Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
...fluctuatia la relanti...o sa inceapa sa o faca cat mai des...cu cat se uzeaza mai tare cu atat fluctuatia e mai deasa.
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@andy,unde se afla regulatorul?nu ai cumva o poza.
Azi m-am uitat dupa el si cred ca este in partea stinga, cum te uiti din fata motorului,sus pe rampa,sau ma insel?
Daca se demonteaza, nu se dezamorseaza pompa?
Mersi!
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
....regulatorul de presiune se afla pe pompa de inalte....care este angrenata de distributie...pompa este situata sub galeria de admisie..regulatorul de presiune este prins cu doua suruburi detip imbus.....1. de retinut pozitia regulatorului cand il demontezi...2. pompa nu se dezamorseaza, dupa ce il inlocuiesti pui contactu de 3-4 ori dupa care pornesti....3.regulatorul de presiune nu are nici o treaba cu rampa de presiune...pe rampa e un simplu senzor care citeste valorile presiunii din rampa.4. regulatorul in sine vine cu suruburile de schimb,1 buc oring, 1 buc garnitura metalica.5 cel mai usor ai acces la el pe sub masina...cel putin la mine e mai usor sa-l demontez pe sub masina pentru ca nu am loc suficient...cel putin pe corsa este inghesuit...poate pe astra e mai mult loc...
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O nelamurire: daca in momentul in care a fost pusa pe tester masina nu s-au produs oscilatiile, e posibil sa fie regulatorul defect si sa nu apara niciun cod de eroare pt el? Eu in momentul de fata nu stiu daca de vina este acest regulator, pe tester a aparut doar o eroare legata de valva EGR, care a fost curatata si eroarea stearsa.
Skip ads

  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Floydian....regulatorul de presiune o sa ajungi sa-l schimbi in momentul in care motorul o sa galopeze la relanti, oscilatiile motorului vor aparea tot timpu la rece si la cald si pe langa aceste aspecte mai e unu important....o sa incerci sa mergi sportiv cu masina .....in momentul in care vei vrea sa-i dai talpa gen peste 3000 rpm pana la 5000 rpm......o sa te trezesti ca o sa-ti taie injectia ...o sa-ti dea in nas ca si cum numai trage si o sa-ti apara in bord martorul aprins cu check engine....cand vei pune testerul vei vedea ca eroarea stocata o sa fie de genul..."Presiune prea mare in rampa" si o sa incerci sa o turezi si nu o sa mearga mai mult de 3000 rpm....o sa opresti motorul si o sa trebuiasca sa-l lasi vreo 2-3 min, daca o sa vrei sa-l pornesti imediat vei observa ca va porni si va muri la fel de repede.......daca ti-a dat eroare de egr cu atat mai bine...ai scapat cu un curatat de supapa egr....pana nu vei avea simptomele astea nu are rost sa schimbi niciun regulator de presiune...."Salut! Am si eu aceeasi problema la un astra z17dtr,125cp,model 2009. Cand stau la relanti cade acul pana pe la 800 rp,aproape ca se opreste motorul. Din treapta 1 pe la 3000 rp,trag a2a si parca taie alimentarea. Abia urca pana pe la 2000 tras de par si deodata ma baga in scaun.....martor aprins in bord "cheita cu masina",opresc motorul,repornesc si dispare. Am fost pe la mecanici dar nici unul nu mi-a dat solutia. Am curatat EGR-ul manual,drum de la Bucuresti la Urziceni cu a 3a la 4000 de ture si tot asa face. Va rog ajutati-ma cu un raspuns! Multumesc! """
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
florin1983 a scris:Salut! Am si eu aceeasi problema la un astra z17dtr,125cp,model 2009. Cand stau la relanti cade acul pana pe la 800 rp,aproape ca se opreste motorul. Din treapta 1 pe la 3000 rp,trag a2a si parca taie alimentarea. Abia urca pana pe la 2000 tras de par si deodata ma baga in scaun.....martor aprins in bord "cheita cu masina",opresc motorul,repornesc si dispare. Am fost pe la mecanici dar nici unul nu mi-a dat solutia. Am curatat EGR-ul manual,drum de la Bucuresti la Urziceni cu a 3a la 4000 de ture si tot asa face. Va rog ajutati-ma cu un raspuns! Multumesc!





schimba regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si vei scapa de aceasta problema
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mersi!@andy pentru explicatii,oricum pina nu -mi face probleme, nu-l schimb.
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
....cel mai bine asa.....cand o sa ai simptomele mai sus descrise sa stii la ce sa te astepti...
Skip ads

  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si la mine apare aceasta problema cu oscilatiile:Astra H 1,7CDTI ,125CP ,motor Z17DTR..cred ca voi ajunge si eu sa schimb regulatorul ca de multe ori e cam deranjant

http://youtu.be/EjR4jGPPoSE
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
^ This video is private.

Eu am observat ca de cand a scazut temperatura afara oscilatiile au disparut aproape complet. La fel a fost si cand am cumparat masina in martie, era frig si oscilatiile erau inexistente. Au inceput prin mai-iunie odata cu incalzirea vremii. Nu stiu daca este pura coincidenta sau chiar a influentat intr-o oarecare masura.
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
petertm a scris:si la mine apare aceasta problema cu oscilatiile:Astra H 1,7CDTI ,125CP ,motor Z17DTR..cred ca voi ajunge si eu sa schimb regulatorul ca de multe ori e cam deranjant

http://youtu.be/EjR4jGPPoSE


am refacut videoclipul:

http://youtu.be/tgCXY6hhXzw
  • cont-sters-60068

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut dragi colegi
de curand am achizitionat un astra h 1.7 cdti 110cp, masina are monente cand oscileaza si monente cand nu, sa fie de la SVC?
nu scoate gram de fum(toba e alba) masina trage foarte bine..nu are nici o eroare
as dori daca se poate o poza ceva unde este acest SCV montat
va multumesc
Skip ads

  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Live speedy.....nici o masina n-o sa mai scoata de acum in colo fum...datorita faptului ca este dotata cu filtru de particule ...poza exacta nu ai cum sa-i faci...decat daca demontezi pompa de inalte...iar ca sa demontezi pompa demontezi distributia...bagate sub masina cu lanterna si o sa-l vezi cu singuranta...
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Si la a mea face la fel. 1.7 101 cp fara dpf
  • andy4you2005

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
....numai faceti asocieri aiurea....n-are nici o treaba dpf-ul cu oscilatiile la relantii....oscilatiile sunt date de regulaotrul de pe pompa de inalte...iar dpf-ul l-am adus in discutie deoarece live speedy spunea ca masina nu-I scoate fum...si I-am spus de ce Smile
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sal, asa face si a mea. 1.7cdti 101cp cu ids+. am observat inca din primavara, pornirea a devenit greoaie si bine inteles oscilatia la relanti. Toata vara m a inebunit in trafic, in momentul cand asteptam la semafor, nu avea zgomotul acela "rotund". Am fost la di bas (fundeni) mi au pus o pe tester, n au gasit nimic, am fost cu ea la un alt service in spatele spitalului colentina, la fel ...nimic. cum nimic cand eu cunosc masina de 90.00 de km. Acum sunt bucuros ca am gasit dicutia intamplator pe forum. Miercuri ma duc sa i fac distributia si cu ocazia asta ii schimb si regulatorul. Motorina i am bagat numai si numai de la Petrom. O fi ceva cu motorina astora? Aaaaa... si mai am o problema. Cand iau viraj dreapta aud la fata si spate dreapta un trosnet sters si infundat iar la tatele alea de pe strazi pt reducerea vitezei, ...la fel pe partea dreapta un fata si spate se aude un zgomot. Toamna trecuta i am schimbat tot ce tine de bucsi, bascule, pivoti, bielete... am observatzilele trecute cand i am schimbat cauciucurile de iarna, ...in partea de jos a arcului exista in cauciuc de protectie, probabil sa nu atinga direct cu suportul de la amortizor, eeee, acel furtul taiat pe jumatate, nu mai sta exact pe spirala arcului , ci este iesit cam jumatate..., zgomotul acela o fi de la protectia aceia a arcului?
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Sal, revin dupa trei zile... Azi am schimbat distributia si regulatorul de presiune Bosch. SURPRIZAAAAAAA! Face la fel... Sad
INCREDIBILLLL! Nu stiu ce pot sa i mai fac. Deci distributie noua GM, curea accesorii noua , regulator Bosch. Am ajuns cu masina in parcare si eram atat de incantat sa vad consunul instant ca NU coboara mai jos de 0,3. Acum parca sta mai mult la 0,2. Am iesit cu masina pe la Corbeanca, m am dus cu turatia pana la 4500 in a3a si a4a la fel... La intoarcere m am uitat la consumul instatant... si la fel 0,2. Daca mai stiti vreun motiv, va rog sa postati. eu sunt epuizat. ....ma gandesc numai la cei 700 pe care i am dat pe regulatorul "lui peste". Am uitat! ...inainte sa ajung la service, i am bagat de 100 motorina de la Rompetrol, efix51.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In general regulatoarele de presiune de la sistemele de injectie Denso sunt cele pacatoase si se duc dupa aproximativ 50000 km. Nu stiam sa aiba problema asta si cele de la Bosch. La tine probabil nu asta a fost cauza. Ma surprinde ca nu a iesit nimic la diagnoza. Legat de combustibil, eu am observat ca atunci cand alimentez de la Petrom oscilatiile sunt mai frecvente si masina are un consum mai mare cu 1 l la suta de km decat atunci cand alimentez de la OMV. Am testat chestia asta de nenumarate ori, de la aceleasi benzinarii si rezultatele sunt aceleasi, nu e o coincidenta.
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
poate... si cel vechi, vb de regulator, era tot de la Bosch.
  • alexteodorescu99

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
mai am sa i fac luna viitoare revizia, daca si atunci face la fel.... ma duc si o arunc in Ciurel.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR