Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pompa e Denso,Cum gasesc numarul?Daca ii fac o diagnoza la motor ,cred ca imi arata seria pompei ,nu ?
Skip ads

  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Uitate pe pompa,trebuie sa fie cod si un QR barcode.daca reusesti sa faci o poza cu codul de pe pompa,te-as putea ajuta
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
De cand am inceput sa alimentez numai cu motorina mai scumpa de la omv a inceput foarte foarte rar sa fluctueze si motorul se simte altfel.Incercati asa cu cateva plinuri apoi mai stam de vorba!
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Depinde de motorina
Skip ads

  • FLX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
lecramluoar a scris:Sau 2940009-260 acum depinde de codul de pe pompa.o sa listez mai tarziu o lista cu ce fel de pompe sunt compatibile cele 2 coduri.acum depinde de fiecare pompa.

cred ca e gresit 2940009-260, nu am gasit nimic pe google, in schimb am gasit dupa codul 294009-260
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune de la motoarele de 1,7 dtj-dtr face fluctuatii din cauza pistonasului din regulator,care este facut din otel foarte moale (OL 37) si din cauza inaltei presiuni se uzeaza.
Am demontat un regulator si am facut alt piston,urmeaza sa-l montez pe masina si am sa va anunt cum merge,asta dupa ce se mai incalzeste vremea ca nu pot in fata blocului.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
spune-ne si noua cum se comporta!
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
lecramluoar a scris:Uitate pe pompa,trebuie sa fie cod si un QR barcode.daca reusesti sa faci o poza cu codul de pe pompa,te-as putea ajuta


Am atasat o poza cu codul pompei
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
petertm a scris:spune-ne si noua cum se comporta!

Daca merge regulatorul, am sa va spun si o sa va dau si desenul de la piston.
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Petertm ai exact aceeași pompa ca a mea

Iti listez o descriere de la un vânzãtor de regulatoare din Anglia.


1 x New Denso Diesel Suction Control Valve (SCV) 294009-0260

SUIT: VAUXHALL ASTRA 1.7 CDTI

BHP: ALL

ENGINE CODE: Z17DTJ, Z17DTR, A17DT, A17DTR

YEAR: 2007 0n

This fits the DENSO Diesel Common Rail Fuel Pumps.

Please check the numbers on your valve or check your part number on Denso diesel pump against our listing at the bottom of the page.

This part can usually be replaced without removing the pump from your vehicle. 90% of faults are with the valve rather than the actual pump which can be costly.

Some symptoms of a faulty valve can be that there is a diesel leak or that your vehicle will not start or will cut out when running. There could also be blue / black smoke coming from your exhaust and poor fuel economy.



Compatible fuel pumps:




294000-0400
294000-0402
294000-023#
294000-033#
294000-034#


294000-041#
294000-042#
294000-062#
294000-064#
294000-066#

294000-095#
294000-0501
294000-0502
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Eu mi-am schimbat regulatorul in 5 minute,nu ai nevoie sa mergi la mecanic sa iti defaca 2 șuruburi si sa scoatã o mufã
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@lecramluoar...de unde ai cumparat regulatorul?

poti sa imi trimiti pe email siteul ca sa nu faci reclama ? adresa mea : petrubenda@yahoo.com

Multumesc,

Apropo.....tu l-ai inlocuit si esti multumit de el?
Skip ads

  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am vorbit astazi cu reprezentantul unei firme care vinde regulatoare DENSO.Acesta imi recomanda o curatare a rezervorului inainte de inlocuirea noului regulator.Ma intrebam atunci care este rolul filtrului de combustibil?
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Gata ! Am scapat de acele oscilatii enervante !Am schimbat regulatorul si acum acul de la turometru sta "bãþ"...(vorba unui coleg de forum ),Manopera de inlocuire este foarte simpla.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Regulatorul de presiune de la motoarele de 1,7 dtj-dtr face fluctuatii din cauza pistonasului din regulator,care este facut din otel foarte moale (OL 37) si din cauza inaltei presiuni se uzeaza.
Am demontat un regulator si am facut alt piston,urmeaza sa-l montez pe masina si am sa va anunt cum merge,asta dupa ce se mai incalzeste vremea ca nu pot in fata blocului.


Salut. Asa cum va spuneam am montat pistonas facut de mine in regulatorul de presiune de pe pompa.Am aproape 500km facut si au disparut complect fluctuatiile,motorul merge foarte bine,deci problema este exact ce am banuit.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut viorel, ma bucur pentru reusita ta de a reconditiona regulatorul si te rog daca vrei sa ne explici mai pe larg ce piesa din iterior ai confectionat, din ce materia, unde, cu ce costuri, asta daca vrei sa ajuti si colegii de aici care sunt in aceasta situatie (unul sunt eu cu fluctuatii ba destul de galopante, ba mers aproape rotund).
Daca ai avea si niste foto cu ce ai desfacut si cum arata in interior acel regulator ai putea face si un tutorial.
Ma gandesc ca de la ultima ta postare ai mai facut ceva km si ai putea sa ne dai raspunsuri destul de concludente.
Iti multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri la intrebarile mele si respect pentru reusita ta!
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
In regulator este un piston,asa l-am numit eu si un arculet.pistonul l-am facut din OLC45 si rectificat prin imperechere cu alezajul regulatorului.
Pistonul original este facut dintr-un otel foarte moale si in timp se uzeaza de la presiunea din pompa.
In cel mai scurt timp am sa pun si poze cu piesa respectiva,nu este ceva foarte complicat pentru cineva care lucreaza in prelucrari prin aschiere.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pentru cei interesati va atasez desenul de executie pentru piston regulator.


  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

Imi poate spune cineva care este turatie normala a unui 1.7 cdti la relanti?

La mine turometru sta undeva la 800 de ture insa daca sunt in trafic si opresc la un semafor, turometrul ramane undeva la 900 aproximativ 4-5 secunde dupa care scade inapoi la 800.

E normal sa faca asa?
  • maid3n

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

O problema similara am si eu cu al meu Astra H 1.7 CDTI, cod motor Z17DTR, an fabricatie 2009 cu filtru de particule.
De cand a inceput sa se incalzeasca afara oscilatiile la relanti au devenit tot mai puternice, iar de putin timp incoace am inceput sa am probleme putin stranii cu masina:

1. Cu motorina de la Petrom am observat, ca in treapta 4 cand merg constant, la un regim de turatii cuprins intre 2.000 - 2.300 de RPM motorul parca se inneaca si trebuie sa schimb in treapta inferioara si sa depasesc 3.000 RPM pentru a isi reveni.

2. Cu motorina de la MOL + aditiv Motul lucrurile s-au ameliorat, dar de un timp tot auzind de motorina Rompetrol Efix 51 am alimintat de la o statie Rompetrol din Alexandria si de atunci motorul nu mai are putere, se accelereaza greu, iar mirosul gazelor de evacuare seamana mai mult cu CLU ( combustibil lichid usor care este de fapt pacurina imbunatatita)

3. Azi de dimineata lucrurile s-au agravat, in sensul in care masina abia abia se mai accelereaza, nu mai are putere si are ocilatiile de la relanti si la turatie mai mare. Abia cand ajung la 3.000 RPM motorul isi revine, dar nu vreau sa il solicit pana nu ajung sa ii fac o diagnoza completa.

Aveti idee daca la mine poate sa fie tot regulatorul sau este posibil sa fie ceva mai grav?

Multumesc anticipat de ajutor!

Cu stima,
Ionut
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR