Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • ncosti

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am o Zafira B, motor A17dtr, 125cp, 2009, 115000km. De curand a inceput sa aiba turatie variabila la relanti, cu precadere cand este motorul cald si se aude din cand in cand un scartait/fluierat ca de rulment neuns.
Dupa ce opresc motorul se aud aproximativ 5 tacanituri la intervale regulate, ca un zgomot de releu sau electromagnet.
Am schimbat distributia si filtrele, am regenerat DPF, curatat valva EGR si ce s-a putut din galeria de admisie.
Am facut cateva plinuri cu motorina de cea mai buna calitate, punand in ea si un aditiv pentru curatat injectoarele.
...toate masurile descrise mai sus nu au avut nicio influenta asupra simptomelor.

Imi puteti da o idee...sau mai multe Smile , cam ce ar putea genera situatia descrisa?

Va multumesc.
Skip ads

  • sebyta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2009 nu stiu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua, in legatura cu scartaitul la cele 5 tacanituri ,nu tre sa va faceti griji k alea sunt de la EGR ,are un sistem electronic de oprire si de asta auziti dvs ce 5 tacanitur... in rest despre scartaitul de rulment sau fluierat as zice sa il urcati la volan pe un mecanic si sa-si dea el cu parerea... despre relanti aleatoriu,cam toate au aceasta problema sau nustiu daca e chiar o problema,la mine facea tare chiar foarte tare,si nu i-am dat de capat si poana la urma a trebuit sa schimb pompa de inalte,cica aia era problema si chiar aia era k dupa ce am schimbat aia nu mai face asa,ma costat 800 lei (si eu am o zafira ca a dvs ,tot 2009 motor 1,7 cdti 125 cp105000km.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
inlocuiti regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune.
s-a mai discutat!
  • ncosti

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult pentru raspunsuri!

Am fost la EDS Opel si s-a identificat problema ca fiind regulatorul de debit de la pompa de inalta presiune (asa cum a specificat [editat]).
Intradevar sebyta, interventia ma va costa si pe mine 875 RON. O voi face miercuri (pe 12).

De asemenea, scartaiturile se pare ca provin de la o rola presoare pentru cureaua de accesorii.

Multumesc inca o data si toate cele bune.
Skip ads

  • sebyta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2009 nu stiu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2012

  • Mesaj Privat
nu face nimic!
  • sebyta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2009 nu stiu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2012

  • Mesaj Privat
la ncosti ma refer... Very Happy
  • Ovo13

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am și eu aceeași problema cu variația relantiului, uneori chiar întrerupe și în mers! Dacã rãmâne asa o vreme și nu schimb acel regulator dãuneazã grav motorului? Deocamdatã nu e deranjanta problema...
  • noss

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@ncosti
Ce au spus cei din service .... poti sa mergi in continuare cu acea rola care scartaie?
Eu am acel scartait de un an. Mecanicii mi-au zis ca singurul risc ar fi sa se rupa cureaua de accesorii.
  • Florin79

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va salut detin Zafira 1.7cdti an 2012/a17dtr/125hp/66700km.Usor joaca relantiul + - 1-2 milimetrii dar numai cand este rece.Cu temperaturile astea extreme -19 de exemplu se auzea tot timpul parca o rola neunsa zgomot de bataie fier pe fier numai la relanti si motorul la orice temperatura.Ieri s-a blocat ventilatorul de racire si merge non stop,maine ma duc la service si va spun ce a patit.Acum sta cu siguranta scoasa si tace sa nu pape bateria.Singura buba cu masina am avut-o la 24000 cand am ramas fara placute fata si ce crede-ti erau montate discuri mai mici din fabrica.S-au pus pe garantie cele originale si placute gratis si dupaa aceea aveam frane ce nu avusese de noua.La 40000 a scazut consumul brusc.Aceam oras Otopeni si Baneasa 9,6 acum 7,4.Afara cu 90km si pilotul cuplat cu treapta 5 numai am scos 3.9% pe Otopeni-Pietroasele.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Cum s-a rezolvat problema cu scartaitul, de la ce rola provine?
Si daca oscilatia relantiului afecteaza intr-o a numita masura injectoarele sa altceva, daca nu se schimba regulatorul de presiune, chestia este ca nu oscileaza mereu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR