Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Problema ar fi ca masina nu are dpf. I-am pus si ultima versiune de soft, dar de pomana ca tot nu-i dau de cap.
Am mai intalnit pe cineva cu o astra ca si an de fabricatie identic cu al meu si la fel ii face. M-am resemnat si astept sa cada o piesa si poate se rezolva de la sine.
Bafta
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
.....nu stiu ce sa zic! Legat de update de soft, daca arunci o privire la rubrica "Rechemare in service" sa vezi ca unii colegi au fost chemati ptr update de soft si s-au ales cu astfel de oscilatii.
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Fluctuatia de care se tot vorbeste apare in timpul mersului cand scoateti masina pe liber, sa zicem va apropiati de semafor si trebuie sa opriti si atunci incepe sa fluctueze sau doar cand stati pe loc?
aceiasi problema am avut si eu dar am descoperit eu acasa dupa ce am fost pe la 7 mecanici care se legau de injectoare si de alti senzori si toata treaba ma costat 100 roni era suportul motorului din fat verificati si voi eu am un epel astra g 17 cdti
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Fluctuatia de care se tot vorbeste apare in timpul mersului cand scoateti masina pe liber, sa zicem va apropiati de semafor si trebuie sa opriti si atunci incepe sa fluctueze sau doar cand stati pe loc?
aceiasi problema am avut si eu dar am descoperit eu acasa dupa ce am fost pe la 7 mecanici care se legau de injectoare si de alti senzori si toata treaba ma costat 100 roni era suportul motorului din fata verificati si voi eu am un epel astra g 17 cdti
Skip ads

  • algabone20

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu oscilatia la relanti, dupa ce am facut schimbul de ulei (am bagat Motul de care sunt foarte multumit) si am inlocuit rola intinzatoare si cureaua de accesorii.

De atunci nu mai face deloc si nici nu s-a mai oprit. E de luat in calcul inainte de a se cumpara regulatorul de presiune care e ffff scump.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu zic sa mai astepti un pic....nu vad ce legatura ar avea cu cele facute de tine.
la mine a incetat pur si simplu la inceput de decembrie iar pana atunci a facut tot timpul, asa am luat-o in septembrie. Eu cred ca este de la motorina.
  • sharky2005ro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut..observ ca mai multi au aceeasi problema cu oscilatii ale turometrului la relanti ,eu am un opel astra h 1.7 cdti 2007 si aceeasi prob am avut. am pus motorina cea mai scumpa (rompetrol) si 1-2 ori pe luna iesire in afara orasului si tinuta in turatii mari peste 3000. acum nu mai am aceste probleme...
  • sharky2005ro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2011

  • Mesaj Privat
in schimb eu am alta problema....cateodata sau cand trec peste o denivelare(poate coincidenta) motorul isi pierde din putere si apare martoru "masina+cheia" cu tendinte de a muri motorul..daca opresc si dau sa plec nu are vlaga decat dupa ce trece de 2000 rpm ,,,o tin turata peste 3000rpm la relati scoasa din viteza si isi mai revine. ? a mai lovit pe cineva aceasta problema..sau asemanatoare?..
Skip ads

  • godfather

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
si eu am acelasi simptome - am Z17DTJ de 110 CP cu DPF. Masina are 41000 km si in ultima perioada am patit stand cu masina la relanti sa scada foarte putin turatia si sa se auda infundat, ca si cum ar fi "stransa de gat" ...daca ii pisc un pic acceleratia se calmeaza pentru cateva secunde si iar incepe. dar nu face tot timpul asa. de vreo 6-7000 km alimentez numai de la OMV. Pana atunci alimentam de unde apucam, iar cu motorina normala de la Petrom pateam de multe ori, stand la semafor sa scada relanti-ul in 500rpm, consum instant 0,1-0,2 l si vedea cum se chinuie sa creasca turatia sa nu moara motorul!

Cred ca urmatoarele plinuri le fac la Rompetrol, sa vad daca aditivii aia de care spun ei sunt numai marketing sau chiar sunt.

Mecanicul mi-a sugerat sa ii fac o curatare EGR sau o iesire in afara orasului de 30-40 km, dar "mers nesimtit, schimbat vitezele unde taie injectia", ca sa il citez. Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...mai degraba o curatare a DPF-ului. O zic din proprie experienta. Aveam un Astra H Z19DTH, cand il foloseam mult pe oras, imi aparea si mie acea oscilatie la relantiu. Se rezolva simplu: in week-end mergeam in provincie pe A1. Dupa acest drum cu un regim de mers sportiv masina era alta. Wink
  • florin1983

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu aceeasi problema la un astra z17dtr,125cp,model 2009. Cand stau la relanti cade acul pana pe la 800 rp,aproape ca se opreste motorul. Din treapta 1 pe la 3000 rp,trag a2a si parca taie alimentarea. Abia urca pana pe la 2000 tras de par si deodata ma baga in scaun.....martor aprins in bord "cheita cu masina",opresc motorul,repornesc si dispare. Am fost pe la mecanici dar nici unul nu mi-a dat solutia. Am curatat EGR-ul manual,drum de la Bucuresti la Urziceni cu a 3a la 4000 de ture si tot asa face. Va rog ajutati-ma cu un raspuns! Multumesc!
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
.....si eu am avut aceeasi problema...am o corsa 1.7 cdti 125 caluti......am inlocuit regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si am rezolvat cu oscilatiile relantiului...toata afacerea m-am costat 700 pretul regulatorului de presiune..
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut!

Am si eu aceeasi problema cu Astra H, Z17DTJ. Relantiul e foarte instabil, oscileaza turatia (se aude si se vede si pe turometru). Mi se intampla numai cand motorul este cald. Din cate am citit pe forum este de vina fie regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, fie supapa mecanica de pe rampa comuna. Intrebarea mea e cum aflu care din acestea e de vina?

Multumesc
  • Sailas

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta si pe mine cineva ?

1.7 CDTI ... Z17DTL , oscilatia turatiilor la relanti este de la 850 (la cat sta pe tester ) si urca pana la 1000 ... Tin sa precizez ca oscilatia apare cand ( de exemplu ) merg cu masina , opresc la un semafor , turatia coboara in 1000 rpm ... si scade treptat pana la 850 unde se stabilizeaza. Turatia nu apare doar pe ceas , se observa si in zgomotul produs de motor.
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Floydian.....1 ai pus testerul pe masina? ai vreun cod de eroare...daca ai vreo eroare de gen..."presiune prea mare in rampa"sa stii ca e de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte...regulatorul asta de presiune baga undeva la 2000 de bari "daca nu ma insel "in rampa de presiune....senzorul de pe rampa nu face altceva decat sa citeasca presiune pe care pompa de inalta o transmite.senzorul de pe rampa nu se gaseste sa-l schimbi cel putin la z17dtr nu se schimba senzoru de pe rampa..se schimba rampa cu totul....si costa.....iti recomand mai intai sa faci diagnoza dupa asta,,schimba regulatorul de presiune de pe pompa...e singurul care da oscilatii in mersul motorului...de multe ori cand fluctueaza relantiul ai impresia ca merge motorul in 3 pistoane...daca ai drum prin bucuresti...te pot ajuta..cu cea mai mare placere.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt raspuns andy, din pacate nu am drum prin Bucuresti in urmatoarea perioada. As mai avea o nelamurire...daca in momentul in care pun testerul pe masina nu au loc acele oscilatii (la mine apar numai dupa ce motorul e cald), tot se va genera codul de eroare care sa indice un regulator defect?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Pina acum o luna ,aceasta fluctuatie in relati,o aveam foarte rar,dar acum face aproape tot timpul si cu motorul cald si cu el rece.
@andy vad ca ai schimbat regulatorul,nu ai incercat inainte o curatire sa vezi daca se schimba ceva?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am mai sapat si eu intre timp si se pare ca oscilatia asta la relanti e una din bubele motoarelor CDTI de la Opel cu pompa de injectie Denso. Poate parea o intrebare stupida, dar ce se poate intampla daca regulatorul acesta de presiune nu e inlocuit la timp? Dauneaza motorului? Te poate lasa dintr-o data in mijlocul drumului?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
UPDATE: azi am fost cu masina la service si am pus-o pe tester. In timpul testului nu a facut oscilatiile acelea si singura eroare generata a fost de valva EGR, nimic legat de presiune. Mi-au curatat EGR-ul, era destul de multa calamina. Nu stiu ce sa zic, sper ca asta sa fi fost cauza. Cei de la service asta mi-au zis...
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Salut!
Pina acum o luna ,aceasta fluctuatie in relati,o aveam foarte rar,dar acum face aproape tot timpul si cu motorul cald si cu el rece.
@andy vad ca ai schimbat regulatorul,nu ai incercat inainte o curatire sa vezi daca se schimba ceva?


..nu prea ai ce sa cureti la el..ca nu gen egr...e un senzor..la capat are o siguranta...daca scoti siguranta...o sa iasa o chestie de metal...gen jigler ...care cu timpu se uzeaza si de acolo apar fluctuatiile la relanti...
da..cu timpu e foarte posibil..sa-ti omoare injectoarele......si in plus de asta...e enervant sa mergi si sa galopeze motorul....am preferat sa schimb acest regulator...din mai multe motive:
1. risipa de carburant aiurea...datorita oscilatiilor..apare un consum mai mare,
2.ma apuca des sa mai plec din tara sau prin tara..si nu am chef sa ma lase masina....prin afara tarii sau prin tara..ca sa platesc minim 150-200 e platforma.
3. e simplu de schimbat...nu a necesitat decat investitia in regulator...am schimbato singur...iar daca nu vrei sa te complici...te duci la service...si scapi cu 1 h de manopera..care e in jur de 100 lei...nu reprezentanta ca astia sunt japcari...si nu-si au rostu...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR