Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
Cum am mai spus acum ceva timp eu cred ca alta e problema care duce la defectarea acestui regulator. Ma gandesc la unul sau 2 injectoare cu probleme sau pompa de injectie care poate da regulatorul ala peste cap... Mi-e greu sa cred ca schimbam ca idiotii la regulatoare si nu tin nici 1000 de km... Pai sa fim seriosi dracu 1000 de km daca te chinui ii faci intr-o zi daca faci un drum sa zicem Craiova-Constanta si retur... Deci alta cred eu ca e problema la masinutele noatre Astra H sau J cum am eu, la motorizarea asta de 1.7....
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut, Eu am testat injectoarele. Toate merg in parametri optimi. Cu toti specialistii cu care am vorbit, au spus ca pompa face span, care apoi zgarie pistonul din regulator si interiortul regulatorului si acele zgarieturi duc la oscilatiile minune. Toti s-au plans de motorina proasta de la pompa. Ok. Am inteles. Am mers doar pe motorina premium si ulei 2 T..... am stricat un regulator. Ok... incercam cu motorina normala si ulei 2T... am mai stricat unul. Din punctul meu de vedere asta cu motorina care este "väscoasa" o pot taia de pe lista. Am incercat cu 5 litri de ulei de la kaufland la un plin si motorina normala.... din nou am stricat un regulator ) Sincer ma buseste rasul sa vad cat interes mi-am dat ptr a gasi un remediu la problema minunata. Eu sincer tot cred ca se strica arcul din interiorul regulatorului si de aici apar problemele. Cu unul din regulatoare am ajuns in situatia in care se oprea masina la semafor. L-am desfacut si ghici: cateva zgarieturi microscopice... pe bune? sa se opreasca masiana de la alea? .... Iau arcul, il intind putin si montez regulatorul si apoi surpriza.... o saptamana a mers ca uns, apoi a luat-o pe campii. E alta concluzie nu pot sa trag din tot ce am incercat sa fac ptr a rezolva problema.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu va propun o alta metoda de a pacali regulatorul. Si eu cred ca arcul este cel care creaza probleme si de aceea in loc sa-l intindem, eu cred ca este mai bine sa bagam o saiba sau doua intre el si siguranta, sau intre el si pistonas, ca sa-l presam, deoarece din intindere isi revine relativ repede. Regulatorul meu functioneza binisor deocamdata, dar cand o sa inceapa sa faca probleme am sa incerc acesta solutie.
adi_ecco
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Va scriu experienta mea cu acest regulator la un Astra J, 2010, 1.7 CDTI. Aceleasi simptome descrise in toate celelalte postari din aceasta discutie. Am schimbat regulatorul de doua ori (cost aprox 1800 RON cu manopera cu tot) in doi ani pentru ca am luat BOSCH nu Denso. Dupa cam un an oscilatiile reapareau. Am scos mostra de motorina si analizat cu magnet pentru span, nu avea impuritati vizibile. Am demontat si testat injectoarele, au iesit ok. Chestii banale gen curatat clapeta acceleratie si alimentat DOAR de la benzinarie cu depozit propriu de motorina (sa nu ii fac reclama) nici nu mai pomenesc.Toate sfaturile mecanicilor erau identice, dar fara o solutie pe termen lung. Am mers atat de departe incat cu ajutorul unui prieten de aici de pe forum care a realizat o piesa la motorul lui Astra G, am facut la strung un piston identic, doar ca din aliaj mai tare. Din cauza diferentei de greutate, desi identic la cote, nu functiona corespunzator asa ca am revenit la a 3-a piesa originala, care facea figuri si la rece, si la cald, si mai ales dupa un drum lung, cand te asteptai mai putin si-ti era lumea mai draga.
Evident confortul meu psihic deja avea de suferit, asa ca am renuntat dupa toate aceste incercari sa ii dau de cap si am dat masina fratelui meu. El a demontat piesa, a curatat si lustruit doar cilindrul (prezenta niste zgarieturi fine pe jumate din raza lui, toate cele 3 pistoane in total aveau aceste zgarieturi de la impuritatile din motorina) cu pasla, nimic agresiv, si mai ales, a curatat si camasa in interior cu grija pentru a nu o zgaria. De cand a curatat-o o singura data (masina aflandu-se la al 3 regulator cu probleme) masina nu a mai avut nici o oscilatie la motor. Nici una. Nici la pornire in conditii scazute de temperatura, nici dupa drum lung, nici la semafor, nici in relanti etc.
In esenta, PENTRU CAZUL MEU, simpla curatare a piesei non agresiv a functionat de minune!. Aveti grija ca arcul sa functioneze usor si interiorul camasii sa fie si el curat! Nu pot sa-mi imaginez alta solutie (ca de turnat alta piesa deja am incercat) decat curatarea ei o data pe an sau cand apar respectivele oscilatii pentru respectivele urme cauzate de impuritatile din "motorina din Romania".
Nu cred ca aveti nimic de pierdut daca incercati, dar nici nu pot sa va conving eu de asta.
Bafta tututor, si sper sa scapati si voi de oscilatiile alea extrem de enervante.
Va scriu experienta mea cu acest regulator la un Astra J, 2010, 1.7 CDTI. Aceleasi simptome descrise in toate celelalte postari din aceasta discutie. Am schimbat regulatorul de doua ori (cost aprox 1800 RON cu manopera cu tot) in doi ani pentru ca am luat BOSCH nu Denso. Dupa cam un an oscilatiile reapareau. Am scos mostra de motorina si analizat cu magnet pentru span, nu avea impuritati vizibile. Am demontat si testat injectoarele, au iesit ok. Chestii banale gen curatat clapeta acceleratie si alimentat DOAR de la benzinarie cu depozit propriu de motorina (sa nu ii fac reclama) nici nu mai pomenesc.Toate sfaturile mecanicilor erau identice, dar fara o solutie pe termen lung. Am mers atat de departe incat cu ajutorul unui prieten de aici de pe forum care a realizat o piesa la motorul lui Astra G, am facut la strung un piston identic, doar ca din aliaj mai tare. Din cauza diferentei de greutate, desi identic la cote, nu functiona corespunzator asa ca am revenit la a 3-a piesa originala, care facea figuri si la rece, si la cald, si mai ales dupa un drum lung, cand te asteptai mai putin si-ti era lumea mai draga.
Evident confortul meu psihic deja avea de suferit, asa ca am renuntat dupa toate aceste incercari sa ii dau de cap si am dat masina fratelui meu. El a demontat piesa, a curatat si lustruit doar cilindrul (prezenta niste zgarieturi fine pe jumate din raza lui, toate cele 3 pistoane in total aveau aceste zgarieturi de la impuritatile din motorina) cu pasla, nimic agresiv, si mai ales, a curatat si camasa in interior cu grija pentru a nu o zgaria. De cand a curatat-o o singura data (masina aflandu-se la al 3 regulator cu probleme) masina nu a mai avut nici o oscilatie la motor. Nici una. Nici la pornire in conditii scazute de temperatura, nici dupa drum lung, nici la semafor, nici in relanti etc.
In esenta, PENTRU CAZUL MEU, simpla curatare a piesei non agresiv a functionat de minune!. Aveti grija ca arcul sa functioneze usor si interiorul camasii sa fie si el curat! Nu pot sa-mi imaginez alta solutie (ca de turnat alta piesa deja am incercat) decat curatarea ei o data pe an sau cand apar respectivele oscilatii pentru respectivele urme cauzate de impuritatile din "motorina din Romania".
Nu cred ca aveti nimic de pierdut daca incercati, dar nici nu pot sa va conving eu de asta.
Bafta tututor, si sper sa scapati si voi de oscilatiile alea extrem de enervante.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
adi_ecco
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Da, fratele meu a curatat piesa cu atotputernicul W40 . Camasa cu o surubelnita mica si o carpa de bumbac, ceva sa nu o zgarie pe interior. Iar cilindrul odata scos, fratele meu l-a dat la polizor dar cu pasla fina nu cu piatra, cat sa ia doar zgarieturile fine de tot. Nimic prea agresiv sau apasat puternic. Apropos, masina mea venise din Belgia, si avea de cand am cumparat-o problema respectiva, am auzit-o fix dupa ce am platit banii
Dar acum, dupa curatare, motorul merge perfect, consumul nu e cu surprize, trage bine si NU mai oscileaza deloc.
Da, fratele meu a curatat piesa cu atotputernicul W40 . Camasa cu o surubelnita mica si o carpa de bumbac, ceva sa nu o zgarie pe interior. Iar cilindrul odata scos, fratele meu l-a dat la polizor dar cu pasla fina nu cu piatra, cat sa ia doar zgarieturile fine de tot. Nimic prea agresiv sau apasat puternic. Apropos, masina mea venise din Belgia, si avea de cand am cumparat-o problema respectiva, am auzit-o fix dupa ce am platit banii
Dar acum, dupa curatare, motorul merge perfect, consumul nu e cu surprize, trage bine si NU mai oscileaza deloc.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Eu raman la ideea ca pistonasul e de vina,al meu este montat din aprilie 2014,aprox.14000km,nu fac multi km, dar nu am avut de atunci, nici cea mai mica oscilatie,asta in conditiile in care regulatorul este cel vechi al masini si inainte sa-i schimb pistonasul oscila foarte tare.
Nu am intins deloc arcul,doar am facut alt piston din 100VMoCr52,fara nici un tratament termic.
Eu raman la ideea ca pistonasul e de vina,al meu este montat din aprilie 2014,aprox.14000km,nu fac multi km, dar nu am avut de atunci, nici cea mai mica oscilatie,asta in conditiile in care regulatorul este cel vechi al masini si inainte sa-i schimb pistonasul oscila foarte tare.
Nu am intins deloc arcul,doar am facut alt piston din 100VMoCr52,fara nici un tratament termic.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut. Ptr ce sa montezi alta baterie de filtru? Nu cred ca schimba cu ceva. Poate sa mai punem inca un filtru de motorina pe circuit sa fie si mai curata motorina ce ajunge la regulator. Eu am pompa de motorina montata în rezervor și nu are pe unde sa prindã aer... și tot se strica. Cea mai buna solutie: trecem la benzinare. Și nu este o gluma.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- madaj
- **
- 123 mesaje
- din 20 Jul 2012
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
madaj
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2012
- Mesaj Privat
sacea
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Ciao,
Sunt un clujean posesor de Astra J, 2010, 1.7CDTI. Am avut si eu probleme cu acest regulator (SCV).
Motorul nu mergea rotund la rece dar si la cald.
In primul rand as vrea sa va ofer spre studiu cateva materiale:
http://steldiesel.ru/files/...oservismanual.pdf - detalii tehnice SCV
http://www.youtube.com/watch?v=N7dO8m_rjk0 – deschidere SCV
https://www2.pajeroclub.com....=42849&page=3 – curatare si remediere SCV
Pasii urmati de mine in remedierea problemei au fost:
- demontare SCV de pe pompa;
- deschidere SCV;
- slefuire cu hartie abraziva de 2000 apoi de 4000 a pistonasului;
- lustruire cu pasla a pistonasului;
- lustruire cu pasla a camasii pistonasului;
- montarea componentelor;
Precizez ca pistonasul avea diametrul exterior de 9.997 pana la 9.999 mm dar pe suprafata avea o zona mata cu zgarieturi fine pe circa 30% din suprafata lui.
Parerea mea este ca la acest regulator (SCV) nu trebuie intins arcul sau confectionat alt pistonas.
Degeaba se confectioneaza un alt pistonas daca camasa este uzata pe interior.
Sunt un clujean posesor de Astra J, 2010, 1.7CDTI. Am avut si eu probleme cu acest regulator (SCV).
Motorul nu mergea rotund la rece dar si la cald.
In primul rand as vrea sa va ofer spre studiu cateva materiale:
http://steldiesel.ru/files/...oservismanual.pdf - detalii tehnice SCV
http://www.youtube.com/watch?v=N7dO8m_rjk0 – deschidere SCV
https://www2.pajeroclub.com....=42849&page=3 – curatare si remediere SCV
Pasii urmati de mine in remedierea problemei au fost:
- demontare SCV de pe pompa;
- deschidere SCV;
- slefuire cu hartie abraziva de 2000 apoi de 4000 a pistonasului;
- lustruire cu pasla a pistonasului;
- lustruire cu pasla a camasii pistonasului;
- montarea componentelor;
Precizez ca pistonasul avea diametrul exterior de 9.997 pana la 9.999 mm dar pe suprafata avea o zona mata cu zgarieturi fine pe circa 30% din suprafata lui.
Parerea mea este ca la acest regulator (SCV) nu trebuie intins arcul sau confectionat alt pistonas.
Degeaba se confectioneaza un alt pistonas daca camasa este uzata pe interior.
Georgejjj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat