierdere lichid de racire - saptamanal golire rezervor, am ceva de culoare galbena pe busonul de ulei de la motor dar si pe capacul de la culbutori - nu foarte mult dar este, uneori cand este rece se aude ca o bataie metalica la motor si dupa ce se incalzeste dispare, porneste cateodata balbait ca si cum ar sta sa moara si odata mi-a facut surpriza sa nu mai porneasca deloc cu baterie noua - practic mi-a omorat bateria, nivelul de ulei pe joja nu se modifica - nu creste, culoarea uleiului e neagra adica nu pare modificata.

Deci cumva undeva ajunge probabil antigel numai ca sigur nu in baia de ulei.

Poate cineva a mai avut simptomele astea si stie vreo posibila cauza?
Pana acum suspectez garnitura de chiuloasa sau dupa cum am citit O ringurile acelea de care vorbesc ceilalti. Oricum va trebui sa desfac motorul ca altfel nu o sa-i dau de cap.


  • Petru Maricel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am suferit de problema pierderii de antigel. pana la urma i-am dat de capat: avea carcasa termostatului ovalizata si pierdea putin cate putin, doar in mers. Sper sa va fie de folos...
Acum am alta problema: antigelul nu mai face circuitul normal ca inainte. De putin timp am observat ca lichidul de racire se aduna in vasul de expansiune. Motorul nu trece de 90 de grade iar mecanicii spun ca este normal. Eu nu cred asta. Parerea mea este ca este infundata instalatia pe undeva. Daca cineva a mai avut astfel de probeme, rog sa-mi spuna ce sa fac. Multumesc.
  • Petru Maricel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez: Opel Astra CDTI, 2004, Z17DTL
Scuze!
  • allyn05vectra

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Petru Maricel a scris:Si eu am suferit de problema pierderii de antigel. pana la urma i-am dat de capat: avea carcasa termostatului ovalizata si pierdea putin cate putin, doar in mers. Sper sa va fie de folos...
Acum am alta problema: antigelul nu mai face circuitul normal ca inainte. De putin timp am observat ca lichidul de racire se aduna in vasul de expansiune. Motorul nu trece de 90 de grade iar mecanicii spun ca este normal. Eu nu cred asta. Parerea mea este ca este infundata instalatia pe undeva. Daca cineva a mai avut astfel de probeme, rog sa-mi spuna ce sa fac. Multumesc.


Petru nu stiu daca ti-ai rezolvat problema, dar daca nu eu te sfatuiesc sa o rezolvi cat mai repede. Daca nu iti face circuitul de racire exista posibilitatea ca temperatura maxima din motor sa nu ti fie indicata corect pe ceas. Eu am avut aceeiasi problema si din pacate mi-a fiert motorul iar la bord aveam 85 grade. Nu glumesc ai grije ca este foarte periculos.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR