Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • lecramluoar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2011 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Schimba regulatorul si o sa vezi diferența imediat dupa ce pornesti motorul.am vãzut la astra mea,oscilatiile mi-au scos fire de par alb in cap,dupa ce am schimbat regulatorul,acul sta bãț la relantiu,acum mi-a revenit si culoarea parului.am 3 4 luni cu regulatorul nou si nam probleme deloc
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o astra j din 2010 cu motor A17 DTR cu aceeasi problema de fluctuatie a truratiei de mers in gol. Din ce-am citit inteleg ca ar fi din regulatorul de presiune al pompei de inalta. Vreau sa intreb pe cei care au schimbat regulatorul daca au obtinut un consum mai redus. Pe mine consumul ma pune pe ganduri adica merg cu un plin 58l aproximativ 640 km urban, ce sa zic mi se pare cam mult. Astept raspuns de la voi. Va multumesc.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Consumul nu este influentat de regulatorul pompei de inalta.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
salut viorel_bce,
ma gandesc ca daca nu functioneaza corect, adica sa nu permita trecerea debitului necesar in rampa, iar la turatii mai mari sa permita trecerea unui debit mai mare...........tu ce parere ai. multumesc.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat regulatorul si nu era consumul crescut cu cel defect. Doar ca nu poate sa mentina presiunea constanta in rampa.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, vreau sa va mai intreb ceva....legat de o alta problema care a mai aparut desi nu are legatura cu discutia voastra, dar am citit pe forum si nu am gasit un raspuns si am zis sa va intreb si pe voi....cand merg constant in jurul turatiei de 2000-2200 in treapta 2 sau 3 motorul incepe sa intrerupa si sa mearga sacadat.....aveti idee cam de la ce ar fi. Multumesc.
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
si a mea odata cu caldura baga niste suturi intre 1800 si 2300 de ture de zici ca is calare pe taur....
incep sa nu mai suport, si cred ca saptamana viitoare o duc la service si basta!
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Sa fie de la volanta? Daca o duci la sevice si afli ceva te rog sa-mi spui.....eu nu am timp ca lucrez foarte mult si in plus mege sotia cu ea....ce sa mai zic am zis sa iau diesel ca na consuma mai putin... dar m-a disperat si cu consum mare si cu fluctatii la relanti acum cu mers sacadat...asta e...nu stiu ce sa mai zic...
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am dat de un mecanic de aici din tm, se numeste Dan si (lucreaza la MacDaf pe sagului) am inteles ca e meserias pe opel...mi-a facut o diagnoza.. a zis ca nu e sigur.....acuma la mine mai e o chestie, anume masina a fost adusa de afara recent, nu stiu ce e cu egr si admisia, probabil trebuie curatae, si a zis sa fac asta prima data si daca continua sa galopeze in mers sa schimb si regulatorul...
fluctuatii la relanti am avut azi, dupa ce o vreme nu am mai avut, am stat mult cu masina pe loc cu clima pornita si a si regenerat in acest timp....cand am plecat am crezut ca naste nevasta-mea in masina Very Happy
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Deci zici ca nu e de la volanta....eu am curatat egr-ul dar cand am demontat in galeria de admisie am vazut ca e plina de un fel de mazga amestec de cenusa cu ulei de la turbo....saptamana viitoare o demontez si o curat te tin la curent daca se schimba ceva...mai trebuie sa verific si clapeta de acceleratie....eu ma tot gandesc sa nu fie de la volanta...sau ceva pe alimentare...filtru de motorina are in jur de 5300 de km de cand l-am schimbat......e nasol pt ca nimei la service opel nu stie de aceste probleme si o iau pe ghici......daca mai afli ceva te rog sa-mi comunici .....multumesc.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
mirceacaragin a scris:am dat de un mecanic de aici din tm, se numeste Dan si (lucreaza la MacDaf pe sagului) am inteles ca e meserias pe opel...mi-a facut o diagnoza.. a zis ca nu e sigur.....acuma la mine mai e o chestie, anume masina a fost adusa de afara recent, nu stiu ce e cu egr si admisia, probabil trebuie curatae, si a zis sa fac asta prima data si daca continua sa galopeze in mers sa schimb si regulatorul...
fluctuatii la relanti am avut azi, dupa ce o vreme nu am mai avut, am stat mult cu masina pe loc cu clima pornita si a si regenerat in acest timp....cand am plecat am crezut ca naste nevasta-mea in masina Very Happy

Cand a facut diagnoza a urmarit presiunea in rampla la relanti? Ar trebui sa fie constanta in mod normal. Simptomele pe care le-a avut masina mea erau oscilatii ale turatiei la relanti si mers parca in 3 pistoane la turatii micii 1000-2000 rpm. Au disparut dupa inlocuirea regulatorului.
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, spune-mi te rog daca regulatorul inlocuit necesita programare. Am vb cu cineva de la opel si mi-a spus ca dupa inlocuire trebuie reglat debitul.....multumesc.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu este necesar niciun fel de reglaj, pur si simplu se inlocuieste cel defect cu cel nou (se prinde in doua suruburi). Toata operatiunea dureaza cateva minute.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Ce-mi recomanzi original sau pe producator. Multumesc.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Ce-mi recomanzi original sau pe producator. Multumesc.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cel original avea un defect de fabricatie, motiv pt care se defecta destul de repede. Am inteles ca la ultimele variante constructive problema a fost rezolvata. Eu voiam sa cumpar aftermarket, dar nu am gasit in momentul acela, motiv pt care am luat original. Nu as putea sa-ti recomand unul sau altul. Cel aftermarket e probabil si mult mai ieftin, un plus din punctul meu de vedere.
  • godfather

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Simptome cu variatii la relanti am avut dupa vreo 20k km (masina cumparata de noua in 2010). De la ultimul sezon rece tot am mai schimbat motorina la recomandarea mecanicului...surprinzator, cu motorina de la Lukoil (ambele sortimente), au disparut toate variatiile. Mai apar, dar foarte rar, ceea ce ma bucura ca mai prelungesc perioada pana cand o sa schimb regulatorul (daca e din vina lui toata treaba cu variatia).

Legat de mers in suturi, le-am avut si inca le am, dar nu tot timpul. Si am observat ca apar cand ii dau talpa (de pe la 1800-1900 rpm) si cam cand se pregateste turbina sa isi intre in drepturi (dupa 2000 rpm)... dupa ce am facut o curatare EGR la ultima revizie, nu prea au mai aparut suturile. De atunci, au trecut vreo 7-8000 km, din care vreo 5k km in oras...banuiesc ca o fi de la EGR sugrumat, mers de oras etc. Ciudat e ca simptomele apar doar in sezonul cald, ca iarna nu am observat sa am suturi. Mai sunt colegi care au avut astfel de probleme si le-au rezolvat?
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
GHIUR a scris:Deci zici ca nu e de la volanta....eu am curatat egr-ul dar cand am demontat in galeria de admisie am vazut ca e plina de un fel de mazga amestec de cenusa cu ulei de la turbo....saptamana viitoare o demontez si o curat te tin la curent daca se schimba ceva...mai trebuie sa verific si clapeta de acceleratie....eu ma tot gandesc sa nu fie de la volanta...sau ceva pe alimentare...filtru de motorina are in jur de 5300 de km de cand l-am schimbat......e nasol pt ca nimei la service opel nu stie de aceste probleme si o iau pe ghici......daca mai afli ceva te rog sa-mi comunici .....multumesc.


ok......vin cu feedback, am schimbat azi distributia, curea accesorii + role, filtru motorina, filtru aer, curatat egr + rampa admisie (pret 1300ron e bine sau nu? ), mi-a pus curea dayco .. e buna sau nu?
masina merge mult mai rotund, sprinteaza mai bine, nu am mai simtit suturi in vreo 50km cat am mai umblat azi in oras, cu clima pornita!
mi-a zis mecanicul ca a fost foarte imbacsita la egr si rampa, iar filtrele praf..... mi-a zis de asemenea ca regulatorul oscileaza mai mult decat ar trebui, (cu diferente de peste 20 de bari daca am retinut bine), si ca s-ar putea sa trebuiasca schimbat! pareri?
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic ca de la regulatorul pompei de inalta la a mea a fost schimbat in germania de doua ori, iar acum m-a disperat scade consumul instantaneu la 0.2 -0.3 si se aude o batair de injector. O sa-l schimb si dupa revin cu concluzii. O sera buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR